Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-28@07:05:07 GMT

کنداکتور شبکه یک نونَوار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۴۰۷۱

کنداکتور شبکه یک نونَوار می‌شود

شبکه یک سیما با تغییر کنداکتور خود پس از تعطیلات عید سعید فطر، برنامه‌های جدیدش را اعلام کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، مسابقه "اتم"، مسابقه "رزم آوران"، مستند پرتره "پورسینا"، مستند "مازرون" از هفته جدید پس از تعطیلات عید فطر، به عنوان برنامه های جدید در جدول پخش شبکه یک سیما قرار گرفتند.

همچنین سری جدید "سیمای خانواده"، "صبح بخیر ایران" به همراه قسمت های جدید مسابقه "دستپخت"، مسابقه "ایران" نیز مکمل برنامه‌های روتین این شبکه خواهند بود؛ ضمن اینکه سری جدید برنامه "پایش" که هم اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد، به زودی به کنداکتور اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مستند پرتره‌ی "پورسینا"

این مستند قرار است در هر قسمت، زندگی یکی از مفاخر پزشکی ایران را در سه مقطع کودکی، جوانی و حال حاضر را به تصویر بکشد. معرفی مفاخر کشور و و دستاورد های آنها و راه های رسیدن به موفقیت، رویکرد اصلی این برنامه است. "پورسینا" به تهیه کنندگی و کارگردانی حامد کاظم زاده، کاری از گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک سیماست که یکشنبه ها و سه‌شنبه ها ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه پخش می شود.

مستند مسابقه "اتم"

"اتم" مخفف الگوها و تجربه‌های موفق است. این برنامه یک برنامه استعدادیابی نیست بلکه داشتن دغدغه و پشتکار و تعهد از ویژگی‌های اتم هاست. فصل نخست "اتم" در سال گذشته پخش شد و اینک کاوه خداشناس در برنامه‌ای ترکیبی ایده "اتم" را مرور می کند تا فصل ۱۴۰۰ "اتم" را به فصل دوم برنامه در سال ۱۴۰۱ وصل کند. "اتم" به تهیه کنندگی سیداحمد موسویان و کارگردانی سیدصادق شهربانویی، کاری از گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک سیماست که پنج شنبه ها و جمعه ها ساعت ۲۳ پخش خواهد شد.

مسابقه "رزم آوران"

"رزم آوران" اولین مسابقه رزمی زرهی تلویزیونی است که با استفاده از خودروهای جنگی از جمله تانک و نفربر تولید شده است که یکشنبه ها و سه شنبه ها ساعت ۱۹ و ۲۰ دقیقه پخش می شود. مسابقه "رزم آوران" محصول صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی است که عباس احمدزاده و مرتضی مقدس تهیه کنندگان و محمد ندیمی و مجتبی نکو کارگردانان این مسابقه هستند. 

مستند "مازرون" 

این مستند با هدف معرفی و نمایش زیبایی های طبیعی و فرهنگی استان مازندران تولید شده  است. "مازرون" به تهیه کنندگی و کارگردانی ایمان گودرزی کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه پخش می شود.

سری جدید مسابقه "ایران"

سری جدید مسابقه "ایران" از امروز شنبه، ۱۷ اردیبهشت ماه پخش خواهد شد. این برنامه با هدف معرفی هرچه بیشتر ایران به ایرانیان و افزایش اطلاعات عمومی بینندگان در حوزه های فرهنگ، جغرافیا، تاریخ، گردشگری، دفاع مقدس، مفاخر و دانشمندان و پیشرفت ها و توانمندی های کشور تولید شده و همه سوالات آن مربوط به ایران است. مسابقه "ایران" به تهیه کنندگی هاشم رضایت و اجرای سعید شیخ زاده کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ها ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه پخش خواهد شد.

سری جدید "مسابقه دستپخت"

مسابقه "دستپخت" فقط یک مسابقه آشپزی نیست و هدف از این برنامه، تقویت ارتباط خانوادگی و معرفی فرهنگ و غذاهای مردم استان ها و اقوام مختلف کشور است. نکات آشپزی، تزیین غذا، نظافت، مدیریت انتخاب و تهیه مواد اولیه، صرفه جویی در آب و انرژی و تفکیک زباله از سایر آموزه های مهمی است که در این برنامه به آنها پرداخته می شود. سید وحید حسینی مجری و تهیه کننده این مسابقه است که پنج شنبه ها و جمعه ها ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه پخش می شود.

برنامه "ثریا" 

برنامه تحلیلی "ثریا" که با هدف دیده بانی پیشرفت کشور و توجه دادن به فرصت‌ها و مزیت های کشور و راه های رفع نقاط ضعف و عبور از تهدید های بالقوه در حوزه های مختلف اقتصادی و ... طراحی شده، از این هفته پخش خواهد شد. "ثریا" به تهیه کنندگی و اجرای محسن مقصودی، یکشنبه ها ساعت ۲۳ به روی آنتن می رود.

سری جدید "صبح بخیر ایران"

این برنامه در سال جدید دستخوش تحولاتی از جمله اضافه شدن بخش میز اقتصادی و دانش بنیان در هر برنامه با حضور مسئولان و مدیران شرکت های دانش‌بنیان، گزارش های مردمی، معرفی مشاغل، بخش مستند برداشت محصولات کشاورزی و ... شده است. این برنامه شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۶ صبح پخش می شود.

برنامه "سیمای خانواده"

"سیمای خانواده" باسابقه ترین برنامه خانواده سیماست. در این برنامه در کنار موضوعات هنری و خانه داری، مباحثی چون افزایش جمعیت، سلامت خانواده، تربیت فرزندان، معرفی کتاب و بازخوانی راه و رسم قهرمانان کشور، از جمله شهدا، جانبازان و ایثارگران در کنار سایر موضوعات مختلف مرتبط با خانواده با حضور ترکیبی از مجریان جوان ارائه می شود. برنامه "سیمای خانواده" هر روز ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه پخش می شود.

برنامه "پایش"

سری جدید این برنامه در مرحله پیش تولید قرار دارد و بزودی با تغییراتی از جمله در حوزه مطالبه گری در حوزه اقتصاد کلان و شعار سال، تولید و پخش خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: شبکه یک سیما

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شبکه یک سیما دقیقه پخش می شود تهیه کنندگی سیمای خانواده ۳۰ دقیقه پخش شنبه ها ساعت پخش خواهد شد کاری از گروه رزم آوران شنبه ها سری جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۴۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | با خنده بگذریم از خنده نگذریم

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در فصل جدید برنامه خوش نمک ۶۰ نفر در این مسابقه به صورت گروهی به رقابت خواهند پرداخت که هر شب ۴نفر در این برنامه حضور دارند و به صورت گروه دو به دو با چالش خنده، یکی پس از دیگری پیشی می گیرند.

همچنین گفتنی است در این فصل تماشاچی های حاضر در استودیو به شرکت کنندگان رای خواهند داد تا به مرحله بعد راهی شوند. اما خوش نمک چهار شرکت کننده کسیت که از دوره مسابقه خارج می شود.

علاقمندان می توانند بازپخش این برنامه را در ساعت های ۲:۳۰، ۹ صبح و ۱۷ بعدازظهر روز بعد مشاهده نمایند.

دیگر خبرها

  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم
  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • ببینید | با خنده بگذریم از خنده نگذریم
  • در مستند «آقای خاص»؛فرزاد حسنی راوی ناگفته‌های زندگی سرمربی تیم ملی شد
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • اهدای جایزه باران مسطورا در کرمان
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی‌گردد
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی گردد
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران