Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل فرماندهی سپاه استان برگزار شد، با اشاره به آغاز رزمایش جهادگران فاطمی در سراسر کشور و به تبع آن در استان و تمام نواحی و شهرستانها اظهار کرد: به صورت متمرکز در یک روز، با حضور یکی از فرماندهان بزرگ سپاه و دعوت از گروه‌های جهادی بسیج رزمایشی ماندگار برگزار خواهد شد و خدمات این گروه‌ها به نمایش گذاشته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شکل‌گیری ۱۱۷۰ گروه جهادی در استان قزوین و ساماندهی و ثبت آنها، افزود: ۴ هزار و ۷۹۰ نفر بسیجی پای کار این گروه‌های جهادی با ماهیت کار جهادی هستند و ۳ هزار و ۳۳۵ پروژه در حوزه آب، کشاورزی، قنات، راه، بهداشت، تفریحی، آموزشی و اماکن مذهبی و مسکن محرومین، ورزشی و ... برای ولی نعمتان در مناطق محروم و دورافتاده انجام شده است.

فرمانده سپاه صاحب الامر "عج" استان قزوین ادامه داد: در ۱۰ روز رزمایش جهادگران فاطمی فعالیت های خوبی در حوزه‌های عمرانی، بهداشت و درمان، فرهنگی و آموزشی، اقتصاد مقاومتی و خدمت رسانی مومنانه و اقدامات انجام شده که اطلاع‌رسانی و توسط رسانه‌ها منعکس خواهد شد.

وی با تاکید بر اهمیت فعالیت رسانه ها در انعکاس فعالیت های صورت گرفته، گفت: اصحاب رسانه قوی ترین گروه جهادی ما هستند و توسعه کیفی فعالیت این قشر قطعا در پیشبرد اهداف تبیین شده موثر خواهد بود سردار رفیعی آتانی اضافه کرد: در رزمایش «جهادگران فاطمی» اقدامات انجام شده یک ساله ارائه می شوند و در این راستا افق کار را نیز عرضه خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری نشست‌های برگزار شده با مسئول بسیج سازندگی استان و تحقق اعتبارات و پشتیبانی ها و معرفی نامه ها، ۱۶۳ میلیارد تومان برای ۶ هزار و ۳۲ طرح پرداخت و برای ۸ هزار و ۸۲۴ نفر اشتغالزایی ایجاد شده که این مشاغل عموما پایدار هستند.

سردار رفیعی آتانی به تشکیل ۲ هزار و ۳۹۱ کارگاه، راه‌اندازی ۴۲۷ صندوق و سازماندهی ۴۵ تعاونی با مشارکت مردم اشاره کرد و گفت: بیش از ۲۱ هزار و ۸۰۰ نفر عضو صندوق هستند و سپاه استان بنا دارد در حوزه اقتصاد مقاومتی، مدیریت به مردم واگذار شود؛ بر این اساس اعلام می شود آورده سپاه استان ۲۱ میلیارد تومان و آورده خیران برای صندوق هم بیش از ۴۲۳ میلیون تومان بوده است.

فرمانده سپاه صاحب الامر "عج" استان قزوین با بیان اینکه استان در کمک مومنانه خوش درخشیده است، افزود: قزوین، دارالمومنین و عالم خیز است و طبق فرمایش مقام‌ معظم رهبری در سفر سال ۸۲  به قزوین، دو تا سه ساعت طول می‌کشد اسامی علمای قزوین لیست و ذکر شود که اهمیت قزوین و وجود علمای بزرگ را می‌رساند.

سردار رفیعی آتانی ادامه داد: پس از انعقاد تفاهم‌نامه سپاه با کمیته امداد، با مشارکت ۵۰۰ میلیون تومانی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین و ۵۰۰ میلیون تومانی کمیته امداد، ۲۱۲ دسته یخچال برای ولی نعمتان تهیه شد که در کل کشور به اندازه این رقم نبوده و اتفاق بسیار مبارکی بوده است.

وی اضافه کرد: در سابقه هیچ شهر و استانی به جز قزوین نداشتیم که در یک روز ۱۰۰۰ کامیون کمک مردمی به سمت جبهه رفته باشد که باید قدردان مردم باشیم و برای ارائه خدمت شبانه‌روز تلاش کنیم و کسی حق ندارد به قله خدمت به مردم نگاه کند و استراحت کند.

فرمانده سپاه صاحب الامر "عج" استان قزوین خاطرنشان کرد: با اجرای رزمایش‌های مومنانه تاکنون، ۴۵۶ میلیارد تومان در استان قزوین جمع آوری شده و در قالب‌های مختلف همچون بسته معیشتی، لوازم التحریر، خدمات آموزشی، مسکن، ویزیت رایگان، اهدای خون و آزادی زندانیان به تعداد ۳۳۰ نفر و ... به مردم نیازمند مساعدت شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین سپاه صاحب الامر استان قزوین رفیعی آتانی گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۴۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای طرح چهره به چهره در محلات فرسوده با ۷۰۰ گروه

محمد آیینی مدیرعامل شرکت باز آفرینی شهری ایران  با بیان اینکه  در برخی از محلات  میزان فرسودگی واحد‌های مسکونی  افزایش یافته است گفت: در برخی از محلات ما شاهد آن هستیم که علاوه بر بافت‌های تاریخی سکونتگاه‌های غیررسمی هم وجود دارند که وجود این بنا‌های ناپایدار زمینه ساز به خطر افتادن  جان هم وطنان شده است.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری با بیان اینکه برای ایجاد و تسریع در جریان نوسازی بافت‌های فرسوده و ایجاد سقف‌های امن  وزارت راه و شهرسازی دو راهکار اساسی در دستور کار قرار گرفته است افزود: به رغم همه تلاش‌هایی که صورت گرفته برای نوسازی بافت‌های فرسوده بیش از ۷۰  درصد مردم  و ساکنان این بافت‌ها از  بسته‌های تشویقی مطلع نیستند. بنابراین ارتباط دو طرفه برای اجرایی شدن این طرح‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: برای تسریع در اجرای این طرح‌ها ارتباط دو سویه برقرار کرده ایم و با استفاده از نیرو‌های مردمی و از محل اردو‌های مردمی بیش از ۷۰۰ نفر در گروه‌های جهادی در شهرستان‌ها حضور دارند.

آیینی با بیان اینکه با استفاده از پروانه‌های رایگان و با پرداخت تسهیلات بانکی ارزان قیمت و همچنین ارائه بسته‌های تشویقی شهرسازانه این طرح‌ها را شروع کرده ایم  گفت: ۲۴۵ شهر در این قالب بسته‌های بومی خود را طراحی کرده اند تا این طرح‌ها با همکاری جهادی گروه‌های جهادی از امروز  فعالیت‌های خود را شروع کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • آغاز اجرای طرح چهره به چهره در محلات فرسوده با ۷۰۰ گروه
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی