Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@02:53:44 GMT

حل مشکل بی آبی مهمترین چالش پیش روی استاندار جدید کرمان

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۴۱۲۹

حل مشکل بی آبی مهمترین چالش پیش روی استاندار جدید کرمان

شهباز حسن زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: استاندار جدید کرمان فردی جهادی و انقلابی است و سوابق مدیریتی قابل قبولی دارد و نمایندگان مجلس نیز نهایت همکاری را با وی در راستای حل مشکلات استان انجام خواهند داد.

وی افزود: دکتر فداکار از همسنگران شهید سلیمانی بوده و همواره در مکتب و تفکرات حاج قاسم نقش قابل توجه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در شرای ط کنونی کار جهادی و تلاش شبانه روزی برای حل چالش‌های پیش رو بسیار مهم است و این انتظار می‌رود که شاهد تحول در مدیریت استان باشیم.

حسن زاده گفت: یکی از مسائل استان بی آبی و خشکسالی است که طرح‌هایی در این زمینه در دست اجرا است که می‌توان به خط انتقال آب از خلیج فارس به کرمان اشاره کرد و انتظار می‌رود این مطالبه پیگیری شود.

وی ساماندهی اتباع بیگانه و طرد اتباع غیر مجاز را از دیگر در خواستهای مردم دانست و انتظار داریم بدون فوت وقت و مصلحت اندیشی این موارد پیگیری شود.

کد خبر 5483689

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کرمان شهباز حسن پور عید فطر 1401 بوشهر نماز عید سعید فطر عید سعید فطر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه گرد و غبار ویروس کرونا آمار کرونا عملیات بازی دراز صعود به بازی دراز سرپل ذهاب گرد و خاک آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۴۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در شهر ارومیه دارای ۲۷ محله بازآفرینی و کلی دارایی شهری هستیم که می‌شود با مولدسازی آنها هم چاره‌ای برای محلات کم‌برخوردار اندیشید و هم گره‌ای از مشکلات مردم و شهر ارومیه را رفع کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، توماج وحیدافشار در دیدار با استاندار آذربایجان غربی به مناسبت روز شوراها اظهار کرد: امیدوارم مشکل جمعیتی و آماری شهر ارومیه در زمان مدیریت آقای استاندار حل شود.

وی ضمن تبریک نهم اردیبهشت روز شوراها افزود: امروز یکی از بزرگترین مشکلات شهر ارومیه در تلقی کردن شهر ارومیه به عنوان کلان‌شهر مشکل آماری و جمعیتی است که امیدوارم در جهت بهره‌مندی شهر ارومیه از امکانات و تسهیلات دولتی و اعتبارات ملی این مشکل حل شود.

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در شهر ارومیه دارای ۲۷ محله بازآفرینی و کلی دارایی شهری هستیم که می‌شود با مولدسازی آنها هم چاره‌ای برای محلات کم‌برخوردار اندیشید و هم گره‌ای از مشکلات مردم و شهر ارومیه را رفع کرد.

وحیدافشار در ادامه با بیان اینکه برای رهایی از مشکلات شهری نیاز به نگاه مثبت و ویژه مقام عالی استان است، تصریح کرد: قطعاً بدون همکاری و هم‌فکری و نیز همیاری دستگاه‌های اجرایی نمی‌توان به توسعه و آبادانی شهر و رهایی از مناطق محروم فکر کرد.

وی ضمن تشکر از نگاه ویژه و حمایت‌های استاندار آذربایجان‌غربی از مدیریت شهری عنوان کرد: شورا در جهت پیشبرد اهداف و سیاست‌های اصلی خود که خدمت به مردم و توسعه شهر ارومیه بوده و با تمام توان در کنار و هم‌پای دولت است و در جذب منابع ملی و توسعه مناطق محروم نگاه و دستورات مقام عالی استان می‌تواند قطعاً برای مدیریت شهری مؤثر باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات اصلی شهر ارومیه موضوع ترافیک شهر ارومیه است و امید است با تمرکززدایی نهادها و ادارات داخل شهر ارومیه تعیین تکلیف و با دستورات شخص آقای استاندار این مشکل حل شود.

کد خبر 749061

دیگر خبرها

  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • قابل احیا بودن ۱۴ درصد مساحت محوطه ربع رشیدی تبریز
  • مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه
  • عکس| مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز
  • مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز (عکس)
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است