Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-08@23:23:06 GMT

واکنش پلیس به ویدیوی درگیری میان یک زن و پلیس

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۴۲۲۱

واکنش پلیس به ویدیوی درگیری میان یک زن و پلیس

درپی انتشار ویدئویی از درگیری میان مأموران و یک زن مقابل خودروی پلیس، فرمانده انتظامی پایتخت دستور پیگیری صادر کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، درپی انتشار ویدئویی در فضای مجازی که در جریان آن درگیری رخ داده میان یک زن و مأموران پلیس به نمایش درآمده بود، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت از پیگیری ویژه این موضوع با دستور فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در توضیحات این مرکز که به عنوان اولین واکنش به این ویدئو منتشر شده، آمده است: «سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت، دستورات لازم را در خصوص پیگیری ویژه حادثه دستگیری خانمی را که در منطقه سد لتیان توسط گشت خودرویی پلیس پیشگیری دستگیر و تصاویری از آن منتشر شده صادر کرد.»

گفتنی است که از روز گذشته ویدئویی از دستگیری یک زن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود که در آن نحوه مواجهه پلیس با این زن بحث برانگیز شده بود.

کد خبر 573319

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رییس پلیس پایتخت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۴۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش توهین‌آمیز چیلاورت به مرگ منوتی

به گزارش "ورزش سه"، سزار لوئیس منوتی، سرمربی پیشین تیم ملی آرژانتین، در 85 سالگی درگذشت و جهان فوتبال برای همدردی با این اتفاق پیام‌های گوناگونی را منتشر کردند.

خوزه لوئیس چیلاورت، ملی‌پوش سابق پاراگوئه، نه تنها با این پیام‌های تسلیت همراهی نکرد، بلکه از کنایه به سرمربی سابق آرژانتینی به دلیل درگیری‌ای که در گذشته با هم داشتند، غافل نشد.

چیلاورت در اکس (توییتر سابق) نوشت: "ما میمون‌ها هنوز زنده‌ایم و به بچه‌ها مواد مخدر نمی‌دهیم. در دهه 90 همه ما آن را با وِلِز نابود کردیم."

چیلاورت به یک درگیری قدیمی اشاره دارد. این درگیری به زمانی مربوط می‌شود که او بازیکن تیم ولز سارسفیلد و منوتی هم سرمربی ایندیپندنته بود.

پس از بازی بین دو تیم، منوتی درمورد چیلاورت گفته بود: "فکر می‌کنم کاری که باید با چیلاورت انجام شود این بود که او را به مدارس و دانشگاه‌ها ببریم تا بچه‌ها بدانند که انسان 40 میلیون سال پیش چگونه بوده است! اول چیلاورت بوده، بعد میمون‌ها و بعد انسان‌ها."

دیگر خبرها

  • نماهنگ «بابارضا» منتشر شد
  • آغاز ترافیک صبحگاهی در بزرگراه های پایتخت
  • درگیری فرانسوی‌ها با پلیس پس از حذف پی‌اس‌جی
  • واکنش توهین‌آمیز چیلاورت به مرگ منوتی
  • واکنش بازیکن ذوب‌آهن به درگیری با حامدی‌فر
  • واکنش حامدی فر به درگیری با بازیکن ذوب آهن+فیلم
  • جانمایی محل جدید آراد کوه در جاده تهران-قم در دست مطالعه است
  • دستگیری مردی که دایی و خاله‌اش را کشت
  • درگیری در حزب حسین الله کرم چند روز مانده به انتخابات مرحله دوم /لیست جدید منتشر شد /برخی کاندیداهای حاضر در لیست مشترک با امنا شائبه تخلف مالی دارند
  • درگیری در حزب الله کرم چند روز مانده به انتخابات مرحله دوم /لیست جدید منتشر شد /برخی کاندیداهای حاضر در لیست مشترک با امنا شائبه تخلف مالی دارند