Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@13:40:28 GMT

هیوندای i30 N Drive-N نسخه محدود معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۴۲۵۴

هیوندای i30 N Drive-N نسخه محدود معرفی شد

 نسخه جدید Drive-N Limited Edition که با گیربکس شش سرعته دستی استاندارد یا با گیربکس اتوماتیک دوکلاچه هشت سرعته عرضه می‌شود، دارای پلاک شماره گذاری جداگانه است که نشان می‌دهد یک نوع هاچ بک معمولی نیست؛  سقف تولید ۸۰۰ دستگاه خواهد بود و ۶۲۰ خودرو برای بازار اروپا در نظر گرفته شده است.

خریداران می‌توانند 2 رنگ خودرو را سفارش دهند که یکی مشکی فانتوم یا سفید سرنیتی است؛ بدون در نظر گرفتن رنگ بدنه، i۳۰ N Drive-N Limited Edition دارای رینگ‌های ۱۹ اینچی با روکش مات برنزی تیره است که مکمل نشان‌های مشکی هیوندای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای متمایز کردن آن از یک i۳۰ N استاندارد، برند کره جنوبی از گرافیک‌های جانبی استفاده می‌کند که در جلو و عقب نیز قابل مشاهده است.

این خودرو توسط یک موتور ۲.۰ لیتری بنزینی توربوشارژ مدیریت می شود که می تواند ۲۷۶ اسب بخار قدرت و ۳۹۲ نیوتن متر گشتاور ارائه دهد. 

دقیقاً مانند i۳۰ N استاندارد، یک دکمه N Grin Shift (NGS) دارد که قدرت را به مدت ۲۰ ثانیه ۱۰ اسب بخار افزایش می‌دهد. این خودرو به عنوان یک مدل با بار کامل شامل سقف شیشه‌ای فروخته می‌شود. هیوندای در حال حاضر سفارش‌هایی را برای i۳۰ N Drive-N لیمیتد ادیشن می‌پذیرد و می‌گوید که ۷۵ مورد از آن‌ها راهی بریتانیا هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو تولید خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۴۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت شبکه 6G در آزمایش جدید به ۱۰۰ گیگابیت بر ثانیه رسید

 کنسرسیومی از شرکت‌ها در ژاپن اولین دستگاه بی‌سیم پرسرعت 6G در جهان را ساختند. این دستگاه که از فناوری نسل ششم ارتباطات استفاده می‌کند، می‌تواند داده‌ها را با سرعت ۱۰۰ گیگابیت بر ثانیه در فاصله بیش از ۳۰۰ فوت (۹۰ متر) انتقال دهد. این میزان تا ۲۰ برابر سریع‌تر از شبکه 5G است.

به گزارش Docomo، این میزان سرعت انتقال داده، معادل انتقال پنج فیلم HD به صورت بی‌سیم در هر ثانیه است و تا ۵۰۰ برابر سریع‌تر از سرعت متوسط 5G شبکه موبایل T-Mobile در ایالات‌متحده است.

نتایج آزمایش‌های جدید که در ۱۱ آوریل (۲۳ فروردین ۱۴۰۳) در بیانیه‌ای مشترک اعلام شد، نشان می‌دهد که این دستگاه بی‌سیم، داده‌ها را با سرعت ۱۰۰ گیگابیت بر ثانیه، در فضای داخلی در باند ۱۰۰ گیگاهرتز، و در فضای خارجی در باند ۳۰۰ گیگاهرتز منتقل می‌کند. نمایندگان کنسرسیوم در بیانیه خود اعلام کردند که این تست‌ها در فاصله ۱۰۰ متری انجام شد.

شبکه 5G که در سال ۲۰۱۹ عرضه شد، آخرین استاندارد فعلی ارتباطات بی‌سیم است و تقریباً در همه گوشی‌های هوشمند جدید به‌کار رفته است. میانگین سرعت 5G شبکه موبایل T-Mobile در ایالات‌متحده تقریباً ۲۰۴.۹ مگابیت بر ثانیه (Mbps) است؛ درحالی‌که حداکثر سرعت تئوری 5G حدود ۱۰ گیگابیت بر ثانیه است.

اما طبق گفته GSMA، دانشمندان درحال‌حاضر روی ساختن نسل ششم این استاندارد 6G کار می‌کنند. استاندارد زیرساخت‌های 6G درحال توسعه است و پیش‌بینی می‌شود اوایل دهه ۲۰۳۰ این شبکه در بسیاری از مناطق دنیا رسماً در دسترس قرار گیرد.

تفاوت اصلی بین 6G و 6G در باند‌های فرکانس طیف الکترومغناطیسی است که دانشمندان درحال کار روی آن هستند. عملکرد در باند‌های بالاتر، به‌معنای سرعت بسیار بالاتر است. باید منتظر ماند و دید که دقیقاً در چه سالی فناوری 6G در کشور‌ها عرضه می‌شود.

منبع: دیجیاتو

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۱۱ هزار زایمان طبیعی در البرز
  • سرعت شبکه 6G در آزمایش جدید به ۱۰۰ گیگابیت بر ثانیه رسید
  • (تصاویر) رونمایی چینی‌ها از تسلا سایبرتراک فیک!
  • سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است
  • معرفی فورس گورکا پنج‌در، همتای ارزان‌قیمت مرسدس G کلاس از هند! (+عکس)
  • (تصاویر) رولکس؛ نسخه «چه کسی اهمیت می‌دهد»
  • نگاهی به قیمت هونگچی H۵ در بازار آزاد؛ یکی از گران‌ترین چینی‌های بازار + جدول
  • محبت‌های ما محدود به چیزهایی است که نوعی شناخت از آن‌ها داریم
  • معرفی جان سخت‌ترین خودروها در جهان (+عکس)
  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+ شرایط