Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون شمشیربازی گفت: تعویق بازی های آسیایی انگیزه ورزشکاران را تحت تاثیر قرار می‌دهد چون پاداش آن می توانست زندگیشان را تغییر دهد

رییس فدراسیون شمشیربازی هم از تعویق بازی های آسیایی چین ناراحت است.

به گزارش طرفداری، فضل الله باقرزاده درباره ی تعویق بازی های آسیایی هانگژو و تاثیر آن روی عملکرد ورزشکاران بیان کرد:

تیم ها آماده بودند و کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش دنبال رتبه چهارمی بودند اما نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئله دیگر این است که رشته های خاص مثل فوتبال، والیبال و بسکتبال از لیگ درآمد میلیاردی دارند اما خیلی از رشته های دیگر چنین درآمدی از لیگ ندارند.از آنجا که دولت برای بازی های المپیک و بازی های آسیایی پاداش خوبی می دهد، ورزشکاران  با انگیزه بالا تلاش می کردند تا در بازی های آسیایی علاوه بر اینکه برای ایران افتخارآفرین می شوند، بتوانند از پاداش بازی ها هم بهره مند شوند. این پاداش ها زندگی آنها را دگرگون می کند.

او در مورد آماده شدن شمشیربازان برای بازیهای آسیایی گفت:

یک ماه بعد از المپیک، اردوهای شمشیربازی برای حضور در بازی های آسیایی آغاز شد و تیم سابر به دنبال طلای بازی ها بود. سابریست ها  در حال حاضر در مادرید هستند و حدود ۱۰ روز دیگر عازم ایتالیا می شوند. تیم دختران به امارات و اپه مردان به گرجستان می روند و ما با وجود هزینه های سنگین مالی این تدارکات در نظر گرفتیم تا تیم های ما برای بازی های آسیایی آماده شوند. نه تنها شمشیربازی بلکه همه فدراسیون ها هم زحمت کشیدند و تدارک دیدند. ما برای یونیورسیاد هم برنامه ریزی کرده بودیم که آن هم لغو شد و این اتفاق انگیزه ها را مقداری تحت تاثیر قرار می دهد.

رییس فدراسیون شمشیربازی در مورد اینکه اگر سال آینده بازی های آسیایی برگزار شود، با توجه به برگزاری مسابقات گزینشی المپیک کار برای ورزشکاران سخت خواهد بود، تصریح کرد:

در بسیاری از رشته‌ها بحث رنکینگ مهم است. مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا امتیاز بالایی دارد، ارزشش برای کسب سهمیه المپیک خیلی زیاد است. بازیهای آسیایی اهمیت بسزایی دارد اما نتایج آن در رنکینگ جهانی تاثیری ندارد بنابراین قهرمانی آسیا  از اهمیت بیشتری برخوردار است.

او افزود:

البته از این زاویه هم می‌توان نگاه کرد که در صورت برگزاری بازیها به تدارکات تیم برای کسب سهمیه المپیک کمک می کند. همچنین از آنجا که نتایج بازی ها مهم است دولت، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش توجهات خوبی خواهند کرد و این مسئله هم می تواند به ورزشکاران کمک کند.

اخبار داغ 

رکنا برگشت اقدام معاون ورزشی باشگاه علیه تیم خودی: آقای داور، به ضرر ما سوت بزن! اتهام امیرحسین صادقی به مهدی تارتار و مجتبی حسینی؛ غیرت پرسپولیس را می کشید! منچسترسیتی و تصمیم برای خط هافبک؛ پوگبا، دکلان رایس یا فرنکی دی یونگ؟ رودریگو: بنزما به من گفت پنالتی را به منچسترسیتی بزن و هت تریک کن

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی های آسیایی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۴۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود

به گزارش "ورزش سه"، سعید دقیقی سرمربی شمس آذر در نشست خبری پس از بازی شمس‌آذر و پیکان در جمع خبرنگاران عنوان کرد: خدا را سپاسگزاریم که توانستیم در روزی که هواداران در ورزشگاه نبودند با تلاش جای خالی آنان را پر کنیم و پیروز از زمین خارج شویم.

وی ادامه داد: تیمی پیکان هم با حضور آقای عنایتی در نیم‌فصل دوم عملکرد بهتری دارد، اما امروز ما شایسته پیروزی بودیم و می‌توانستیم با گل‌های بیشتر بازی را پیروز شویم و اگر تماشاگران در ورزشگاه حضور داشتند به طور قطع عملکرد بهتری از خودمان نشان می‌دادیم.

سرمربی شمس‌آذر بیان کرد: ای کاش فوتبال ایران شمس‌آذر را ویژه می‌دید و این تیم را مورد بررسی قرار می‌داد، ما هیچ وقت در فوتبال به دنبال تلف کردن وقت و کند کردن جریان بازی نبودیم، در مباحث تاکتیکی هم با همه کاستی‌هایی که داشتیم به اعتقاد بنده بچه‌های ما فوق‌العاده کار می‌کنند و جای تقدیر و تشکر از بازیکنان دارد چون به یقین کار سختی است.

او در ادامه گفت: ما به اهدافی که این فصل داشتیم رسیده‌ایم هرچند اگر بازیکن نمی‌فروختیم دورنمای ذهنی من گرفتن سهمیه آسیایی بود، خیلی از بازی‌ها از لحاظ ظرفیت‌هایی که رقیبمان داشت و ما نداشتیم، مانند جنگ نابرابر بود، اما با این همه ما تلاش کردیم و در ادامه هم همین روند را در پیش خواهیم گرفت تا بازی زیبا از خودمان به نمایش بگذاریم.

سرمربی شمس آذر ادامه داد: شعار ما تلاش، تلاش و تلاش است و همواره در همه مباحث استمرار خواهیم داشت، ما همه با هم در کنار هم تلاش کردیم، ظرفیت ساختیم و خدا هم کمکمان کرد تا به نقطه‌ای که اکنون ایستاده‌ایم برسیم‌.

دقیقی درخصوص موضوع مربوط به حمایت مالی از شمس‌آذر گفت: این تیم در ابعاد مختلف برای استان قزوین موقعیت ساخته و قطع به یقین اگر حمایت مالی از شمس‌آذر اتفاق نیفتد دیگر نمی‌شود تیم‌داری کرد اما می‌شود با کمک شورای شهر و شهرداری شرایط را برای این تیم بهتر کرد، این مطالبه من به عنوان یک شهروند قزوینی است.

دیگر خبرها

  • کاروان المپیک و پارالمپیک پاریس نگران بودجه!
  • ورزشکاران معترض دوومیدانی بالغ‌ هستند/المپیک جای نخبگان است
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • توصیه عجیب لوکاشنکو به ورزشکاران بی‌طرف در المپیک پاریس
  • امیدواریم در المپیک پاریس بیش از ۳۵ سهمیه کسب کنیم / خیلی سخت است المپیک لندن را تکرار کنیم + فیلم
  • المپیک با طعم سبزیجات
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است