Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا عباسی گفت: کارخانجات به واسطه بهره برداری از ارز ۴۲۰۰ تومانی به دنبال استفاده از ذرت دامی هستند اما خوشبختانه تا کنون این مهم انجام نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، طی روزهای اخیر مسئله ارسال بخشی از ذرت های دامی (آلوده) به یک کارخانه گلوکز‌سازی در نظراباد کرج خبر ساز شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نائب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار تیتریک، گفت: آنچه درباره ذرت های آلوده گفته می شود درست نیست، ذرت آلوده نداریم اما ذرتی که برای مصرف دام است باید در دامداری ها استفاده شود.  علیرضا عباسی افزود: متاسفانه برخی مواقع صنف و صنعت ذرت خواستار تولید گلوکز از ذرت دامی هستند، به کمیسیون کشاورزی مجلس هم مراجعه کرده اند اما ما به آنها اعلام کرده ایم حتما باید از سازمان غذا و دارو مجوزهای لازم را دریافت کنند. نماینده مردم کرج در مجلس اظهار داشت: اگر سازمان غذا و دارو تائید کند که ذرت دامی می تواند مصرف انسانی داشته باشد کارخانجات می توانند این کار را انجام دهند، جلساتی در کمیسیون کشاورزی برگزار شد و بنده شخصا با این اقدام مخالفم. عباسی تصریح با اشاره به اینکه اجازه ندادیم دیگر نماینده ها هم با موضوع مذکور موافقت کنند، تصریح کرد: البته اگر سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت مجوز صادر کند ارز ۴۲۰۰ تومانی به ذرت مورد استفاده کارخانه ها تعلق نمی گیرد. نماینده مردم فردیس و اشتهارد گفت: کارخانجات به واسطه بهره برداری از ارز ۴۲۰۰ تومانی به دنبال استفاده از ذرت دامی هستند اما خوشبختانه تا کنون این مهم انجام نشده است و غذا و دارو هم به سادگی مجوز این کار را نخواهد داد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ارز ۴۲۰۰ تومانی ذرت دامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۴۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان

در نخستین مراسم اعطای نشان اقتصاد مقاومتی از مدیرعامل و پرسنل شرکت پاکسان به عنوان واحد برتر و درجه یک حوزه اقتصاد مقاومتی استان تهران تجلیل شد. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی پاکسان، در نخستین آیین اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران که با همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور و با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار تهران، مسئول سازمان بسیج و کارگران و کارخانجات کشور، مدیران عامل کارخانجات و جمعی از کارگران و کارآفرینان استان تهران برگزار شد.

 در این جشنواره با توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تندیس و لوح تقدیر نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به شرکت پاکسان و شهریار محمدی راد مدیرعامل این شرکت تعلق یافت.

الگوسازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات، ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت تولید کالا و خدمات، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحد‌های تولیدی و خدماتی و همچنین هدایت عرصه تولید در زمینه پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اهداف جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی عنوان شده است.

شایان ذکر است 250 واحد تولیدی برای شرکت در جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران به صورت تخصصی ارزیابی شدند که در نهایت به 12 واحدی که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند، نشان اقتصاد مقاومتی اعطا شد.

 

 

دیگر خبرها

  • دولت چقدر ارز ۲۸۵۰۰ تومانی پرداخت کرد؟
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • هشدار قالیباف نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو
  • هشدار رئیس مجلس نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو/ مبلغ 74 همت نمی‌تواند باعث کنترل قیمت و بازار دارو شود/ دولت برای کنترل قیمت بازار دارو 180 همت در نظر بگیرد
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی تولید گاز ایران با سرمایه‌گذاری ۶.۴ میلیارد دلاری
  • ببینید | نماینده اصولگرای مجلس تقصیر هک شدن سامانه مجلس را گردن عضو شورای شهر انداخت!
  • کارخانجات آردسازی مازندران درجه‌بندی می‌شوند
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • بسیاری از مدیران صنعت پتروپالایشگاهی به دنبال سرمایه گذاری «دولتی» هستند تا «مردمی»
  • رتبه سوم مهاباد درتولید گوشت دراستان