Web Analytics Made Easy - Statcounter

 اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، عطاء اله اکبری  گفت: احداث ساختمان فرمانداری شهرستان‌های هامون، تفتان و گلشن، ساختمان ثبت اسناد و املاک در شهرستان‌های هیرمند و سیب و سوران، پارک اداری در شهرستان‌های زهک، سیب و سوران و مهرستان و بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی شهرستان زابل  از مهمترین پروژه‌های  ساختمان‌های دولتی و تاسیسات عمومی در دست اقدام این اداره کل در استان بشمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  همچنین مصلی شهر زاهدان، فاز یک مصلی شهرستان نیمروز، مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان‌های زاهدان، مهرستان، سوران و هامون و احداث دو باب کتابخانه در شهرستان خاش را از دیگر پروژه‌های مهم در دست احداث اداره کل راه و شهرسازی استان ذکر کرد و گفت: زیربنای ۱۹ پروژه ساختمان‌های دولتی و تاسیسات عمومی در دست احداث این اداره کل ۹۱ هزار و ۶۶۱ متر مربع است که با تخصیص اعتبارات لازم می‌توان با سرعت بیشتری این پروژه‌ها را تکمیل و برای خدمت‌رسانی به مردم تحویل حوزه مربوطه داد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: با اقدامات مطلوب صورت گرفته سال گذشته ۶ پروژه تاسیسات عمومی و ساختمان‌های دولتی شامل بیمارستان ۲۳۹ تختخوابی سراوان، فرمانداری شهرستان‌های نیمروز و میرجاوه، مجتمع فرهنگی، آموزشی و ورزشی بانوان شهرستان‌های هامون و نیمروز و نمایندگی راه و شهرسازی شهرستان زابل با مجموع زیربنای ۲۳ هزار و ۷۳ متر مربع در سراسر استان تکمیل و به بهره برداری رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی پروژه های عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۴۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، ایوب کرد با بیان اینکه به منظور افزایش ایمنی راه‌های استان اقدامات مؤثری اجرا شده که یکی از آنها خط کشی محورها است، افزود: در این راستا، در یکسال گذشته، خط کشی سه هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان با ظرفیت اکیپ امانی این اداره کل انجام شده که موجب صرفه جویی حدود ۲۱۰ میلیارد ریالی شده است.

وی تهیه و نصب ۷۰۰ متر مربع معادل ۳۲۰ عدد تابلو اطلاعاتی در محورهای حوزه استحفاظی را برای تأمین ایمنی عبور و مرور جاده‌ای اعلام کرد و گفت: تهیه ونصب ۲۰۰ عدد چراغ چشمک زن و سولار در استان از دیگر اقدامات این اداره کل در راستای افزایش ایمنی محورهای استان است.

کرد گفت: تهیه، نصب و تعمیر ۱۸ هزار عدد علائم و تجهیزات ایمنی در محورهای شمال استان طی این بازه زمانی اجرا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در پایان خاطر نشان کرد: کاربران جاده‌ای و مردم شریف می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکل در محورهای مواصلاتی استان از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ همکاران ما را مطلع کرده تا در اسرع وقت رفع شود.

کد خبر 6089672

دیگر خبرها

  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • انتشار آگهی فراخوان عمومی جهت ارزیابی کیفی پیمانکاران راه و ترابری
  • احداث سیل بند و بندسار برای جمع‌آوری روان‌آب
  • خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • ایجاد اشتغال برای روستائیان با احداث گلخانه‌های خانگی در سیستان وبلوچستان
  • بیش از ۲۶۰ کیلومتر پروژه آزادراهی و بزرگراهی در آذربایجان شرقی در حال احداث است
  • کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان