Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@19:09:41 GMT

آذربایجان غربی ۳ روز بدون فوتی کرونایی پشت سر گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۴۶۰۶

آذربایجان غربی ۳ روز بدون فوتی کرونایی پشت سر گذاشت

دکتر سید جلیل موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه از سه روز گذشته تاکنون فوتی کرونایی در استان گزارش نشده است، افزود: از ابتدای امسال ۷۲ نفر جان خود را بر اثر ابتلاء به کرونا از دست داده‌اند.

موسوی به استقبال کم از واکسیناسیون کرونا در استان نیز اشاره کرد و گفت: تاکنون ۶ میلیون و ۷۰ هزار دز واکسن کرونا در آذربایجان غربی تزریق شده است که نزدیک به ۸۴ درصد از مردم استان نوبت اول ۷۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ درصد نوبت دوم و ۳۳.۳ درصد نیز نوبت سوم تزریق واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

دبیر قرارگاه دانشگاهی ستاد کرونای آذربایجان غربی می‌گوید: در شبانه روز گذشته در شهرستان ارومیه ۱۰ نفر در خوی ۸ نفر و در هریک از شهرستان‌های ماکو و میاندوآب یک نفر بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

موسوی با بیان اینکه هم اکنون ۹ شهر آذربایجان غربی در وضعیت آبی کرونا هستند، گفت: بر اساس رنگ بندی جدید کرونایی در کشور، هشت شهر این استان در وضعیت زرد و ۹ شهر در وضعیت آبی قرار گرفتند.

دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در آذربایجان غربی افزود: مهاباد، بوکان، پیرانشهر، سردشت، نقده، تکاب، اشنویه، سلماس و ماکو در وضعیت آبی قراردارند.

موسوی اضافه کرد: ارومیه، خوی، چایپاه، چالدران، شوط، پلدشت، شاهین دژ و میاندوآب هم در وضعیت زرد کرونا هستند.

کد خبر 5483765

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ویروس کرونا فوتی های کرونا عید فطر 1401 بوشهر نماز عید سعید فطر عید سعید فطر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه گرد و غبار ویروس کرونا آمار کرونا عملیات بازی دراز صعود به بازی دراز سرپل ذهاب گروههای جهادی گرد و خاک آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۴۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی در جلسه شورای تامین مسکن آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: نمایندگان استانداری، راه وشهرسازی، بانک مسکن، بانک ملی به عنوان رییس شورا هماهنگی بانک‌های دولتی در استان، اداره اقتصاد و دارایی و بنیاد مسکن در این هیات ویژه حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: بررسی عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن از مهمترین اهداف تشکیل هیات ویژه نظارت است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در بخش مسکن حمایتی بانک‌های عامل کمتر از ۳۰ درصد عملکرد در پرداخت دارند و این رقم باید ظرف ۲ ماه آنده به بالای ۵۰ درصد برسد.

عطائی افزود: بانک‌های عامل مکلف شدند نسبت به عقد قرارداد مشارکت مدنی برای طرح‌های دارای پروانه ساخت اقدام کنند.

وی اضافه کرد: عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات بانکی در طرح خود مالکی شهری ۲۹ درصد و در بخش روستایی نیز ۵۰ درصد است.

وی اظهار داشت: بانک‌های عامل باید ظرف ۲ ماه آینده نسبت به تعیین و تکلیف کل پرونده‌های ارجاع داده شده اقدام کنند و درصد مشارکت را به بالای ۶۰ درصد برسانند.

دیگر خبرها

  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • بررسی آخرین وضعیت سیب ذخیره شده در سرد خانه های آذربایجان غربی
  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • آبیاری ۸۰ درصد مزارع سبزی و صیفی آذربایجان‌غربی با نوار تیپ
  • آبیاری بیش از ۸۰ درصد کشت‌های سبزی و صیفی در آذربایجان غربی با سیستم نوار تیپ
  • ۸۰ درصد آبیاری مزارع سبزی و صیفی آذربایجان‌غربی با نوارتیپ است
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی