Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-29@19:22:34 GMT

ببینید | واکنش وحشت‌زده امبر هرد در لحظه‌ نزدیک شدن جانی دپ به او

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۴۷۱۶

‍‍‍‍‍‍

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، امبر هرد پنجشنبه در دادگاه ویرجینیا اشک‌ریزان و هق‌هق‌کنان بعضی از خونین‌ترین درگیری‌های فیزیکی خود با همسر سابقش جانی دپ را شرح داد. هرد جزئیات بیشتری از بدرفتاری‌های دپ را به یاد آورد و برای اعضای هیأت ژوری توضیح داد که چگونه رابطه رویایی او با ستاره «دزدان دریایی کارائیب» خیلی زود به واسطه مصرف الکل و مواد به کابوسی هولناک بدل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقایق ابتدایی این جلسه، نمایندگان هرد یک کلیپ صوتی را پخش می‌کنند که صدای ناله هرد در آن شنیده می‌شود. هرد می‌گوید در آن زمان خودش را از ترس دپ درون حمام حبس کرده است.

هرد هق‌هق‌کنان در مقابل قاضی، دپ و وکلا می‌گوید: «هیچ‌وقت در زندگی‌ام تا این حد نترسیده بودم. سعی کرده به او بگویم که واقعاً دارد به من آسیب می‌رساند، فکر می‌کنم متوجه نبود چه می‌کند. نمی‌توانستم نفس بکشم.» هرد اضافه می‌کند که وقتی به چشمان دپ نگاه کرده جز سیاهی ندیده است: «او دیگر آنجا نبود، جانی نبود.»

جانی دپ و وکلایش ادعا کردند که خانم هرد با دفاعیه خودش بهترین ایفای نقش عمرش را در دادگاه انجام داد، در حالی که داستان‌پردازی خانم هرد نسبت به گذشته همچنان در حال بزرگ‌تر شدن و پرجزیٔیات‌تر شدن است، آقای دپ نیز به یاد دارد که ۶ سال زجرآور و دردناک را پشت سر گذاشته است و در جلسه بعد سوالاتی از خانم هرد خواهیم پرسید تا حقیقت ماجرا مشخص شود.

وکلای امبر هرد نیز گفتند: آقای دپ همچنان خودش را قربانی خشونت خانگی نشان می‌دهد و موضع خود را تغییر نداده است و آقای دپ با نقاشی کشیدن در هنگام دادگاه و شوخی کردن هنگام دفاعیاتش قصد پرت کردن حواس هیات منصفه را دارد، رفتار آقای دپ رقت‌برانگیز است.

حالا باید دید که هیات ژوری با شواهدی که در روزهای آینده بیشتر و بیشتر افشا خواهند شد، حق را به کدام طرف از این دادگاه خواهند داد و پایان یکی از پرحاشیه‌ترین دادگاه‌های این دهه و شاید تاریخ هالیوود به کجا خواهد رسید.

همچنین بخوانید:

امبر هرد جزئیات اولین آزار جسمی جانی دپ را شرح داد امضای میلیونی طرفداران جانی دپ برای حذف امبر هرد از آکوامن ۲ تصاویر | چهره آشفته جانی دپ در دادگاه که باورکردنی نیست حمله تند طرفداران جانی دپ به همسر سابقش | پوزخندی که برای امبر هرد گران تمام شد ببینید |‌ حرکت عجیب جانی دپ در دادگاه که پربازدید شده است پیروزی جانی دپ در دادگاه نزدیک است | فروش فیلم جدیدش در بازار کن




 

کد خبر 674640 برچسب‌ها سینمای جهان خبر مهم جاني دپ هالیوود بازیگران سینما و تلویزیون جهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان خبر مهم جاني دپ هالیوود امبر هرد جانی دپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۴۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد: فیلم کوتاه «لان» به نویسندگی و کارگردانی حامد اریب و تهیه کنندگی سیدمصطفی قاسمی‌پور به عنوان نماینده سینمای کوتاه ایران به بخش رسمی مسابقه هشتمین دوره جشنواره فیلم‌های ژانر وحشت پاناما راه یافت.

مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به برندگان ملی و بین المللی این جشنواره که از تاریخ ۲۵ تا ۲۸ آوریل در موزه هنر‌های معاصر پاناما برگزار شده است که این فستیوال امروز ۹ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

فستیوال فیلم‌های ترسناک پاناما، تنها جشنواره بین المللی و مستقل در آمریکای مرکزی و در کشور پاناما با ژانر سینمای وحشت و کالت است که هر ساله در فصل بهار برگزار می‌شود و عاشقان سینمای دلهره و وحشت را به خود جذب می‌کند. 

فیلم کوتاه لان در ژانر فیلم کوتاه هیجانی تهیه شده است. 

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: هر چیزی آنطوری که فکر می‌کنید نخواهد بود. باید در پشت هر پیچ منتظر اتفاقی بود، معمولا در ساده‌ترین مکان‌ها مهم‌ترین اتفاقات رخ می‌دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تجربه سینما ترس، ترسناک‌ترین در ایران
  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است
  • واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • واکنش رسانه های بیگانه به اعتراض دانشجویان آمریکایی
  • وحشت آمریکا از آسمان یمن + فیلم
  • ویدیو/ شکار دوباره پهپاد MQ۹؛ وحشت آمریکا از آسمان یمن
  • جانی دوباره درتالاب هامون جازموریان سیستان وبلوچستان