Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از اعضای فراکسیون «الصادقون» پارلمان عراق اعلام کرد که شانس ائتلاف سه‌گانه (صدر، حلبوسی و بارزانی) برای تشکیل دولت به کمک متحدانش رو به کاهش است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «سهیلة السلطانی» یکی از اعضای فراکسیون «الصادقون» پارلمان عراق امروز شنبه اعلام کرد که شانس ائتلاف سه‌گانه (صدر، حلبوسی و بارزانی) برای تشکیل دولت به کمک متحدانش رو به کاهش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



السلطانی اظهار در سخنانی داشت که ائتلاف سه گانه به تنهایی و بدون هیئت هماهنگی شیعی نخواهد توانست نخست وزیر و رئیس جمهور انتخاب کند.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم عراق به خوبی می‌دانند که مشکل تعطیلی دولت از سوی ائتلاف سه گانه به وجود آمده است نه هیئت هماهنگی شیعی، افزود: ائتلاف سه‌گانه عراق را به سمت بن‌بست سیاسی سوق می‌دهد.

او با تاکید بر اینکه تلاش‌های هیئت هماهنگی شیعی کلید حل بحران موجود است، گفت: طرف‌های سیاسی باید به طور جدی با هیئت هماهنگی تعامل داشته باشند.

لازم به ذکر است که پیش‌تر «احمد طه الربیعی» رهبر فراکسیون «النهج الوطنی» تاکید کرده بود: ائتلاف سه گانه تنها یک راه دارد و آن گفتگو با هیئت هماهنگی شیعی و دستیابی به توافق بر سر تشکیل دولت است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پارلمان عراق ائتلاف سه گانه هیئت هماهنگی شیعیان هیئت هماهنگی شیعی ائتلاف سه گانه تشکیل دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۴۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: هیئت ویژه مرکب از چند دستگاه اجرایی ظرف مدت یک هفته آینده با هدف نظارت بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا آذربایجان‌غربی، رسول عطایی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در جلسه شورای تأمین مسکن آذربایجان‌غربی با اشاره به تشکیل هیأت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن اظهار کرد: نمایندگان استانداری، راه و شهرسازی، بانک مسکن، بانک ملی به عنوان رئیس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی در استان، اداره اقتصاد و دارایی و بنیاد مسکن در این هیأت ویژه حضور خواهند داشت.

وی افزود: بررسی عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن از مهمترین اهداف تشکیل هیأت ویژه نظارت است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: در بخش مسکن حمایتی بانک‌های عامل کمتر از ۳۰ درصد عملکرد در پرداخت دارند و این رقم باید ظرف ۲ ماه آن ده به بالای ۵۰ درصد برسد.

عطایی ادامه داد: بانک‌های عامل مکلف شدند نسبت به عقد قرارداد مشارکت مدنی برای طرح‌های دارای پروانه ساخت اقدام کنند.

وی تصریح کرد: عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات بانکی در طرح خود مالکی شهری ۲۹ درصد و در بخش روستایی نیز ۵۰ درصد است.

عطایی عنوان کرد: بانک‌های عامل باید ظرف ۲ ماه آینده نسبت به تعیین و تکلیف کل پرونده‌های ارجاع داده شده اقدام کنند و درصد مشارکت را به بالای ۶۰ درصد برسانند.

کد خبر 748499

دیگر خبرها

  • تشکیل ائتلاف جهانی نخبگان دانشگاهی برای کمک به احقاق حق مردم فلسطین
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تشکیل ائتلاف جهانی نخبگان دانشگاهی برای کمک به احقاق حق مردم فلسطین
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه
  • ایران و روسیه ائتلاف دفاعی تشکیل می دهند؟
  • افغانستان و قرقیزستان در شانس مجدد جام جهانی
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی