Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در بیست و چهار ساعت گذشته ۱۹ بیمار دیگر با ابتلا به کرونا در بیمارستانهای استان بستری شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ عبدالله دیدبان در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان اظهارداشت: در شبانه روز گذشته با ابتلای ۱۹ بیمار جدید تعداد افراد بستری در بیمارستانها به ۷۰ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه در این مدت هیچ فوتی ناشی از کرونا نداشتیم و موارد قطعی ابتلا به کرونا ۲ نفر و بیماران بدحال نیز ۵ نفر گزارش شده است.

دیدبان بیان کرد: در این مدت ۱۱ نفر از بیماران پس از بهبودی از بیمارستانها ترخیص شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد: تعداد افراد بستری در بیمارستان های استان تاکنون ۵۰ هزار و ۶۰۴ نفر و فوتی ها نیز ۲ هزار و ۸۸۴ نفر بوده است.

وی اظهارداشت: همچنین موارد قطعی ابتلا به کرونا در استان تاکنون ۱۴۳ هزار و ۸۸ نفر و موارد محتمل و مشکوک نیز ۲۴ هزار و ۵۱۶ نفر گزارش شده است.

دیدبان اضافه کرد: با تلاش کادر درمانی استان تاکنون بیش از ۴۱ هزار و ۳۶۵ نفر پس از بهبودی از بیمارستانها ترخیص شده اند.

وی در خصوص وضعیت واکسیناسیون نیز گفت: تاکنون۹۶.۲۲ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال استان نوبت اول، ۸۹.۱۹ درصد نوبت دوم و ۴۲.۳۹ درصد نوبت سوم واکسن خود را دریافت کرده اند.

به گفته دیدبان همچنین ۱۸.۸۰ درصد جمعیت ۵ تا ۱۲ سال نوبت اول و ۸.۳۶ درصد این سنین نوبت دوم واکسن خود را تزریق کرده اند.

انتهای پیام  

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علوم پزشکی قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۴۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ - دانشگاه بجنورد ( عکس)

به گزارش صدای ایران از جمهوری اسلامی،در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۷۲۹ هزار و ۶۵۶ نفر یعنی ۶۳ درصد زن و ۴۲۲ هزار و ۸۶۲ نفر یعنی ۳۷ درصد مرد هستند. همچنین امسال آزمون دانشجومعلم همزمان با نوبت اول کنکور برگزار می‌شود که در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجومعلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند و از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

دیگر خبرها

  • تبدیل ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه الکترونیکی در اردبیل
  • ◄ سهم 8 درصدی راه آهن در جابجایی بار
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۰ ارديبهشت
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • (عکس) کنکور 1403 در بجنورد
  • نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ - دانشگاه بجنورد ( عکس)
  • افزایش ۱۰ درصدی تعداد تشکل های کارگری و کار فرمایی در گلستان
  • جدیدترین قیمت رمزازها در جهان : ۸ ارديبهشت