Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم فرانسوی روسونری می گوید بعد از پیروزی لیورپول مقابل میلان در فینال استانبول غمگین شده است.

اولیویه ژیرو می گوید وقتی روبرتو باجو پنالتی خود در جام جهانی 1994 را از دست داد، گریه کرده است.

طرفداری| به گزارش اکیپ، اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی باشگاه میلان در فصل جاری گل های حساسی در فصل جاری به ثمر رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به خاطر ریشه های ایتالیایی که دارد، همیشه رابطه خوبی با ایتالیا و تیم ملی فوتبال این کشور داشته است. ژیرو در این باره به اکیپ گفت:

وقتی 20 سال داشتم، گذاشتم موهایم بلند شود چون دوست داشتم شبیه فابیو کاناوارو یا الساندرو نستا شوم. برادرم یکی از لباس های فوق العاده آن زمان که تولید کپا بود را به من هدیه داد و وقتی روبرتو باجو در سال 1994 پنالتی خود را از دست داد، گریه کردم البته حامی تیم ملی فرانسه بود.

 او در مورد پیوستن به میلان در سال جاری نیز گفت:

رویایم بازی در انگلیس بود اما در ایتالیا، فقط به میلان علاقه داشتم. آندری شوچنکو مهاجم مورد علاقه من بود. ویدیوهای زیادی از مارکو فن باستن نیز تماشا کردم. فینال لیگ قهرمانان سال 2005 مقابل لیورپول را به خوبی به خاطر دارم. خیلی ناراحت شدم. آنها سه بر صفر جلو بودند و شوا پنالتی حساسی را از دست داد. در سال 2007 آنها قهرمان شدند. میلان باشگاه بزرگی است.

مهاجم فرانسوی در مورد نقش پیولی و مالدینی در پیشرفت میلان افزود:

دیدن عقب افتادن میلان و جلو بودن یوونتوس دردناک است. از نظر من، میلان کسی مثل پائولو مالدینی را کم داشت. او هر روز به تمرینات می آیند. مربی کارش را انجام می دهد اما باشگاه هم همیشه نزدیک ماست. هیچ چیزی به شانس واگذار نمی شود. اگر یک بازیکن خوب تمرین کند، مربی متوجه می شود و به او فرصت می دهد. جلسات تمرین همیشه فشرده است و ایتالیا بر خلاف دورانی که یوونتوس در آن حکومت می کرد، دوباره رقابتی شده است. 

ژیرو در پایان در مورد شانس قهرمانی در مسابقات این فصل سری آ گفت:

کارهای زیادی باقی مانده است. هدف صعود به لیگ قهرمانان بود اما با توجه به نتایجمان، فتح سری آ هدفی است که در ذهنم دارم. 

اخبار داغ 

رکنا برگشت اقدام معاون ورزشی باشگاه علیه تیم خودی: آقای داور، به ضرر ما سوت بزن! اتهام امیرحسین صادقی به مهدی تارتار و مجتبی حسینی؛ غیرت پرسپولیس را می کشید! منچسترسیتی و تصمیم برای خط هافبک؛ پوگبا، دکلان رایس یا فرنکی دی یونگ؟ رودریگو: بنزما به من گفت پنالتی را به منچسترسیتی بزن و هت تریک کن

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۵۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد

الهلال در نیمه نهایی جام حذفی عربستان با نتیجه دو بر یک الاتحاد را شکست داد و فینالیست شد.

به گزارش ایسنا، در نیمه نهایی جام حذفی عربستان یک بازی برگزار شد.

در این دیدار دو تیم سرشناس و پر طرفدار الاتحاد و الهلال به مصاف هم رفتند که در نهایت الهلال با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد و راهی فینال شد.

در این بازی ابتدا میشل در دقیقه ۲۵ برای الهلال گلزنی کرد اما اخراج ساوویچ در دقیقه ۴۲ کار را برای الهلال سخت کرد.

در دقیقه ۶۷ عبدالرزاق حمدالله گل تساوی را برای الاتحاد به ثمر رساند اما الهلال ۱۰ نفره در دقیقه ۸۲ گل دوم و نهایی خود را توسط سعود عبدالحمید به ثمر رساند تا الهلال فینالیست شود.

الهلال در لیگ عربستان هم در آستانه کسب عنوان قهرمانی است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واکنش تند عربستان به شلاق زدن بازیکن در استادیوم!‏ الهلال قهرمان سوپرجام عربستان شد

دیگر خبرها

  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب برتری 3-0 مقابل منچستریونایتد (2 می، 2007) / فیلم
  • دشان جدایی ژیرو از میلان را تأیید کرد
  • واکنش کریستیانو رونالدو به رویارویی النصر و الهلال در فینال جام پادشاهی
  • اعتراف کاپیتان PSG بعد از شکست برابر دورتموند
  • یک هفته کار کردیم تا اینطور از دورتموند گل نخوریم!
  • ژابی آلونسو: شکست فصل گذشته مقابل رم دردناک بود؛ از آن بازی درس گرفتیم
  • کین فاش کرد: بلینگام قبل از پنالتی چه گفت
  • واکنش عجیب پرز به گل‌های وینیسیوس (عکس)
  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • چرا بعد از رابطه جنسی غمگین می شوم و گریه می کنم؟