Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتشارات حافظ اولین نشریه است که جمعه 16 اردیبهشت نسبت به انتقال کتاب‌ها به غرفه‌اش در سالن ناشران عمومی نمایشگاه کتاب اقدام کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ انتشارات حافظ اولین نشریه ای است که جمعه 16 اردیبهشت نسبت به انتقال کتاب‌ها به غرفه‌اش در سالن ناشران عمومی نمایشگاه کتاب اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر این انتشارات گفت: «با وجود آنکه نمایشگاه دو دوره به تعویق افتاده بود اما در برنامه‌ریزی و زمان‌بندی این دوره نسبت به دوره‌های گذشته تفاوت محسوسی احساس نکردم.»

عباس جهانگیری مدیر این انتشارات در گفتگو با ستاد خبری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با بیان اینکه معمولا در همه دوره نمایشگاه‌های کتاب تهران در اولین فرصتی که امکان تحویل غرفه از سوی نمایشگاه باشد نسبت به انتقال کتاب‌ها به غرفه اقدام می‌کند گفت: «انتشارات ما تنوع کتاب زیادی دارد. همچنین کتاب‌های ما به دلیل حوزه خاص فعالیت‌مان به‌گونه‌ای است که چیدمان آن باید یک فضای جذاب بصری هم ایجاد کند به همین دلیل همیشه سعی می‌کنم در اولین فرصتی که از سوی مسئولان نمایشگاه امکان آن فراهم باشد غرفه را تحویل گرفته و کتاب‌ها و لوازم مورد نیازمان را به غرفه منتقل کنیم.»

جهانگیری با بیان اینکه حدود 60 سال در نشر و کتابفروشی سابقه دارد و در نمایشگاه‌های مختلف خارجی هم شرکت می‌کند، در تشریح فرایند واگذاری غرفه به ناشران در سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افزود: «پنجشنبه پانزدهم اردیبهشت در مصلی حاضر شدم و غرفه را تحویل گرفتم. از اول وقت جمعه شانزدهم اردیبهشت هم مشغول انتقال کتاب‌ها و وسایل مورد نیاز به غرفه شدم که تا عصر به طول انجامید.»

مدیر انتشارات حافظ در ادامه با اشاره به فرایند برنامه‌ریزی و زمان‌بندی آماده‌سازی نمایشگاه افزود: «با وجود آنکه نمایشگاه دو دوره برگزار نشده و به تعویق افتاده بود اما در برنامه‌ریزی و زمان‌بندی این دوره از نمایشگاه نسبت به دوره‌های گذشته تفاوت محسوسی احساس نکردم و کار به همان شکل و نظم دوره‌های گذشته انجام شد.»

جهانگیری درباره ارزیابی خود از استقبال احتمالی مردم از این دوره از نمایشگاه هم گفت: «دو سال است مردم نمایشگاه را تجربه نکرده‌اند به همین دلیل به احتمال زیاد این دوره از نمایشگاه با استقبال خوب و زیادی از جانب مردم روبرو شود.»

سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir  برگزار می‌شود.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام خمینی نمایشگاه کتاب نمایشگاه غرفه انتشارات انتقال کتاب ها کتاب تهران زمان بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۵۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر «ماهی جان» کتابی شامل مجموعه شعر نوجوان است که به همت واحد کودک و نوجوان انتشارات سایه گستر منتشر شده است.

سرایش آثار این مجموعه را مهدی مردانی کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی و تصویرگری آن را فیروزه ولدآبادی مربی فرهنگی کانون استان قزوین برعهده داشته‌اند.

این کتاب شامل ۲۸ سروده در قالب نیمایی است که انتشارات سایه گستر آن را در اندازه رقعی منتشر کرده است.

کد خبر 6089669

دیگر خبرها

  • «اخلاق و درام» راهی بازار نشر شد
  • رئیس شورای شهر: سال آینده نمایشگاه کتاب به «شهر آفتاب» منتقل می‌شود
  • قم در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور یافت
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب