Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، سید محمد موسوی درباره پیشگیری از تخلفات مجتمع تجاری علاءالدین در مراجع قضایی گفت: به منظور اجرای قانون و جلوگیری از تخلفات ساختمانی در منطقه۱۱ رای دادگاه شعبه ۲۵ تجدید نظر دعوی شهرداری منطقه۱۱ و مالکین مجتمع تجاری علاءالدین در خصوص ساخت طبقه هفتم، به نفع مردم صادر شد.

 موسوی با بیان این نکته که «تلاش‌های مدیریت شهری برای دفاع از منافع شهروندان، نتیجه بخش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»،عنوان کرد: پیش از این در دوره مدیریت شهری ، شهرداری توسط هیأت ماده۳۸ ملزم به صدور پروانه ساخت طبقه هفتم برای این مجتمع تجاری شده بود که با پیگیری‌های حقوقدانان مدیریت شهری و منطقه۱۱ در دادگاه تجدید نظر، رای نهایی به نفع مردم صادر شد.

 شهردار منطقه۱۱  در گفتگو با ایسنا تأکید کرد: پیگیری این پرونده برای شهرداری تهران مایه افتخار است؛ چرا که نتیجه آن به شکل مستقیم با حقوق مردم و ایمنی آنها در ارتباط بود.خوشبختانه با پیگیری‌های به عمل آمده، رأی دادگاه تجدید نظر به نفع مردم بود و شهرداری منطقه۱۱ اجازه ساخت طبقه هفتم این مجتمع را که با هیچ یک از اصول و ضوابط شهرسازی مطابقت ندارد به مالکین نخواهد داد.

کد خبر 674745 برچسب‌ها شهردارى تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهردارى تهران نفع مردم تجدید نظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۵۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادگاه بین‌المللی دادگستری در خصوص پرونده نسل‌کشی آلمان در غزه رای می‌دهد

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، نیکاراگوئه با شکایت از آلمان به دادگاه بین‌المللی دادگستری (ICJ)، از قضات خواست تا اقدامات اضطراری برای جلوگیری از ارائه سلاح و سایر کمک‌های برلین به اسرائیل را اعمال کنند.
 
بیش از 34 هزار فلسطینی از زمان آغاز جنگ در ماه اکتبر به شهادت رسیده و بیش از 77 هزار نفر دیگر نیز مجروح شده‌اند.
 
دادگاه بین‌المللی دادگستری (ICJ) در لاهه قرار است در ساعت 15 به وقت محلی دستور خود را صادر کند.
 
وکلای ماناگوآ، پایتخت نیکاراگوئه، گفتند که این کشور آلمان را به جای متحد اصلی اسرائیل، یعنی ایالات متحده، هدف قرار داده است، زیرا واشنگتن دیوان بین‌المللی دادگستری را در این پرونده به رسمیت نمی‌شناسد.
 
وکلای ارشد دو کشور در اوایل این ماه در دادگاه با یکدیگر درگیر شدند و نیکاراگوئه گفت که آلمان ترحم‌انگیز است که هم به اسرائیل سلاح می‌دهد و هم به غزه کمک می‌کند.
 
برلین نیز پاسخ داد که امنیت اسرائیل در هسته سیاست خارجی آن قرار دارد و گفت که نیکاراگوئه کمک‌های نظامی آلمان به اسرائیل را به شدت تحریف کرده است.

نیکاراگوئه از دادگاه عالی درخواست کرده بود که آلمان فورا کمک‌های خود به اسرائیل، به ویژه کمک‌های نظامی از جمله تجهیزات نظامی را متوقف کند.
 

دیگر خبرها

  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم
  • دادگاه های صلح درمسیر راه اندازی
  • راه اندازی دادگاه های صلح در کرمان
  • جمع‌آوری ۵۵۰ میلیارد ریال کمک برای آزادی زندانیان در آذربایجان‌غربی
  • دادگاه‌های صلح در کرمان راه‌اندازی می‌شوند
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • دادگاه بین‌المللی دادگستری در خصوص پرونده نسل‌کشی آلمان در غزه رای می‌دهد
  • تلاش لابی‌های صهیونیستی درباره حکم دادگاه لاهه
  • ماجرای عجیب قتل حسین به دست «ع» گدا
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود