Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر ظهر شنبه به مناسبت شروع هفته سلامت با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه و برخی مسئولین و معلمان در مدارس کرمانشاه زنگ سلامت به صدا نواخته شد.

قباد محمدی در مراسم نواخته شدن زنگ هفته سلامت با تبریک هفته معلم و هفته سلامت، اظهار کرد: آموزش و پرورش به دلیل گستردگی که دارد می‌تواند در حوزه سلامت بسیار تأثیر گذار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به عملکرد خوب آموزش و پرورش استان کرمانشاه، افزود: آموزش و پرورش در شرایط کرونایی پس از وزارت بهداشت بیشترین کمک را به سلامت جامعه داشته و همیشه جلوتر از همه نهایت همکاری را کرده است.

سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: علاوه بر همکاری در حوزه واکسیناسیون اداره آموزش و پرورش استان کرمانشاه بیشترین فضا و مکان مورد نیاز را برای برپایی پایگاه‌های واکسیناسیون در اختیار گذاشت.

محمدی با اشاره به نقش دانش آموزان در جامعه، بیان کرد: مهمترین ثروتی که هر جامعه می‌تواند داشته باشد دانش آموزان و دانشجویانی است که از ثروت‌های مادی نیز مهمتر شمردن می‌شود چراکه نیروی انسانی مهمترین عامل حرکت جامعه به سمت پیشرفت است‌.

وی تاکید کرد: سلامت و پیشرفت یک جامعه به دست دانش آموزان تأمین خواهد شد و به هر اندازه که مسئولین به دانش آموزان اهمیت دهند آینده کشور تأمین و باعث فرهنگ سازی در زمینه‌های سلامت، آموزش و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شده و نقش بسزایی خواهد داشت.

محمدی با اشاره به شروع هفته سلامت، گفت: هفته سلامت از امروز شنبه ۱۷ اردیبهشت لغایت جمعه ۲۳ اردیبهشت ماه در سراسر ایران آغاز خواهد شد و زنگ هفته سلامت نیز از امروز در مدارس نواخته می‌شود.

کد خبر 5483854

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه واکسیناسیون کرونا آموزش و پرورش استان کرمانشاه هفته سلامت عید فطر 1401 بوشهر نماز عید سعید فطر کرمانشاه عید سعید فطر خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا گرد و غبار آمار کرونا عملیات بازی دراز صعود به بازی دراز گروههای جهادی آلودگی هوا سرپل ذهاب استان کرمانشاه آموزش و پرورش دانش آموزان هفته سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۵۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴۰ نیروی فنی جذب هنرستان‌های زنجان می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، علی اسماعیلی ظهر سه‌شنبه در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته بزرگداشت معلم اظهار کرد: امسال میزبان بیش از ۲۲۷ هزار دانش آموز از مقطع پیش دبستانی تا پایه دوازدهم بودیم.

وی با بیان اینکه ۱۴ هزار و ۵۹۵ همکار در ارائه خدمات و برنامه‌های آموزشی و تربیتی شرکت دارند، تصریح کرد: دو عرصه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مهمترین محل رخدادهای آموزشی و تربیتی است که شامل مدرسه و نیروی انسانی و معلمان می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه امسال بزرگداشت هفته معلم با شعار ویژه «همه مدیون توایم» عنوان کرد: وقتی صحبت از معلم می‌کنیم صحبت از جایگاه معلمی و تاثیر آن در جامعه بوده و بسیاری از دستاوردهای جامعه ماحصل فرهنگ آموزش عالی و تعلیم و تربیت است.

وی در مورد نوسازی و احداث مدارس جدید یادآور شد: سال گذشته اداره نوسازی و تجهیز مدارس ۲۱۸ کلاس در سطح استان تحویل داد که این رقم در ۲۰ سال گذشته بی‌سابقه است.

اسماعیلی با بیان اینکه در عین وجود مدارس تخریبی، مدارس نوساز و منظم هم داریم، خاطرنشان کرد: بعضی از مدارس به لحاظ فیزیکی فرسوده است اما از لحاظ کیفیت آموزش و جایگاه تربیتی در سطح ممتاز است و در هیچ کجای استان هیچ مدرسه‌ای به حال خود رها نشده است.

وی در مورد کاهش سطح دانش دانش‌آموزان باید نگاه واقع بینانه داشته باشیم، ابراز کرد: ممکن است بخشی از جامعه دانش‌آموزی علاقه‌ای به روند تحصیلی نداشته باشد اما آموزش و پرورش وظایف خود را برای تربیت آن‌ها انجام می‌دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در مورد جذب نیروهای معمم بیان کرد: از جامعه روحانیون ۲۳ نفر از حوزه در آزمون‌ها پذیرفته شدند و در رشته‌های مرتبط با توانایی مشغول خدمت هستند.

وی با اشاره به اینکه میزان خروج نیروها از آموزش و پرورش به دلیل نیاز به معلم در این نهاد در دو سال اخیر کاهش یافته است، تاکید کرد: تدبیری اتخاذ کردیم که کلاس‌ها خالی نماند و بعد از رتبه‌بندی بیش از ۱۰۰ نفر در صف ورود به آموزش و پرورش از دستگاه‌های دیگر هستند.

اسماعیلی از جذب ۱۴۰ نفر نیروی فنی برای اشتغال در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای خبر داد و گفت: در بحث نیروهای کیفیت بخشی نیز ۱۴ اردیبهشت ورود نیروها را پیش‌رو داریم.

وی با اشاره به اینکه مدارس کانکسی بالای ۱۰ نفر نداریم مگر به دلیل بعد مسافت که به مدارس موجود برای سایر پایه‌ها ضمیمه شده باشد، عنوان کرد: از طرفی توسعه شهرک‌های اقماری نیاز به تاسیسات زیربنایی از جمله مدارس دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: در دوره‌ای بخش قابل توجهی از اعتبارات به روستاها اختصاص یافت و مدارس خوبی در آن‌ها ایجاد شد که به دلیل مهاجرت در حال حاضر بلااستفاده مانده و آن‌ها را در مسیر فروش قرار می‌دهیم.

کد خبر 6093150

دیگر خبرها

  • جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان
  • ۱۴۰ نیروی فنی جذب هنرستان‌های زنجان می‌شوند
  • اجرای ۶۰ عنوان‌برنامه به‌مناسبت هفته معلم در استان سمنان/ معلم، ماندگارترین واژه در هستی
  • روی «کیفیت بخشی به نظام آموزشی» و «تقویت مدارس دولتی» تمرکز داریم
  • تدارک بیش از ۲۰ برنامه مختلف به مناسبت هفت معلم
  • ۱۵۰۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان کرمانشاه شدند
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند