Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@13:48:42 GMT

گروه‌های جهادی در مناطق هدف تاثیر فرهنگی داشته باشند

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۵۶۱۲

گروه‌های جهادی در مناطق هدف تاثیر فرهنگی داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری پیش از ظهر شنبه در رزمایش جهادگران فاطمی خراسان شمالی که در مصلی بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: جهادگران نشان دادند در مواقع حساس کنار مردم بوده و پا به پای آنها برای رفع مشکلات تلاش می‌کنند.

امام جمعه بجنورد اقدامات بسیج را یک اتفاق دانست و ادامه داد: اجر این فعالیت‌های جهادی در نزد خداوند بسیار زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق روایات خدمت به خلق و گریه برای سیدالشهدا (ع) از مواردی است که در قیامت قبول واقع می‌شود که بسیج این موارد را به خوبی انجام می‌دهد.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: جهادگری که فعالیت بسیجی انجام می‌دهد باید با نیت خالص و در راه خدا و کمک به مردم گام بردارد و در این مسیر اخلاص داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه جهادگران باید دیگران را با خود همراه کنند، بیان داشت: تربیت با جهاد آمیخته شده است و در این راه باید دیگران را نیز سهیم کنیم.

وی عنوان کرد: شهید سلیمانی نمونه بارز فعالیت جهادی محسوب می‌شود که در مبارزه با کفر، انقلاب و تحول ایجاد کرد و مردم را در این مسیر به خوبی با خود همراه کرد.

حجت السلام نوری با اشاره به اینکه نگاه تربیتی باید در گروه‌های جهادی مدنظر قرار گیرد، گفت: تأثیرات فرهنگی گروه‌های جهادی باید در تمامی منطقه اشاعه پیدا کند و اگر این فعالیت با کمترین هزینه و بیشترین کمک همراه باید نتیجه پرباری برای مردم خواهد داشت.

وی در انتها تاکید کرد: کسانی که در گروه‌های جهادی فعالیت می‌کنند باید برای خدا و رفع مشکلات مردم گام بردارند.

کد خبر 5483876

منبع: مهر

کلیدواژه: گروه های جهادی رضا نوری بسیج امام جمعه بجنورد عید فطر 1401 بوشهر نماز عید سعید فطر کرمانشاه عید سعید فطر خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا گرد و غبار آمار کرونا عملیات بازی دراز صعود به بازی دراز گروههای جهادی آلودگی هوا سرپل ذهاب گروه های جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۵۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر ورزش شدید بر سرطان

آفتاب‌‌نیوز :

محققان معتقدند ورزش با شدت بالا باعث افزایش مصرف گلوکز توسط اندام‌های داخلی و در نتیجه کاهش در دسترس بودن انرژی مورد نیاز برای رشد تومور‌ها می‌شود.

با استفاده از داده‌های یک مطالعه، محققان ۷۲ درصد سرطان متاستاتیک کمتری را در شرکت کنندگانی که به طور منظم در فعالیت‌های هوازی با شدت بالا شرکت می‌کردند، یافتند.

در مطالعه دیگری که روی موش‌ها انجام شد، محققان دریافتند که فعالیت هوازی باعث کاهش ایجاد تومور‌های متاستاتیک در غدد لنفاوی، ریه‌ها و کبد حیوانات می‌شود.

سرطان متاستاز شده، سرطانی است که از جایی که شروع شده به قسمت دیگری از بدن گسترش یافته است.

محققان با تحقیق خود مکانیسم پشت اثر پیشگیرانه ورزش را شناسایی کردند. آن‌ها دریافتند که فعالیت بدنی باعث افزایش مصرف گلوکز توسط اندام‌های داخلی می‌شود که به معنای انرژی کمتر در دسترس تومور است.

به عبارت ساده‌تر، ورزش اندام‌های ما را برنامه ریزی مجدد می‌کند تا به مواد مغذی بیشتری نیاز داشته باشند که باعث می‌شود مواد مغذی کمتری برای رشد تومور در دسترس باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تاثیر ورزش شدید بر سرطان
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • نماز خواندن مرد غزه‌ ای زیر آوار ساختمان
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • مردم‌محور بودن اساس و پایه فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر است