Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسته مدارک مهندسی پایه طرح دانش‌بنیان زنجیره ارزش تولید پلی‌پروپیلن از گاز طبیعی در ابعاد صنعتی تکمیل شد و سفارش‌گذاری تجهیزات دیرتحویل طرح به سازندگان داخلی در حال انجام است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، سیدعبدالعظیم پلاسعیدی، مجری طرح GTPP پتروشیمی اسلام‌آباد غرب با قدردانی از تلاش‌های متخصصان و کارشناسان شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، مشاوران و پیمانکاران این طرح ملی و دانش‌بنیان اظهار کرد: بسته مدارک مهندسی پایه طرح دانش‌بنیان زنجیره ارزش تولید پلی‌پروپیلن از گاز طبیعی در ابعاد صنعتی با همت متخصصان ایرانی تکمیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی ساخت طرح GTPP اسلام‌آباد غرب با نظارت کامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در حال انجام است.

مجری طرح GTPP پتروشیمی اسلام‌آباد غرب با بیان اینکه استفاده از نیروهای بومی برای ساخت این طرح در اولویت قرار دارد، گفت: ۹۲ درصد آنها از نیروهای بومی استان کرمانشاه و شهرستان اسلام‌آباد غرب هستند و باید بر این نکته تأکید کرد که از زمان شروع طرح تاکنون ۹۳۰ هزار نفر ساعت کار بدون حادثه به ثبت رسیده است.

پلاسعیدی ادامه داد: همه نیازها و تجهیزات مهم، راهبردی و دیر تحویل از سازندگان ایرانی ثبت سفارش شده است و برای نخستین بار کمپرسور سنتز از سوی سازندگان ایرانی برای این طرح دانش‌بنیان ساخته می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه مجوزهای لازم برای ساخت و اجرای طرح GTPP اسلام‌آباد غرب دریافت شده است، اظهار کرد: با هدف ایمنی کامل، استاندارد ضریب زلزله به‌طور کامل در طرح رعایت شده است.

منبع: شانا

کلیدواژه: طرح GTPP اسلام آباد غرب پتروشیمی اسلام آباد غرب پلی پروپیلن اسلام آباد غرب دانش بنیان طرح GTPP

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۵۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: دو خوشه‌ پشتیبانی و تجهیزات صنایع مرتبط با فولاد، پتروشیمی و تجهیزات حفاری به منظور رونق کسب و کار صنایع وابسته به این دو صنعت، در استان ایجاد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان علی مهدی‌پور _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار کرد: شکل‌گیری خوشه‌های صنعتی اهمیت زیادی دارد و با ایجاد این خوشه‌های صنعتی چندین واحد صنعتی راکد نیز به چرخه تولید بازگشت.

وی افزود: دو خوشه پشتیبانی و تجهیزات صنایع مرتبط با فولاد، پتروشیمی و تجهیزات حفاری (تأمین و ساخت و تعمیر) به منظور رونق کسب و کار صنایع وابسته به این دو صنعت در استان ایجاد شد، با ایجاد این دو خوشه صنعتی دو قرارداد به مبالغ یک میلیون یورو و ۴۶۰ میلیارد ریال با صنایع بزرگ استان در راستای تولید و تأمین تجهیزات مورد نیاز آن‌ها منعقد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خاطرنشان کرد: افزایش گردش مالی، توسعه قراردادهای قبلی، سفارش‌گیری از صنایع بزرگ و جلوگیری از خروج سفارش‌ها در استان از مزیت‌های راه‌اندازی این خوشه‌ها است، همچنین راه‌اندازی این خوشه‌ها و شناسایی ظرفیت‌های فنی موجود در استان باید جلب رضایت شرکت‌های بزرگ صنعتی را به همراه داشته است.

مهدی‌پور با اشاره به نقش و جایگاه صنایع کوچک و متوسط، اضافه کرد: این صنایع عامل اصلی رشد و توسعه کارآفرینی و نوآوری است که در رفع بیکاری و محرومیت بسیار اثرگذار است و فرصت‌های جدیدی را برای جذب سرمایه گذار ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه استفاده از خوشه‌های صنعتی در توسعه صنایع کوچک و متوسط یکی از روش‌های مؤثر و کارآمد است، ادامه داد: یک خوشه موفق می‌تواند نیرویی جهت‌دهنده تلقی شود که توسعه یک حوزه صنعتی خاص یا یک اقتصاد منطقه‌ای را در بهترین شکل ممکن به وجود آورد.

کد خبر 748739

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • ارز ترجیحی به واردات تجهیزات پزشکی قطعاً اشتباه است
  • دهقانی: ارز ترجیحی به واردات تجهیزات پزشکی قطعاً اشتباه است
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی در صنعت دریا
  • همکاری ۴۲ گانه برنامه آبادیران و بهزیستی برای رفع چالش‌های حوزه معلولین
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری
  • برپایی پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه پزشکی ویتنام ۲۰۲۴