Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسینیه ثارالله امروز میزبان برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی بود.

هیچ حرکتی بدون اخلاص به جایی نمی‌رسد

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده پیش از ظهر امروز در این رزمایش اظهار کرد: نیاز امروز جمهوری اسلامی آن است که نیروهای انقلابی و جهادی وارد گود شوند.

 

وی با بیان این که از بسیج می‌ترسند و تخریب می‌کنند چون بسیج، بطن مردم را به میدان می آورد، عنوان کرد: هیچ حرکتی بدون اخلاص به جایی نمی رسد و دلیل اعتلای بسیج در تمامی سال‌های پس از انقلاب اسلامی 

به گفته نماینده ولی فقیه در هرمزگان، حضور حماسی امروز گروه‌های جهادی یک تمرین بزرگ در طلیعه ظهور است و همدلی وبرنامه ریزی منسجم دستگاه‌ها در این عرصه می‌تواند به رفع سریع‌تر محرومیت‌ها بیانجامد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه سرمایه نظام ما در دست محرومان است

احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در خانه ملت نیز در این مراسم گفت: رسیدگی به حال روستاییان و محرومان باید همه دغدغه مسئولان باشد چرا که همه سرمایه نظام ما در دست محرومان است و در دوران جنگ تحمیلی نیز دیدیم که این محرومان بودندکه پای کار نظام وانقلاب ایستادند.

 

وی افزود: بسیج سازندگی و دستگاههای اجرایی مرتبط باید در نهایت همکاری با هم باشند و باور دارم که کاری در استان که نشد باشد، وجود ندارد بشرطی که درد مردم را درد خودمان بدانیم و برای رفع آن تلاش کنیم.

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد: میثاق ما با شهید سلیمانی رفع محرومیت از کشور است چرا که او سرباز محض ولایت بود و هنوز دشمنان از یاد او واهمه و دوستان از یاد او امید می‌یابند.او رابطه خود را با خدا اصلاح کرد و خدا او را محبوب قلب‌ها داد و او بهترین الگوی معاصر برای ما در مردمی بودن و زندگی با عزت است.

بسیج قوام بخش انقلاب اسلامی بوده است

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان نیز در این رزمایش گفت: بسیج شجره طیبه‌ای است که امام راحل آن را بنا نهادند و امروز شاهد شکوفایی آن هستیم.

 

وی عنوان کرد: حضور پررنگ بسیج، قوام بخش انقلاب بوده است و از ابتدای انقلاب از مبارزه با منافقان، دفاع مقدس و سپس حضور مقتدرانه در عرصه‌های دفاعی و امنیتی و سازندگی از برکات این شجره طیبه است.

به گفته سردار سالاری، در بیماری کرونا در تولید ماسک و لباس و کمک به کادر درمان، قرنطینه شهرها و ایجاد مراکز واکسیناسیون، بسیجیان گل کاشتید و حتی آن زمانی که خیلی‌ها از ترس جانشان، بیم حضور در مراکز بیمارستانی و واکسیناسیون داشتند، بسیج در میدان بود.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان افزود: صندق‌های قرض‌الحسنه بسیج راهی به سوی رفع محرومیت‌ها شده است و کاری که در دو سه سال اخیر در ظرفیت سازی برای ازدواج آسان ۳۵۰۰ زوج به همت بسیج ممکن شده است، نشانه شکوه و عظمت این شجره طیبه بشمار می‌رود.

وی همچنین از نقش بسیج در تولید مایحتاج ارزان دانش آموزان و کارگران تقدیر و حضور حماسی بسیجیان را در قالب گروه‌های جهادی در در سیل و زلزله را موردتجلیل قرار داد.

به گزارش فارس، در این مراسم از برخی چهره‌های جهادی نیز با حضور فرماندهان عالی سپاه استان، نماینده ولی فقیه در هرمزگان و نیز نماینده بندرعباس تجلیل شد.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: بندرعباس عبادی زاده بسیج سازندگی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۵۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی فدوی ظهر پنجشنبه در در اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان باشت افزود: هفت ماه جنگ نابرابر رژیم صهیونیستی، علیه مردم غزه ادامه دارد و در این هفت ماه جنگ در غزه اکثر کشورهای دنیا حرف‌هایی را زدند که امام راحل در سال‌های انقلاب درباره این رژیم سفاک صهیونیستی زده بودند.

وی با بیان اینکه چه افتخاری بالاتر از این‌که ملتی به پا خیزند و با مستکبران و جنایتکاران عالم مقابله کنند، گفت: باید خودمان وسط میدان باشیم و خودمان باید مؤثر واقع شویم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار کرد: جنگ بین حق و باطل دائمی و همیشگی است و شیطان از خداوند مهلت گرفت تا بندگان خداوند را یک‌لحظه راحت نگذارد و انسان‌ها را به دنبال خود بکشاند.

وی با بیان اینکه شیطان بزرگ دائم به شکست‌ها اعتراف کرده است، گفت: مردم ما پایداری صبر و استقامت دارند و این را باید ادامه بدهیم تا همه مشکلات حل شود و اگر ما به تکالیفمان ادامه بدهیم، دست نصرت خداوند را خواهیم دید.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه ما امروز به‌جایی رسیدیم که می‌توانیم خبیثان عالم را تنبیه کنیم، گفت: از روز اول جنگ غزه آمریکایی‌ها فرماندهی جنگ را پذیرفتند و امروز هم هستند و اگر برخی کشورها این رژیم کودک کش را همراهی نمی‌کردند امروز نبودند و این اقدامات در غزه توسط جبهه متحد شیطان بزرگ انجام شد.

سردار فدوی تصریح کرد: یکی از تبلورهای خاص باطل، همین درست کردن رژیم اشغالگر و کودک کش اسرائیل است برای اینکه تضمین‌کننده منافعشان باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به عملیات بزرگ وعده صادق گفت: با وجود اینکه امپراتوری شیطان بزرگ و غرب تمام تلاشش را برای سانسور این عملیات انجام دادند، اما عالم متوجه شد و فیلم‌ها و تصاویر زیادی از این تنبیه بیرون آمد و این عظمت بزرگ جمهوری اسلامی است و اگر غرب بازهم از این خباثت‌ها بکند، دوباره اقدامی بزرگ‌تر علیه آن‌ها خواهیم داشت.

سردار فدوی با بیان اینکه شهدا به اعلی‌علیین رسیدند و ذهن ما نمی‌تواند به‌جایی که شهدا رسیده‌اند هم خطور کند، گفت: امروز به نام شهدا جمع می‌شویم و درواقع برای خودمان جمع می‌شویم ما حتی ذهنمان به مقام شهدا نمی‌تواند خطور کند، ولی شهدا می‌توانند دست ما را نیز بگیرند چرا که شهدا مقام شفاعت دارند.

وی تصریح کرد: در خصوص مقام شهدا هزاران حدیث وجود دارد و عالی‌ترین حدیث هم در تفسیر مجمع‌البیان آورده شده است که خداوند مقام شهیدان را یاد می‌کند و این حدیث از لحظه‌ای که رزمنده برای حرکت درراه خدا، نیت می‌کند که جهاد کند تا زمانی که به بالاترین مقامی که غیر معصوم می‌تواند برسد را شرح می‌دهد.

سردار فدوی اظهار کرد: در این حدیث از شهید و خانواده شهید بسیار یادشده است و هر شهید می‌تواند ۷۰ هزار نفر از اهل‌بیت خود را شفاعت کند.

وی افزود: عزت و اقتدار انقلاب اسلامی وعده حق خداوند است و خدا را شاکر هستیم که به برکت حضرت امام راحل و انقلاب اسلامی که در سال ۴۲ پایه‌گذاری شد و در ۲۲ بهمن ۵۷ به پیروزی رسید، روندی وجود دارد که هرلحظه تحقق وعده خدا را می‌بینیم چراکه وعده خداوند حق است.

سردار فدوی بیان کرد: اکنون ما شاهد عزت و اقتدار و افتخار نظام اسلامی هستیم.

کد خبر 6095014

دیگر خبرها

  • جلوگیری از خسارت سیل با تجهیزات بسیج سازندگی در مختاران
  • جلوی وارد شدن خسارت به خانه‌های روستای مختاران گرفته شد
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • ۳۰۰ طرح عام‌المنفعه توسط بسیج سازندگی اردبیل عملیاتی شده است
  • بسیج پربرکت‌ترین نهاد انقلاب است
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • تعطیلی بنادر مسافربری غرب هرمزگان
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • بنادر غرب هرمزگان به دلیل شرایط نامساعد جوی تعطیل شد