Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@03:08:25 GMT

اکران فیلم ویل اسمیت به تعویق افتاد/ سیلی دردسرساز اسکاری!

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۵۷۰۱

اکران فیلم ویل اسمیت به تعویق افتاد/ سیلی دردسرساز اسکاری!

فیلم بعدی ویل اسمیت با تاخیر راهی سینماها می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورایتی، به نظر می‌رسد عواقب سیلی ویل اسمیت در مراسم اسکار ۲۰۲۲ حالاحالاها دست از سر وی برندارد زیرا فیلم «رهایی» با بازی وی که قرار بود امسال در پاییز راهی سینماها شود تا بتواند در فصل جوایز سینمایی بدرخشد، تا سال ۲۰۲۳ به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم که ساخته اپل و کمپانی تولید فیلم ویل اسمیت یعنی «وست‌بروک استودیوز» است تا زمانی نامشخص از سال آینده راهی سینماها نخواهد شد.

«رهایی» را آنتوان فوکوا کارگردانی کرده و گرچه استودیو به طور رسمی تاریخ اکران آن را اعلام نکرده اما انتظار می‌رفت پس از اینکه این استودیو برای «کودا» جایزه بهترین فیلم را برد، تلاش بالقوه بعدی آن در فصل جوایز سینمایی و اسکار باشد. این در حالی است که ویل اسمیت به مدت ۱۰ سال از حضور در مراسم اسکار محروم شده است.

چند هفته پیش از مراسم اسکار سر و صدا درباره این فیلم بالا گرفته بود و حتی گفته می‌شد ویل اسمیت سال آینده نیز برای همین فیلم برنده اسکار خواهد بود و پس از دریافت اسکار برای «شاه ریچارد» برای «رهایی» نیز این جایزه را تصاحب می‌کند.

با این حال برخی از منابع هم معتقدند مراحل پس از تولید «رهایی» هنوز به پایان نرسیده و فوکوا هنوز دارد کارهای تولید فیلم را انجام می‌دهد زیرا فیلم به دلیل تغییر لوکیشن از جورجیا به لوییزیانا در اعتراض به قوانین محدود کننده رای دهی در ایالت، مشکلاتی که طوفان آیدا به بار آورد و تاخیرهای ناشی از کووید در سال ۲۰۲۱، دچار مشکلات زیادی شد.

اپل همچنین «قاتلان ماه کامل» ساخته جدید مارتین اسکورسیزی را هم دارد که وی هنوز با همکار قدیمی‌اش تلما شون‌میکر در حال تدوین آن است. با وجود پایان یافتن کار فیلمبرداری در سپتامبر ۲۰۲۱، اکران این فیلم ۲۰۰ میلیون دلاری هم ممکن است برای اکران به سال ۲۰۲۳ موکول شود.

فیلمنامه «رهایی» را بیل کولاژ نوشته و بن فاستر دیگر بازیگر اصلی فیلم است و این فیلم داستان واقعی برده‌ای فراری را روایت می‌کند که در دوران برده‌داری با تحمل شکنجه‌های فراوان از دست صاحبان مزرعه می‌گریزد.

پس از جنجال اسکار سونی ساخت فیلم «پسران بد ۴» را در حالی که مراحل پیش تولید به سرعت سپری می‌شد و حتی اسمیت ۴۰ صفحه از فیلمنامه را دریافت کرده بود، متوقف کرد. نتفلیکس نیز فیلمی را که قرار بود با حضور ویل اسمیت بسازد تا زمان نامعلومی به تعویق انداخت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ویل اسمیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۵۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی سرکارگر یزدی از زندان با کمک اهالی «دوشنبه‌های رهایی»

ایسنا/یزد سرکارگر یزدی که به دلیل وقوع یک حادثه در زندان به سر می‌بُرد با مهربانی اهالی پویش «دوشنبه‌های رهایی» از زندان آزاد شد.

پویش «دوشنبه‌های رهایی» نزدیک به یک سال است که در استان یزد برگزار می‌شود و براساس آن هر دوشنبه، یک خانه قدیمی جهت بازدید عموم مردم انتخاب می‌شود و بازدید کنندگان هر کدام مبلغی را در این بازدید جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا می‌کنند.

در همین راستا نیز همزمان با هفته اول اردیبهشت ماه، نمایشگاهی از عکس گروهی این پویش در یزد برپا شد که ماحصل آن اختصاص مبلغ جمع آوری شده از این نمایشگاه برای آزادی یک زندانی دیگر بود.

«سعید حی» مسئول برگزاری این پویش با حضور در ستاد دیه استان یزد ضمن بررسی پرونده آقا رضا سرکارگر بتن‌ریز یزدی که به دلیل وقوع حادثه کارگاهی و عجز در پرداخت مبلغ دیه در بند زندان گرفتار شده بود، مبلغ ۶۵ میلیون تومان را جهت آزادی این زندانی غیرعمد اهدا کرد.

وی در این رابطه گفت: بازدیدکنندگان نمایشکاه عکس گروهی «دوشنبه‌های رهایی» طی چهار روز برپایی این نمایشگاه در مجموع مبلغ ۴۰ میلیون تومان و همین طور دکتر «حاجب مرتاض» پزشک سرشناس یزدی نیز در آیین افتتاحیه این نمایشگاه مبلغ ۲۵ میلیون تومان را برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مالی اهدا کرده بود که در مجموع مبلغ ۶۵ میلیون تومان جهت آزادی این مددجو اهدا شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آتش‌بازی پرسپوليس دردسرساز شد
  • رهایی دو زندانی ازبند با کمک مالی معلم خیرآران وبیدگلی
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • آزادی سرکارگر یزدی از زندان با کمک اهالی «دوشنبه‌های رهایی»
  • آزادی سرکارگر یزدی با کمک اهالی دوشنبه‌های رهایی
  • امکان تعویق بازنشستگی شهردار قم وجود ندارد
  • هرگز به ژاوی نگفتم برادرت را بیرون کن
  • کابوس بی‌بی
  • نتانیاهو و کابوس حمله به رفح
  • نعیمه نظام‌دوست در برنامه اسکار با اجرای مهران‌مدیری: دوست دارم با «مهران مدیری» ازدواج کنم (فیلم)