Web Analytics Made Easy - Statcounter

احتمال حضور حریف تیم‌ملی در تهران/ سرپرست تیم امید قبل از سفر به ازبکستان معرفی می‌شود؟

احتمال دارد یک تیم خارجی برای برگزاری دو بازی دوستانه با تیم ملی امید به تهران بیاید.

به گزارش طرفداری، غلامرضا جباری در مورد اینکه ظاهرا قرار شده تا زمان انتخاب سرپرست جدید تیم امید، خودش در این سمت فعالیت کند به فارس گفت:

به عنوان سرپرست کمیته جوانان وظیفه‌ام است که مشغول پیگیری امور مربوط به تیم امید باشم اما در صدد هستیم تا قبل از اعزام تیم به رقابت‌های قهرمانی آسیا، جانشین محمد محمدی در تیم امید را انتخاب کنیم اما تا زمانیکه تیم امید سرپرست ندارد، خودم موقت کارها را انجام می‌دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درباره انتخاب سرپرست جدید به جمع بندی قطعی نرسیده ایم اما احتمال دارد تا یک هفته آینده در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

او درمورد آخرین وضعیت آماده‌سازی تیم امید توضیح داد:

در حال حاضر دو گزینه پیش رو داریم. گزینه اول این است که یک هفته مانده به اعزام یعنی از 30 اردیبهشت تا 7 خرداد در مرکز ملی فوتبال اردو را آغاز کرده و با دعوت از یک تیم خارجی، 3 و 6 خرداد دو بازی دوستانه با این تیم انجام بدهیم. این برنامه گزینه محتمل ما است. گزینه دوم هم برگزاری اردو در یک کشور خارجی است. پیگیر این دو برنامه هستیم و هر کدام نهایی شود، آن را اجرا خواهیم کرد.

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال درباره تداخل برنامه 2 هفته پایانی لیگ برتر با اردوی تیم امید گفت:

با توجه به اهمیت مسابقات زیر 23 سال قهرمانی آسیا در ازبکستان، تمام تیم‌ها باید با تیم امید همکاری کرده و شرایط این تیم را درک کنند تا مشکلی برای آماده‌سازی‌اش به وجود نیاید. اولویت با تیم امید است و باید در این راستا تعامل لازم ایجاد شود تا تیم ما در این مسابقات نتیجه بگیرد. 

جباری درمورد اینکه آیا کمیته جوانان نفرات جدید را برای سرمربیگری تیم ملی جوانان به کمیته فنی فدراسیون فوتبال معرفی کرده است، عنوان کرد:‌

پس از اینکه 5 گزینه ابتدایی برنامه‌های خود را در کمیته فنی ارائه کردند، اکنون مشغول بررسی رزومه و برنامه های گزینه‌های جدید هستیم و پس از نهایی شدن کار، نام این نفرات را به کمیته فنی اعلام خواهیم کرد. به احتمال فراوان جلسه جدید کمیته فنی هم اواخر همین هفته یا اوایل هفته آینده برگزار می‌شود. در نهایت پس از بررسی برنامه‌ گزینه‌های قبلی و جدید، کار را جمع‌بندی کرده و سرمربی جدید تیم جوانان را معرفی خواهیم کرد.

اخبار داغ 

رکنا برگشت اقدام معاون ورزشی باشگاه علیه تیم خودی: آقای داور، به ضرر ما سوت بزن! اتهام امیرحسین صادقی به مهدی تارتار و مجتبی حسینی؛ غیرت پرسپولیس را می کشید! منچسترسیتی و تصمیم برای خط هافبک؛ پوگبا، دکلان رایس یا فرنکی دی یونگ؟ رودریگو: بنزما به من گفت پنالتی را به منچسترسیتی بزن و هت تریک کن

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کمیته فنی تیم امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۵۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پیشکسوتان تیم ملی فوتبال در اردوی آزادکاران جوان

سه تن از پیشکسوتان فوتبال، امروز در محل اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در لاهیجان حضور پیدا کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی آزاد جوانان که خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کند از 12 اردیبهشت ماه در لاهیجان آغاز شده است.

غلامرضا محمدی سرمربی این تیم که عضو کمیته فنی رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان بود، عصر امروز (جمعه) در حالی که هفتمین مرحله از اردوی تیمش روز سوم خود را سپری می‌کرد به جمع اردونشینان اضافه شد.

همزمان با حضور غلامرضا محمدی و همچنین ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی در لاهیجان، سه تن از پیشکسوتان فوتبال نیز در محل اردو حاضر شدند. محمد خاکپور کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال، همراه با محمدرضا مهدوی و جمشید شاه‌محمدی نیز در اردو حضور پیدا کردند.

تیم کشتی آزاد جوانان قرار است ماه آینده در دو جام تختی و شهید هاشمی‌نژاد تیم داشته باشد. احتمال اینکه این تیم پیش از حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا یک تورنمنت بین‌المللی دیگر را هم تجربه کند، وجود دارد.

جوانان طی سال‌های گذشته محسن کاوه را به عنوان سرمربی رأس کادر فنی خود دیده است که بعد از حضور او در تیم ملی بزرگسالان، غلامرضا محمدی پیشنهاد مدیریت فنی تیم‌های پایه و سرمربیگری تیم ملی جوانان را که از سوی فدراسیون کشتی به او ارائه شد، پذیرفت.

محمدی هم پیش از سرمربیگری تیم ملی بزرگسالان، هدایت تیم ملی نوجوانان را بر عهده داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • 3 گزینه اوسمار برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس
  • سه گزینه برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس در قائم‌شهر
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • تقوی: تیم ملی والیبال چند بازی تدارکاتی در برزیل برگزار خواهد کرد
  • شرم‌آورترین جستجوی سرمربی در تاریخ بایرن!
  • پشیمانی عجیب بایرن: شاید توخل بماند!
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • حضور پیشکسوتان تیم ملی فوتبال در اردوی آزادکاران جوان