Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@19:28:25 GMT

پایش سلامت عشایر در اولویت قرار گیرد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۵۸۰۹

پایش سلامت عشایر در اولویت قرار گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قاسمیان بعد از ظهر شنبه در نشست شورای عشایر استان اردبیل اظهار کرد: ۷۰ هزار نفر جامعه عشایر استان اردبیل نقش اصلی و مهمی را در ایجاد اشتغال و تولید در استان ایفا می‌کنند که در خط مقدم تولید ایثارگرانه و مجاهدانه ایستاده‌اند.

وی تکلیف دولتمردان را حمایت از عشایر به عنوان چرخه‌های اصلی تولید، اشتغال و امنیت استان یادآور شد و تصریح کرد: خدمات‌دهی به عشایر وظیفه اصلی مسئولان است و باید این زنجیره خدمت‌رسانی به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار اردبیل به آغاز ایام کوچ عشایر از ۲۰ اردیبهشت ماه اشاره کرد و گفت: راهسازی ییلاقات و رفع موانع جاده‌ای تا روز کوچ عشایر باید در دستور کار قرار گیرد و همه مسئولان استانی در این زمینه مأمور هستند.

قاسمیان مدیریت هوشمند عشایر به ویژه در حوزه سلامت را مهم ارزیابی کرد و افزود: برای اینکه عشایر در ییلاقات و قشلاقات ثابت قدم بوده و به تولید ادامه دهند، باید نیازهای اساسی آنها به ویژه سلامت تأمین شده و عشایر هیچ مشکلی از لحاظ بیمه و بهداشت و درمان نداشته باشند.

وی تخریب مراتع عشایر توسط روستاییان را از نارضایتی‌های عمده این قشر اعلام کرد و ادامه داد: تا زمان استقرار عشایر در ییلاقات باید این مشکل به هر نحوه ممکن از سوی مسئولان امور عشایر استان حل شود تا با برنامه‌ریزی مناسب، عشایر مراتع و چراگاه خود را از دست ندهند.

قاسمیان وظیفه حراست و حفاظت از اموال عشایر را یادآور شد و خاطرنشان کرد: تأمین آرد عشایر باید هر چه سریع‌تر انجام شده و با توجه به مضیقه موجود کشور از حیث آرد و نان، عشایر نباید مشکلی از لحاظ قوت لایموت خود داشته باشند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار اردبیل اضافه کرد: چرخه تولید عشایر از مهمترین چرخه‌های تأمین امنیت غذایی و… است که مسئولان نباید از این امر غافل شوند و باید در اسرع وقت نسبت به پایش سلامت عشایر و خانواده‌های تحت تکلف آنها اقدام شود.

کد خبر 5483790

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار اردبیل رضا قاسمیان عشایر کوچ عشایر اشتغال راهسازی بهداشت و درمان مراتع امنیت غذایی عید فطر 1401 بوشهر نماز عید سعید فطر کرمانشاه عید سعید فطر خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا گرد و غبار آمار کرونا عملیات بازی دراز صعود به بازی دراز گروههای جهادی آلودگی هوا سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۵۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد

غلامرضا سلیمی، معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه، در حاشیه بازدید اعضای منطقه ۶ سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان اصفهان از خط تولید فولاد مبارکه... - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار فولاد، غلامرضا سلیمی، معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه، در حاشیه بازدید اعضای منطقه 6 سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان اصفهان از خط تولید فولاد مبارکه اظهار کرد: بازدیدها قطعاً ثمرات و منافع بسیاری برای کشور و صنعت دارد و مقوله تولید با توجه به نام‌گذاری چندین‌ساله آن باید بیش‌ازپیش موردتوجه مسئولان ذی‌ربط قرار گیرد.

معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه ادامه داد: تمام دغدغه شرکت فولاد مبارکه این است که تولید را در ابعاد مختلفِ کمیت، کیفیت و پارامترهای مرتبط رشد دهد و بخشی از این تلاش به کمک مسئولان در خارج از مجموعه بستگی دارد؛ ازاین‌رو حضور و بازدیدها از خط تولید و آشنایی نزدیک با مشکلات و ظرفیت‌ها ثمربخش خواهد بود.

وی افزود: راه برون‌رفت کشور از مشکلات، رشد تولید است و قطعاً دغدغه مسئولان کشور و استان، رفع موانع تولید و تحقق شعار سال و تأکیدات مقام معظم رهبری است.

سلیمی یادآور شد: محدودیت منابع انرژی یکی از مشکلات شرکت فولاد مبارکه است که بازرسان در جریان آن قرار گرفتند و امیدواریم تصمیمات فنی و منطقی‌تری در این زمینه گرفته شود.

سازمان بازرسی در رفع مشکلات صنعت فولاد اعلام آمادگی کرده است

به گزارش خبرنگار فولاد، حمید شاه‌محمدی، رئیس بازرسان کل منطقه 6 سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان اصفهان، پنج‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه، در حاشیه بازدید از فولاد مبارکه با اشاره به شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» و لزوم حمایت از تولید، اظهار کرد: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضائیه و سازمان بازرسی بر حمایت از تولید، بازدید از فولاد مبارکه انجام شد.

وی ادامه داد: فولاد مبارکه به‌لحاظ تولید در خط مقدم صنعت فولاد قرار دارد و با توجه به این ظرفیت، بازدید حضوری بازرسان کل منطقه 6 سازمان بازرسی کل کشور از فولاد مبارکه نتیجه‌بخش خواهد بود، زیرا موجب می‌شود ایشان از نزدیک با مشکلات و دغدغه‌های تولید آشنا شوند.

رئیس بازرسان کل منطقه 6 سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان اصفهان گفت: سازمان بازرسی در راستای وظایف، حوزه کاری و صلاحیت خود، تا جایی که بتواند جهت حل مشکلات صنعت فولاد و تولید کشور ورود پیدا می‌کند و برای رفع این مشکلات اعلام آمادگی کرده است.

وی با اشاره به مشکلات موجود فولاد مبارکه و محدودیت‌های انرژی تصریح کرد: در رفع محدودیت‌های انرژی دو دیدگاه کشوری وجود دارد و تصمیمات کشوری به مصلحت کل کشور است و البته مسئولان استان دغدغه رفع مشکلات تولید را دارد و سازمان بازرسی نیز در این مسیر همکاری و همراهی خواهند کرد.

شایان‌ذکر است بازرسان کل منطقه 6 سازمان بازرسی کل کشور ازجمله استان‌های کرمان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری و یزد،  از خطوط تولید شرکت فولاد مبارکه بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • دامداران مراقب احشام خود در بارندگی ها باشند
  • بارش‌های سیل‌آسا اردبیل را در بر می‌گیرد
  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • حل معضل کمبود پزشک زن در کشور اولویت مسئولان نیست
  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • تولید برچسب هوشمند برای پایش سلامت مواد غذایی دریایی
  • لزوم پرهیز تجویز و مصرف سرپایی داروی سفتریاکسون
  • بهره‌برداری از فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان در اولویت است/بازار «زرین» گذشته را روایت می‌کند
  • این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات