Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-03@14:49:49 GMT

خرید کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه ‌ها

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۶۰۳۰

خرید کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه ‌ها

تلویزیون، لباس، خوراک و کالاهایی که حتی به آن‌ها نیازی نداریم و همۀ این‌ها به راحتی در دسترس همه قرار دارد. ما در عصر فرصت‌ها زندگی می‌کنیم. چه انتخاب شغل باشد یا شریک زندگی یا بهترین منبع خبری، گزینه‌های زیادی در اختیار داریم. پس چرا از زنده بودن احساس سعادت نمی‌کنیم؟

چرا خوشحال نیستیم یا فکر می‌کنیم کافی نیستیم؟ چرا بسیاری از ما تحت استرس زیاد هستیم و به شدت احساس ناامیدی می‌کنیم؟ بالاخره برعکس اجدادمان هر چیزی که می‌خواهیم در اختیارمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید دلیلش این باشد که ما سعی می‌کنیم همۀ کارها را با هم انجام دهیم و از همۀ فرصت‌های زندگی بهره ببریم. آن‌قدر گزینه‌های مختلف پیش رویمان داریم که در نهایت روی چیزهای اشتباه متمرکز می‌شویم.  شاید بتوان گفت که کلید داشتن یک زندگی خوب، رها کردن دغدغه‌ها و اهمیت ندادن به یک سری مسائل است.

شما باید یاد بگیرید تنها به چیزهایی اهمیت دهید که با ارزش‌های شخصی شما همسو هستند. تلاش مارک منسن نویسندۀ کتاب «هنر ظریف رهایی از دغدغه ‌ها» در همین راستا است. با خرید کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه ها و مطالعۀ آن غافلگیر می‌شوید. مارک مَنسن نویسندۀ اهل ایالات متحده است که کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه ها را در سال ۲۰۱۶ منتشر کرد. برای آشنایی بیشتر با این نویسنده، کتاب و خرید کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه ها این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

معنای زندگی با خرید کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه ‌ها

تابه‌حال دقت کرده‌اید که واقعاً از زندگی چه می‌خواهید؟ به عبارت دیگر، هدف نهایی‌تان چیست، دستاوردی که می‌خواهید در نهایت روی سنگ قبرتان هک شود چیست؟ پاسخ دادن به این سؤال اصلاً راحت نیست، نه؟ مطمئناً بسیاری از ما ادعا می‌کنیم که خوشبختی، سلامتی، خانواده‌ای دوست داشتنی و شغلی پردرآمد می‌خواهیم که از آن لذت‌ ببریم ولی این‌ها تنها جاه‌طلبی‌ است. متأسفانه اگر می‌خواهید در زندگی به جایی برسید باید مبارزه کنید.

خرید کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه ها  پیام پنهان مارک منسن

هر ارزشی (مثل محبوبیت) که تحت کنترل فرد نباشد ارزشی بد تلقی می‌شود و فرد باید تلاش کند تا آن را با چیزی قابل کنترل‌تر مثل وقت‌شناسی، صداقت یا مهربانی جایگزین کند. برای استفادۀ سودمند از زمان و انرژی، کافیست چیزی مهم و معنادار در زندگی بیابید. هر کسی در زندگی مشکلاتی دارد و بدون مشکل زندگی کردن تقریباً غیرممکن است. برای همین یافتن معنا در زندگی به شما کمک می‌کند تا به قدر کافی برای مشکلات خاصی که با آن روبه‌رو هستید تلاش کنید.

پیام پنهان مارک منسن این است که بالاخره انسان باید در زندگی دغدغه هم داشته باشد و دغدغه نداشتن اصلاً غیر ممکن است. در واقع ذات انسان با اهمیت دادن و دغدغه عجین شده است. سؤال اصلی این است که پس انسان باید به چه چیزی اهمیت بدهد و دغدغۀ چه چیز را داشته باشد؟این کتاب میخوانید. رها کردن دغدغه به معنای بی‌تفاوت بودن نیست؛ رهایی از دغدغه یعنی با متفاوت بودن خودتان مشکلی نداشته باشید.

در واقع چیزی به نام به کلی بی‌دغدغه بودن وجود ندارد و باید به همه چیز اهمیت دهید. چه متوجه شده باشید یا نشده باشید همیشه باید در زندگی انتخاب کنید که چه چیزی دغدغه‌تان باشد و چه چیزی را رها کنید. بلوغ زمانی اتفاق می‌افتد که فرد یاد می‌گیرد دغدغه‌اش تنها چیزی باشد که برایش در زندگی واقعاً ارزشمند است.

خرید کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه ها اثر مارک منسن

مارک منسن در سال ۱۹۸۴ در ایالات متحده به دنیا آمد و در آستین، تگزاس بزرگ شد. برای تحصیل به بوستون، ماساچوست نقل مکان کرد و در سال ۲۰۰۷ از دانشگاه بوستون فارغ‌التحصیل شد. وی اکنون ۳۸ ساله است. منسن اولین وبلاگش را با هدف مشاوره دوستیابی در سال ۲۰۰۸ راه‌اندازی کرد. در سال ۲۰۱۰ نیز وبلاگ جدیدی به راه انداخت و در آن به مردان توصیه‌های کلی در مورد زندگی می‌داد. در سال ۲۰۱۵ منسون یک مقالۀ وبلاگی با عنوان «هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها» منتشر کرد که در واقع اساس دومین کتابش با همین نام بود.

مارک منسن از دانشگاه بوستون فارغ‌التحصیل شد. از جمله کتاب‌های معروفش می‌توان به «همه چیز به فنا رفته» و «شاد بودن کافی نیست» اشاره کرد. کتاب‌هایش تبدیل به پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز شدند و بیش از ۱۳ میلیون نسخه از آن‌ها در سراسر دنیا به فروش رفته است.

کلام آخر

این کتاب یکی از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز و گلوب‌ اند میل شد. انتشارات میلکان که پیشروی نشر کتاب‌های توسعۀ فردی، کسب‌وکار، رمان، فلسفه و زندگی‌نامه است کتاب «هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها» ‌را با ترجمۀ روان و شیوای میلاد بشیری منتشر کرده است. اگر علاقه‌مند به خرید کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها هستید، می‌توانید سری به فروشگاه خرید کتاب آنلاین سی‌بوک بزنید و این کتاب را با تخفیف ویژه تهیه نمایید.

کد خبر 674755 برچسب‌ها کتاب - داستان و رمان کتاب - معرفی و نقد

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کتاب داستان و رمان کتاب معرفی و نقد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۶۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بن کتاب دانشجویان اعلام شد

محمد خلج، مدیر کمیته اداری و مالی گفت: معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاست‌های ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از نشر کشور، اقدام به توزیع یارانه اعتباری خرید سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای اعضای هیئت علمی، دانشجویان و طلاب سراسر کشور می‌کند.

بر اساس خبر ستاد خبری نمایشگاه کتاب، او با اشاره به سقف یارانه اعتباری خرید کتاب ویژه دانشجویان، طلاب و اعضای هیئت علمی گفت: سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب۷۰۰هزار تومان است که از این مقدار۴۲۰هزار تومان سهم مشارکت دانشجویان و طلاب بوده و ۲۸۰هزار تومان سهم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. همچنین سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی ۸۰۰هزار تومان است که از این مقدار معادل ۴۰۰هزار تومان سهم عضو هیئت علمی و ۴۰۰هزار تومان نیز برعهده معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود.

مدیر کمیته اداری و مالی ادامه داد: یارانه اعتباری خرید کتاب (بُن کتاب) صرفا در بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قابل استفاده است و به‌صورت «اعتبار خرید» به کد ملی متقاضیان اختصاص پیدا می‌کند. برای دریافت این یارانه در هنگام درخواست نیازی به واریز وجه نیست و یارانه اختصاصی در زمان خرید کتاب محاسبه و کسر خواهد شد.

محمد خلج در پایان گفت: اعضای هیئت علمی، دانشجویان و طلاب سراسر کشور درصورتی که اطلاعاتشان از سوی مراکز ذیربط (وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه‌های غیرانتفاعی، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور و ...) به ستاد نمایشگاه ارسال شده باشد، می‌توانند سه روز قبل از آغاز سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران (از ۱۶اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) به نشانی اینترنتی ketab.ir مراجعه کنند و پس از ثبت‌نام/ورود به سامانه نمایشگاه مجازی کتاب در قسمت پروفایل، درخواست خود را برای دریافت یارانه اعتباری ثبت کنند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

tags # کتاب سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ارزش واقعی چیزها را به کودکان نشان دهید نه قمیت آنها را ( + راهکارها و پیامدها)
  • رونمایی از کتاب هزار و چهارصد و خیلی زود در شیراز
  • میزان بن کتاب دانشجویان اعلام شد
  • کتاب‌هایی که می توانند سمی باشند | چیزی که درباره کتاب ها نمی دانید
  • امیری: بازی هفته بعد جدال مرگ و زندگی است/ یک امتیاز فاصله چیزی نیست که کنار بکشیم+ فیلم
  • ظریف: خیلی‌ها فکر می‌کنند آمریکا ابر قدرت است اما امروز چیزی به نام قدرت هژمون نداریم / اسرائیل هیچ وقت پای کسی نخواهد ایستاد + فیلم
  • روایت ظریف از دلایل موافقت آمریکا و مخالفت اعراب و اسرائیل با برجام
  • قرآن؛ کتاب زندگی/ قرآن، نور و رحمت و هدایت به سوی خیر و سعادت است
  • ظریف: تصور نکنیم اگر FATF را نپذیرفتیم تنبیه نمی‌شویم
  • کتاب «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند» منتشر شد