Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی اصغر آذربایجانی را به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان منصوب کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، ب ه نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی اصغر آذربایجانی را به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به اصغر آذربایجانی بر تدوین سند تحول و نقشه راه فرهنگی، هنری و رسانه‌ای استان با مشورت نخبگان فکری و فرهنگی با تکیه بر ظرفیت‌های گوناگون بومی در جهت تحقق عملیاتی منویات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه در جغرافیای استانی، همکاری فرهنگی مستمر و ایجاد تعامل مناسب با امام جمعه محترم و نماینده ولی فقیه، استاندار محترم و سایر دستگاه‌های دولتی و نهادهای انقلابی استان و تلاش برای هم‌افزایی موثر با ایشان و  تقویت و حمایت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و حلقه‌های میانی، انجمن‌ها و مؤسسات و تشکل‌های مردمی و انقلابی فعال در عرصه فرهنگ، هنر و رسانه تاکید شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکم خود خطاب به مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان خواستار گسترش اقدامات فرهنگی اثربخش و استعدادپروری و تقویت عناصر فرهنگی، هنری و رسانه‌ای در مناطق کمتر برخوردار استان، تقویت جایگاه و وظیفه نظارتی اداره کل استان در صدور مجوزهای مختلف با رویکرد اعتلای فرهنگ ایرانی اسلامی و توجه به اقتضائات فرهنگی بومی استان، توجه و برنامه‌ریزی به منظور کادرسازی، کشف استعدادها و تربیت عناصر فرهنگی و هنری انقلابی و مکتبی در استان با استفاده از ظرفیت‌های گوناگون آموزشی و تربیتی و ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی مؤثر بین واحدهای استانی سازمان‌ها و نهادهای تابعه و وابسته وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان به عنوان ارشد این وزارت‌خانه در استان شده است.

برقراری ارتباط حسنه و صمیمی با اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان و تکریم ایشان، تقویت جایگاه اداره کل استان به عنوان دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان و پویا سازی دبیرخانه و تقویت هویت و کارایی حقیقی این شورا، رعایت اولویت‌های محتوایی در برنامه‌های مختلف شامل تقویت روحیه عزت و خود باوری ملی، رشد فضائل اخلاقی، اقتصاد مقاومتی و تولید ملی، استحکام نهاد خانواده و افزایش جمعیت، امیدآفرینی و نشاط فردی و اجتماعی و تعظیم شعائر اسلامی،همکاری کامل با معاونت‌های تخصصی و بخش‌های ستادی وزارت‌خانه و تأمین و تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های ابلاغی آنها و رعایت دقیق و مستمر اصول دوازده­ گانه حاکم بر نقشه ملی پیشگیری و مقابله با فساد اداری و اقتصادی در دولت سیزدهم از دیگر موضوع‌هایی است که در حکم وزیر ارشاد خطاب به مدیرکل جدید تاکید شده است.

معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد: رسانه‌های طنز فاخر حمایت می‌شوند / سرآمد طنزنویسی در کشور «گل آقا» است سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری منصوب شد

به گزارش تسنیم، اصغر آذربایجانی متولد سال 1352 و دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه‌ریزی فرهنگی و دانشجوی دکترای مدیریت رسانه است.

از جمله سوابق مدیریتی و اجرایی وی می‌توان به عضو شورا و رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی در دوره چهارم شورای اسلامی شهر اصفهان، قائم مقام صداوسیمای استان اصفهان، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اصفهان، عضو کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران و کمیسیون حمل  و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات در دوره چهارم شورای اسلامی شهر اصفهان، عضو شورای سیاستگذاری مرکز پژوهش های کاربردی و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر اصفهان، عضو هیئت منصفه مطبوعات استان اصفهان، عضو و مشاور شورای عالی اطلاع رسانی استان اصفهان اشاره کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از حجت الاسلام والمسلمین رمضانعلی معتمدی که پیش از این عهده‌دار مسئولیت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بود قدردانی کرده است.

انتهای پیام/163/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی فرهنگ و ارشاد اسلامی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۶۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز

امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

مدیرکل دفتر موسیقی: در کنسرت قربانی ما پای قانون ایستادیم

 

قرار است سمیعی به همراه مسئول دفتر سرود و برخی از کارشناسان دفتر موسیقی، در این سفر ضمن بازدید از انجمن‌های موسیقی، با گروه‌های سرود، فعالان موسیقی، مدیران ارکسترهای استانی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانی دیدار کند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل آنان قرار گیرد.

همچنین در پایان این سفر دو روزه مدیر دفتر موسیقی ضمن بازدید از روند برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس با هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود