Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول گروه جهادی بین‌الملل شهید ناصری بسیج دانشجویی خراسان جنوبی از برگزاری اردوی جهادی در شهرک امام علی (ع) بیرجند خبر داد و گفت: مرحله دوم این اردو در پنجشنبه، ۲۲ اردیبهشت برگزار می‌شود.

مهدی میرزایی، مسئول گروه جهادی بین‌الملل شهید ناصری بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو از برگزاری اردوی جهادی در شهرک امام علی (ع) خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



میرزایی با بیان اینکه این اردوی جهادی یک روزه بود، گفت: در برگزاری این اردو گروه جهادی شهید شبانی شوکت آباد نیز با ما همکاری کرد.

مسئول گروه جهادی بین الملل شهید ناصری بسیج دانشجویی خراسان جنوبی ادامه داد: در این اردوی جهادی ۲۰ نفر شرکت کردند و طی یک روز، حدود ۶۰ مترمربع دیوار بلوجه حیاط مسجد در شهرک امام علی (ع) را چیدند.

وی بیان کرد: مرحله بعدی این فعالیت جهادی، پنجشنبه، ۲۲ اردیبهشت برگزار می‌شود و از جهادگران دعوت می‌کنیم در این اردوی جهادی شرکت کنند.

گفتنی است؛ علاقه‌مندان به شرکت در این اردوی جهادی می‌توانند با حساب کاربری @icb_skh_admin در تلگرام ارتباط گیرند یا با شماره ۰۹۳۰۵۲۴۱۳۲۰ تماس بگیرند. همچنین شماره کارت ۵۸۹۲۱۰۷۰۴۴۱۹۸۴۰۹ به نام گروه جهادی شهید ناصری برای دریافت کمک‌های نقدی خیرین معرفی شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی خراسان جنوبی اردوی جهادی گروه جهادی شهید ناصری اردوی جهادی خراسان جنوبی گروه جهادی شهید ناصری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۶۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی به منظور حضور موثر استان در این نمایشگاه با حضور مسئولان ذی‌ربط برگزار شد.

استاندار در این نشست گفت: نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ در تهران از روز ۸ اردیبهشت تا ۱۲ اردیبهشت برگزار می‌شود و خراسان جنوبی در این نمایشگاه حضور فعال خواهد داشت.

آقای قناعت افزود: در نمایشگاه اکسپو امسال از ۸۴ کشور خارجی با حضور دو هزار تن از سفیران، تجار و سرمایه‌گذاران و مسئولان کشوری حضور خواهند داشت و این حضور بهترین فرصت برای خراسان جنوبی است که محصولات استراتژیک خود از جمله زرشک، زعفران، گوهرسنگ‌ها و معادن منطقه از جمله بنتونیت را معرفی کند.

به گفته وی نباید این فرصت‌ها را از دست دهیم و به دنبال بازار‌های هدف باشیم تا بتوانیم سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را در استان جذب کنیم.

استاندار از تهیه هفت تفاهم نامه که نهایی شده است خبرداد که در این نمایشگاه به امضا خواهد رسید که نباید این فرصت را از دست بدهیم و با همکاری دستگاه‌های مربوطه زمینه ساز رشد اقتصادی و توسعه در استان باشیم.

ذاکریان مدیر کل اقتصاد و دارایی استان هم از چاپ کتاب ۱۱۰ فرصت سرمایه‌گذاری در استان خبر داد و گفت: امکانات و توانمندی‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعت و معدن و کشاورزی و گردشگری در این کتاب گردآوری شده است.

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • برگزاری دوباره آزمون سراسری در خراسان جنوبی 
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • ۸ درصد شرکت‌کنندگان کنکور از خراسان رضوی هستند