Web Analytics Made Easy - Statcounter

نقی سیاهکالی‌مرادی گفت: با معاون تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش قراردادی منعقد کردیم و ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در اختیار استان گذاشتند تا ۵ سالن ورزشی و ۲۸ زمین چمن مصنوعی در مدارس سطح استان احداث کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نقی سیاهکالی‌مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: عدم برقراری عدالت آموزشی باعث شده تا دانش‌آموزان جنوب شهر قزوین برای ثبت‌نام در مدارس بالای شهر تلاش کنند در حالی که در مناطق حاشیه شهر قزوین هم به نسبت مدارس خوبی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: نظام تعلیم و تربیت باید به شکلی باشد که همه مدارس از امکانات و کیفیت آموزشی یکسانی برخوردار باشند و ما تلاش کردیم که به این سمت حرکت کنیم اما تاکنون این امر محقق نشده است.   مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: البته تبلیغات هم در اسقبال از مدارس بدون تاثیر نیست به طوری که برخی مدارس با وجود عدم برخورداری از شرایط خیلی مطلوب اما با تبلیغات در سطح شهر برجسته شده و والدین برای حضور فرزندشان در این مدارس بسیار پافشاری می‌کنند.   وی بیان کرد: باید به سمتی حرکت کنیم که با ارتقاء کیفیت فعالیت‌ها همه مدارس از امکانات یکسانی بهره‌مند شوند تا والدین بتوانند با آرامش‌خاطر فرزندانشان را در منطقه جغرافیایی محل سکونت خود ثبت‌نام کنند و دچار مشکل نشوند.

کمبود هنرستان در منطقه شهر صنعتی قزوین   سیاهکالی مرادی تصریح کرد: هنوز در چند روستای استان مدارس کانکسی وجود دارد اما در مجموع وضعیت ساختمان‌های آموزشی مطلوب است البته در منطقه شهر صنعتی کمی با کمبود فضای هنرستان‌ مواجه هستیم.   وی بیان کرد: خیرین مدرسه‌ساز اقدامات خوبی را در سطح استان قزوین انجام دادند و کمبود کلاس‌های درس را بسیار جبران می‌کنند که امیدواریم با ادامه این روند بتوانیم از ظرفیت خیرین استفاده کنیم.   این مسئول اضافه کرد: با معاون تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش قراردادی منعقد کردیم و 10 میلیارد تومان اعتبار در اختیار استان گذاشتند تا 5 سالن ورزشی و 28 زمین چمن مصنوعی در مدارس سطح استان احداث کنیم.   وی در پایان بیان کرد: 40 درصد این اعتبار به ما داده شده و 60 درصد آن را هم باید از ظرفیت خیرین و سایر دستگاه‌ها استفاده کنیم تا در طول یک سال بتوانیم این کار را انجام دهیم که تحول و اقدام بزرگی بوده و سرانه فضای ورزشی استان ارتقاء خواهد یافت.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۶۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان

اسماعیل کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مسابقات ورزشی مدارس استعدادهای درخشان استان کردستان در شهر سنندج برگزار می‌شود.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش کردستان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در چهار رشته ورزشی به رقابت می‌پردازند، گفت: این مسابقات در رشته‌های ورزشی فوتسال، شطرنج و تنیس روی میز و والیبال برگزار می‌شود.

وی افزود: در رشته‌های فوتسال، شطرنج و تنیس روی میز دانش‌آموزان دختر و پسر شرکت دارند اما رقابت در رشته والیبال ویژه دختران دانش‌آموز مدارس استعدادهای درخشان استان کردستان است.

کوهی خاطرنشان کرد: این دوره مسابقات ورزشی از تاریخ یازدهم الی چهاردهم اردیبهشت ماه به میزبانی اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان در سنندج برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مسابقات تعداد ۲۸۵ نفر از دانش آموزان برگزیده مسابقات شهرستانی مدارس سمپاد حضور دارند، گفت: این مسابقات در چهار سالن ورزشی اوراز، شهید احمدپناه، استقلال و هنرستان تندرستی پسران به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: مسابقات فوتسال دختران برای اولین بار است بین دانش‌آموزان سمپاد کشور به صورت آزمایشی و در مدارس سمپاد استان کردستان برگزار خواهد شد.

کوهی افزود: برگزاری این دوره مسابقات ورزشی در مدارس استعداد درخشان سبب ایجاد شور و هیجان در بین دانش‌آموزان این مدارس شده است.

کد خبر 6088486

دیگر خبرها

  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • ساخت ۸۲ طرح خیری در چهارمحال و بختیاری
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • بهبود ۹ پله‌ای رتبه فضای کسب و کار کرمانشاه
  • احداث مجموعه ورزشی امامزاده یحیی