Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی طائب درباره فایل صوتی منتشر شده از او به خبرنگار تسنیم، گفت که آن فایل صوتی چند دقیقه‌ای تقطیع شده است و درباره آقای میثم نیلی سوبرداشت شده است.

حجت‌الاسلام مهدی طائب که اخیراً یک فایل صوتی از وی در یک جلسه خصوصی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایران اکونومیست، گفت که آن فایل صوتی چند دقیقه‌ای از یک جلسه دو نیم تا سه‌ساعته بوده و برخی، به صورت هدفمند بخشی از آن را منتشر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

                      0 seconds of 20 minutes, 54 secondsVolume 90%   Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts Keyboard ShortcutsEnabledDisabled Play/PauseSPACE Increase Volume↑ Decrease Volume↓ Seek Forward→ Seek Backward← Captions On/Offc Fullscreen/Exit Fullscreenf Mute/Unmutem Seek %0-9                                                     Live 00:00 00:00 20:54              

 

وی درباره خصوصی یا عمومی بودن آن جلسه، گفت که این موضوع اهمیتی ندارد و آنچه وی گفته، تنها یک تحلیل در یک جلسه پرسش و پاسخ سیاسی بوده است.

طائب درباره بخشی از فایل صوتی که وی میثم نیلی را عامل انتشار سفر خانواده آقای قالیباف به ترکیه خوانده، تصریح کرد: بنده به هیچ عنوان نگفتم آقای میثم نیلی، این سفر  را لو داده یا پشت پرده آن بوده است؛ این ادعا بخشی از سوال یکی از حاضرین بود که بنده برای پاسخ، ابتدا سوال را تکرار و سپس پاسخ گفتم؛ آنجا هم گفتم و باز هم می‌گویم که شان برادر عزیز ما آقای میثم نیلی مبرا از چنین کارهایی است و چنین اتهاماتی به هیچ عنوان نمی‌‌تواند نسبتی با این برادر عزیز داشته باشد.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار افزود: بنده به دلیل سوبرداشت هدفمند رسانه‌های ضدانقلاب از اظهاراتم درباره آقای میثم نیلی از ایشان عذرخواهی کرده و تصریح می‌کنم که این اتهام علیه این برادر عزیز غیرقابل قبول است.

وی گفت: حرف من این بود که جریانی به صورت هدفمند کار تخریب آقای قالیباف را به پیش می‌برند و هنوز هم روی حرفم هستم.

طائب درباره ادعای مطرح شده مبنی بر نامه آقای زاکانی به مقام معظم رهبری درباره ریاست آقای قالیباف بر مجلس نیز گفت که در این مورد، بنده دچار اشتباه ذهنی شده‌ام و منظورم این بود که آقای زاکانی که منتقد قالیباف بود گفته بود که برداشت من این است که ریاست قالیباف به صلاح است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: طائب درباره فایل صوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۶۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عذرخواهی دومفریز از تئو هرناندز: اشتباه کردم که آن بنر را در دست گرفتم

طرفداری | بنر توهین‌آمیز در دست دنزل دومفریز در جشن قهرمانی اینتر، سر و صدای زیادی در فوتبال ایتالیا و شهر میلان به پا کرده است. در این بنر که برگرفته از بازی مشهور GTA است تصویر دومفریز را نشان می‌دهد که قلاد سگی با چهره تئو هرناندز، ستاره میلان را در دست دارد. مدافع هلندی اینتر به دلیل در دست گرفتن این بنر با جریمه نقدی روبرو خواهد شد. او به دلیل این رفتار ناشایست خود از تئو هرناندز عذرخواهی کرد.

بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت؛ دومفریز در استوری اینستاگرام نوشت:

در طول جشن قهرمانی، بنری در دست گرفتم که تصویری نامناسب را نشان می‌داد. من متوجه شدم که با در دست گرفتن این بنر، مرتکب اشتباه شده ام. این اقدام من اصلاً هوشمندانه و صحیح نبود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • عکس| میثم مطیعی هشدار داد: کربلا رخ می‌دهد، نه ظهور
  • عذرخواهی دومفریز از تئو هرناندز: اشتباه کردم که آن بنر را در دست گرفتم
  • باج‌افزار‌ها چطور باج می‌گیرند؟
  • باج‌افزارها چطور باج می‌گیرند؟
  • باج‌افزارهای جدید چطور حمله می‌کنند؟
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • تحلیل مسعود نیلی از شرایط اقتصادی ایران در ۱۰ سال آینده
  • یک فعال هلال احمری در هوراند، رکورد تکنیک‌های رزمی کیسه بوکس را شکست
  • تحلیل مسعود نیلی از شرایط اقتصادی متفاوت ایران در 10 سال آینده