Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه هم اندیشی و بررسی مشکلات هیات های ورزشی و سازمانهای مردم نهاد با حضور جعفر توان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سقز، خاکی رئیس اداره ورزش و جوانان، روسا و نائب روسای هیات های ورزشی و تعدادی از دبیر سازمانهای مردم نهاد روز  ۱۷ اردیبهشت ماه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ جلسه هم اندیشی و بررسی مشکلات هیات های ورزشی و سازمانهای مردم نهاد با حضور جعفر توان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سقز، خاکی رئیس اداره ورزش و جوانان، روسا و نائب روسای هیات های ورزشی و تعدادی از دبیر سازمانهای مردم نهاد روز  17 اردیبهشت ماه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای جلسه خاکی رئیس اداره ورزش و جوانان ضمن خیر مقدم به حاضرین و تبریک انتصاب فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: خوشبختانه در سالهای اخیر ورزش شهرستان سقز در جایگاه برتر استان قرار دارد که تلاش مجموعه هیاتهای ورزشی از مهمترین عامل پیشرفت ورزش سقز است.

 

خاکی در این جلسه گزارشی از اقدامات ورزش و جوانان را ارائه داد و گفت: اداره ورزش و جوانان شهرستان سقز با کمک ۴۰ هیات ورزشی آقایان و ۲۵ هیات بانوان ، ۹ سازمان مردم نهاد بهمراه یک مرکز مشاوره ازدواج،  ۵۹ اماکن ورزشی شهری و روستایی و ۵۷ باشگاه خصوصی در اختیار ورزشکاران قرار دارد همچنین ۲۵ خانه ورزش روستایی تجهیز شده و ۵ خانه ورزش روستایی دیگر در دست اقدام است.

خاکی در ادامه به مشکلات حوزه عمرانی اشاره کرد و گفت: از نیازهای اساسی ورزش شهرستان اتمام هتل ورزش، احداث خانه جوان، احداث پیست تارتان، نبود سهمیه استخدامی قهرمانان،  عدم وجود زیرساختهای ورزشی در حاشیه شهر، کمبود اماکن ورزشی تخصصی آقایان و بانوان و... می باشد.

در ادامه این جلسه  هر کدام از روسا و نائب رئیس هیاتهای ورزشی به بیان مشکلات هیاتهای ورزشی از جمله مشکلات مالی، تجهیزات ورزشی، خانه های ورزش اختصاصی و... پرداختند.

در این جلسه جعفر توان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سقز ضمن تشکر از زحمت کشان عرصه ورزش و جوانان گفت: با حضور یک ورزشکار در میادین ورزشی از میزان آسیبهای اجتماعی به مراتب کم خواهد شد.

توان ادامه داد: تسریع در اتمام هتل ورزش و سالنهای ورزشی نیمه تمام را از طریق استاندار و نماینده مردم شهرستانهای سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی پیگیری می کنم.

فرماندار سقز گفت: برای کسب برترین جایگاه ورزشکاران سقزی و دوری از آسیب های اجتماعی شهروندان تلاش می کنیم ورزش شهرستان سقز را حمایت کنیم.

فرماندار سقز افزود: همه امکانات و ظرفیتهای ادارات و سازمانهای شهرستان را برای حمایت از ورزش بسیج خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان فرماندار ویژه شهرستان سقز سازمانهای مردم نهاد اداره ورزش و جوانان هیات های ورزشی مشکلات هیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۶۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد ،در پی در خواست شهردارو رئیس شورای اسلامی شورای شهر از معاون فرماندار مبنی بر رسیدگی تربیت بدنی شهرستان به باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد، نشستی با حضور معاون فرماندار شهرستان اشکذر، مدیراداره ورزش و جوانان شهرستان، شهردار وشورای شهر وب خشدار در شهر خضراباد برگزار شد. 
در نشست رسیدگی به باشگاه ورزشی خضرآباد مقرر شد؛ تربیت بدنی شهرستان اشکذر نسبت به تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر و به احداث شبکه آب و فاضلاب و نصب کنتور آب برای باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد اقدام کند.
همچنین مقررشد؛ تربیت بدنی شهرستان نسبت به درخواست اعتبار در حدود یک میلیارد تومان جهت تعویض کف پوش باشگاه و تعمیر سقف باشگاه اقدام کند.

دیگر خبرها

  • هیات های ورزشی ناشنوایان تقویم منسجم داشته باشند
  • خسارت ۴۹۰ میلیارد تومانی سیل به بخش دُرُح سربیشه
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران