Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: بازی برگشت فینال لیگ برتر سخت‌تر از بازی اول است، چون زمان برای عوض کردن تاکتیک نداریم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجید رحیمی‌زاده، سرمربی تیم هندبال سپاهان پس از برتری شاگردانش برابر نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در دیدار رفت فینال لیگ برتر هندبال اظهار داشت: همواره بازی فینال حساسیت ویژه‌ای دارد و تیم‌ها هر چه در توان دارند، انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل همین تنش‌ها و حساسیت‌ها، بازی  پایاپای پیش رفت. در چنین شرایطی تیمی موفق می‌شود که آنالیزها و کنترل استرس خوبی داشته باشد.

وی افزود: ما دو اخراجی در این بازی داشتیم و یک بازیکن نیز مصدوم شد. همچنین دو بازیکن آسیب دیده داشتیم اما خدا را شکر با این شرایط در زمین پیروز شدیم.

سرمربی تیم هندبال سپاهان عنوان کرد: بازیکنان خوب بازی کردند. آنها یک ماه است برای این دیدار در اردو هستند و دو‌ نوبت تمرین در هر روز داشتند و فشار زیادی را تحمل کردند.

رحیمی‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا این پیروزی فشار روی بازیکنان شما را برای بازی بعدی کاهش می‌دهد، گفت: بازی دوشنبه سخت‌تر از این بازی است؛ چون زمان برای عوض کردن تاکتیک نداریم. معتقدم فشار روی تیم ما بیشتر است، چرا که حریف چیزی برای از دست دادن ندارد.  تیمی که آنالیز بهتری از این دیدار داشته باشد، پیروز دیدار بعدی است.

موافقت فدراسیون هندبال با عنوان سومی مشترک ذوب‌آهن و مس

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هندبال هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۶۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس رفسنجان حریف تراکتور شد

به گزارش صدای ایران از ایسنا،قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ظهر امروز (دوشنبه) در سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد که بر این اساس، هشت تیم پایانی جام‌حذفی رقبای خود را شناختند.

بر این اساس، تراکتور باید در این مرحله از مس رفسنجان پذیرایی کند.

بنا بر برنامه‌ریزی سازمان لیگ، مرحله یک چهارم نهایی ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت، مرحله نیمه نهایی ۲۴ یا ۲۵ خرداد و مرحله فینال ۳۰ یا ۳۱ خرداد برگزار خواهد شد.

بر اساس قرعه‌کشی سازمان لیگ، مرحله جام حذفی فوتبال ایران به این شرح است:

بازی ۱: تراکتور - مس رفسنجان

بازی ۲: چادرملو - آلومینیوم اراک

بازی ۳: گل‌گهر - هوادار

بازی ۴: سپاهان - ملوان

همچنین با انجام قرعه‌کشی مشخص شد که برنده بازی‌های ۳ و ۴ (نیمه نهایی ۱) و برنده بازی‌های ۱ و ۲ (نیمه نهایی ۲) در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم می‌روند. همچنین مشخص شد که برنده نیمه نهایی ۱ به عنوان میزبان و برنده نیمه نهایی ۲ به عنوان مهمان در فینال جام حذفی حضور خواهند داشت.


دیگر خبرها

  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد
  • مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان