Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@13:53:22 GMT

تیم‌های راه یافته به پلی‌آف صعود به لیگ برتر انگلیس +جدول

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۶۷۶۲

تیم‌های راه یافته به پلی‌آف صعود به لیگ برتر انگلیس +جدول

با اتمام فصل لیگ دسته اول انگلیس، تیم‌های صعود کرده به پلی‌آف راه یابی به لیگ برتر انگلیس مشخص شدند.

به گزارش مشرق، هفته پایانی لیگ دسته اول انگلیس نیز برگزار و جایگاه تیم‌ها مشخص شد.

فولام که از هفته‌ها پیش به قهرمانی رسیده بود و بورنموث که هفته گذشته نایب قهرمانی خود را تثبیت کرده بود، با جای گیری در رده اول و دوم به صورت مستقیم راهی لیگ برتر انگلیس شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های هادرزفیلد ، ناتینگهام فارست، شفیلد یونایتد و لوتون تاون با قرار گرفتن در رده‌های سوم تا ششم به پلی‌آف صعود به لیگ برتر انگلیس رسیدند.

از بین این 4 تیم ، یک تیم به لیگ برتر صعود خواهد کرد. مثل سنت همیشگی لیگ دسته اول انگلیس، هادرزفیلد باید با لوتون تاون دیدار کند و شفیلد به مصاف ناتینگهام برود. برنده 2 بازی با هم مبارزه خواهند کرد تا در یک دیدار رفت و برگشت، تیم صعود کرده به لیگ برتر مشخص شود.

تیم‌های پتربورو ، دربی کانتی و بارنسلی به دسته دوم لیگ انگلیس سقوط کردند.

جدول انتهایی لیگ دسته اول انگلیس به شرح زیر است:

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت لیگ برتر انگلیس فولام بورنموث چمپیون شیپ خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت لیگ دسته اول انگلیس لیگ برتر انگلیس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۶۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور

تیم هندبال فتح نماینده قم در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور که مرحله نهایی این دوره از رقابت‌ها رسیده بود با کسب نتایج ضعیف از صعود به لیگ دسته اول بازماند.
تیم هندبال فتح در دیدار اول به مصاف پارس پویان بهبان رفت و با نتیجه ۳۰ بر ۲۴ حریف خود را شکست داد. در دیدار دوم بازی را با نتیجه ۳۲ بر ۳۷ به تیم نجف‌آباد واگذار کرد؛ و در دیدار پایانی نیز در یک دیدار نزدیک با نتیجه ۳۰ بر ۲۹ برابر تیم کات شاهرود شکست را متحمل شد.
لازم به ذکر است؛ چهار تیم کات نوین شاهرود و فتح قم از منطقه شمال و پارس پویان سوزیانا بهبهان و نجف‌آباد از منطقه جنوب به مرحله نهایی رسیده بودند تا تکلیف تیم‌ها برای صعود به لیگ دسته اول کشور مشخص شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • منچستریونایتد - برنلی؛ ترکیب رسمی
  • وست هم - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • سیتی شماره دو با گواردیولای شماره دو: صعود!
  • رسمی؛ لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس برگشت
  • ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور
  • واکنش انگلیس به کشف گورهای دسته‌جمعی در نوار غزه
  • واکنش انگلیس به کشف گورهای دسته‌جمعی در نوار غزه: تحقیقات اسرائیل کفایت می‌کند
  • شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس
  • 92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!