Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد شاهمیری از سوی فدراسیون جهانی والیبال به عنوان ناظر داوری لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲ انتخاب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمد شاهمیری داور بازنشسته رده A والیبال ایران که از سال گذشته به عنوان عضو کمیته داوران کنفدراسیون آسیا مسیر تازه‌ای را در چهارچوب داوری دنیای توپ و تور آغاز کرده است، پس از سپری کردن موفقیت‌آمیز کارگاه‌های نظارت و هدایت داوری مسابقات والیبال که از سوی فدراسیون جهانی برگزار شد به عنوان ناظر داوری (referee coach) در هفته سوم لیگ ملت‌ها انتخاب شد و به جرگه ناظران جهانی والیبال پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهمیری نخستین ایرانی است که به عنوان ناظر داوری در مسابقات جهانی والیبال حضور خواهد داشت. او سال گذشته به عنوان ناظر داوری در مسابقات قهرمانی مردان آسیا در ژاپن حضور داشت و ماه جاری در قزاقستان مسئول کمیته داوری مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا بود. او همچنین ریاست کمیته داوری مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا را که هفته آینده به میزبانی تهران برگزار می‌شود، برعهده دارد.

شاهمیری با اشاره به اهمیت و افتخار این اتفاق بزرگ گفت: بعد از تجربه حضور در بالاترین سطح والیبال دنیا در المپیک و قهرمانی جهان و سایر مسابقات جهانی از زمانی که تصمیم گرفتم به عنوان عضو کمیته داوری راه تازه‌ای را در پیش بگیرم هدفم این بود که علاوه بر برنامه‌ریزی‌های صحیح برای کمک به ارتقای سطح داوری در حوزه‌های نظارت و هدایت داوران نیز با حضور در تورنمنت‌های سطح یک والیبال تجربه‌های بیشتری کسب کنم.

وی افزود: خوشحالم که با حمایت فدراسیون این مسیر در عرصه آسیا برایم فراهم شد و حالا هم موفق شدم که به عنوان ناظر داوری در عرصه مسابقات جهانی حضور داشته باشم. اهمیت این اتفاق افتخارآمیز را به خوبی درک می‌کنم و امیدوارم که نماینده خوبی برای جامعه داوری و والیبال ایران در این راه باشم.

هفته سوم لیگ ملت‌ها در بخش مردان از ۱۴ تا ۱۹ تیرماه در دو کشور ژاپن و لهستان برگزار می‌شود و محمد شاهمیری پس از تماشای بازی‌ها در جلساتی اینترنتی کار داوران را قضاوت خواهد کرد.

انتهای پیام/


 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: عنوان ناظر داوری لیگ ملت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۶۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات شطرنج شهر‌های آسیا که به میزبانی خانتی مانسیسک روسیه برگزار شد، با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید. تیم‌هایی از آسیا و اروپا در این رویداد که تحت عنوان شهر‌های آسیا برگزار شد، حضور داشتند.   تیم پسران کشورمان در این مسابقات با کسب ۱۶ امتیاز دوم شد و تیم دختران ایران نیز با کسب ۹ امتیاز تیمی در جایگاه ششم جدول ۱۵ تیمی مسابقات قرار گرفت.   تیم امید شطرنج پسران کشورمان با ترکیب بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و تیم دختران ایران نیز با ترکیب آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف در این مسابقات حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت