Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- حامد پاکدل به احتمال زیاد همچنان در ترکیب اصلی سرخ ها حضور پیدا خواهد کرد.
به گزارش آریا، اگرچه مهدی ترابی از بازی بعدی به ترکیب پرسپولیس برمی گردد اما باز هم حامد پاکدل این شانس را دارد تا در ترکیب اصلی سرخ ها به میدان برود. بی تردید بزرگترین عامل حضور حامد پاکدل در ترکیب اصلی سرخ ها محرومیت مهدی ترابی و دوری مهدی عبدی از تمرینات به دلیل تنبیه انضباطی بود که در غیر این صورت مقابل پیکان یا مهدی ترابی به عنوان بازیکن مکمل تمیروف راهی میدان می شد یا مهدی عبدی اما با توجه به غیبت این دو بازیکن حامد پاکدل راهی زمین شد و اتفاقا خوش درخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بازی با ذوب آهن اگرچه مهدی ترابی با رفع محرومیت مشکلی برای همراهی تیمش نداشته و در ترکیب پرسپولیس راهی میدان می شود اما باز هم حامد پاکدل احتمالا در ترکیب اصلی خواهد بود چرا که قرار است جای خالی امید عالیشاه محروم را پر کند. به هرحال یحیی گل محمدی تاکید دارد تیمش را با تک مهاجم راهی میدان کند و به همین دلیل ترکیب پرسپولیس در این فصل اکثرا با یک مهاجم تخصصی چیده شد و بازیکنانی مثل امید عالیشاه، مهدی ترابی و وحید امیری به عنوان مهاجم کنار تک مهاجم تیم بازی کرده اند تا با دوندگی زیاد فضاسازی و بازی‌سازی را برای تک مهاجم هدف این تیم انجام دهند.
در بازی با پیکان اما به دلایلی که عنوان شد یحیی با دو مهاجم تیمش را راهی میدان کرد و حامد پاکدل به عنوان زوج تمیروف به میدان رفت و خوب بازی کرد تا در بازی بعد هم همین نقش را ایفا کند. حالا باید دید با بازگشت امید عالیشاه باز هم قرار است پرسپولیس به همان سیستم تک مهاجم روی بیاورد یا نه.
پرسپولیسی ها در فضای مجازی بیش از 125 هزار بار از هشتگ گل‌ گهر گیت استفاده کردند. هواداران پرسپولیس نسبت به رای بازیکن گابنی گل گهر سیرجان معترض هستند. با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی لیگ برتر، حساسیت مسابقات و همچنین امتیازاتی که تیم‌ها گرفتند بیشتر از همیشه شده و این مساله باعث شد هواداران پرسپولیس با به راه انداختن یک پویش در توییتر و اینستاگرام خواهان بررسی مجدد پرونده استفاده باشگاه گل‌گهر از بازیکن گابنی شود.
بعد از استفاده باشگاه گل‌گهر از یک بازیکن گابنی، کمیته انضباطی مدارک ملی‌پوش بودن این بازیکن را جعلی دانست و علاوه بر 3 بر صفر کردن بازی‌هایی که این بازیکن برای گل‌گهر بازی کرده بود، امتیازهایی هم به تیم‌های استقلال، سپاهان و پیکان داد. این موضوع حالا سر و صدای زیادی به پا کرده به طوری که هواداران پرسپولیس بیش از 125 هزار بار از هشتگ «گل‌گهر گیت» استفاده کرده و خواهان بررسی مجدد این پرونده شدند؛ پرونده‌ای که البته کمیته انضباطی و کمیته استیناف فدراسیون فوتبال حکم صادر شده را تأیید کرده و حالا مشخص نیست که آیا این رأی شکسته خواهد شد یا نه. 
اگرچه طی چند هفته گذشته این موضوع رفته رفته به فراموشی سپرده شده بود اما نتایج رقم خورده در هفته 25 و کم شدن اختلاف امتیازی دو تیم باعث شد تا بار دیگر هواداران پرسپولیس در فضای مجازی پیگیر این قضیه باشند. به گونه ای که طی دو شب گذشته در توییتر و اینستاگرام #گل_گهر_گیت به ترند تبدیل شود.
این در حالی است که علیرضا صالحی رییس کمیته استیناف روز گذشته در مصاحبه‌ای که انجام داده بود، به اعاده دادرسی باشگاه گل‌گهر واکنش نشان داد و گفته بود که اعضای کمیته استیناف مشغول بررسی این درخواست هستند و احتمالاً تا اواخر لیگ این بررسی مشخص خواهد شد. فاصله امتیازی پرسپولیس با استقلال به چهار امتیاز رسیده و پرسپولیسی‌ها امیدوار هستند تا با بررسی مجدد این پرونده بتوانند فاصله امتیازی خود با صدر جدول را کمتر کنند.
وکیل استوکس نامه عدم وصول مطالبات را به فیفا زد تا پنجره پرسپولیس به زودی بسته شود. وکیل آنتونی استوکس در نامه‌ای به فیفا خواستار بسته شدن پنجره نقل‌و‌انتقالاتی باشگاه پرسپولیس شد. همان طور که در جریان هستید باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایت آنتونی استوکس به پرداخت 86 هزار دلار به این بازیکن محکوم شد و طبق آخرین مهلتی که از سوی FIFA به باشگاه پرسپولیس داده شده بود، سرخ پوشان باید تا روز دوشنبه 12 اردیبهشت این مبلغ را به حساب این بازیکن واریز می کردند.
اما از آن جایی که پولی در اختیار سرخ ها نبود و این موضوع نیز قابل یش بینی به نظر می رسید، مبلغی واریز نشد تا وکیل آنتونی استوکس پس از پایان این مهلت، نامه عدم دریافت مطالبات این بازیکن را به فیفا ارسال کرده تا کمیته انضباطی فیفا جرائم مربوط به این پرونده و احتمالاً بسته شدن پنجره نقل‌ و‌ انتقالاتی را برای سرخپوشان در نظر بگیرد.
در همین راستا انتظار می‌رود فیفا با دریافت نامه وکیل آنتونی استوکس، به زودی با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال، رسماً پنجره نقل‌و‌انتقالاتی سرخپوشان را تا زمان پرداخت مطالبات استوکس ببندد. گفتنی است باشگاه پرسپولیس برای بدهی استوکس نیز مثل بقیه بازیکنان و مربیان خارجی دست به همان راهکار همیشگی زد و در هفته‌های گذشته با ارسال نامه‌ هایی به AFC درخواست کرده بود مطالبات استوکس از محل درآمدهای این باشگاه در AFC پرداخت شود که این درخواست از سوی AFC همچنان بی‌پاسخ مانده است تا برای پرداخت مطالبات 86 هزار دلاری استوکس، سرخ ها چشم انتظار منابع درآمدی این باشگاه از فروش سهام در بورس باشند.
مسئولان باشگاه پرسپولیس با واریز پول به حساب بورس اولین قدم برای برداشت پول فروش سهام را برداشتند. باشگاه پرسپولیس هفته گذشته با پرداخت وجه اعلام شده از سوی سازمان خصوصی سازی با گرفتن تاییدیه بانکی اولین قدم برای برداشت پول فروش سهام را برداشت. دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای مجوز برداشت پول باید سه مرحله را طی کنند که اولین مرحله تاییدیه بانکی است. استقلال زودتر از پرسپولیس این پول را پرداخت کرده بود اما سرخپوشان هفته گذشته این اقدام را انجام دادند و اکنون بعد از سپری کردن ثبت شرکت‌ها و تاییدیه سازمان خصوصی سازی می‌توانند مبلغ 350 میلیارد تومانی که در حسابشان واریز شده را برداشت کنند. پیش از این قربا‌ن‌زاده رئیس سازمان خصوصی سازی گفته بود سرخابی‌ها از همه این پول برای پرداخت بدهی‌ها نمی‌توانند استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حامد پاکدل گل گهر پنجره نقل و انتقالاتی هواداران پرسپولیس باشگاه پرسپولیس آنتونی استوکس ترکیب اصلی حامد پاکدل مهدی ترابی راهی میدان بررسی مجدد پنجره نقل تک مهاجم سرخ ها گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۶۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک سپاهانی دیگر به بازی با پرسپولیس نمی رسد

به گزارش همشهری آنلاین، رضا اسدی هافبک تیم فوتبال سپاهان بازی با پرسپولیس را هم از دست داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته است و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

روند بهبود آسیب‌دیدگی رضا اسدی مثبت است، ولی او نمی‌تواند در بازی مقابل تیم سابقش نیز به میدان برود.

بر اساس این گزارش، فرشاد احمدزاده هم دیگر مصدوم سپاهان است که برای حضور در بازی با پرسپولیس وضعیت مبهمی دارد. کادر پزشکی سپاهان در تلاش برای رفع مصدومیت این بازیکن است تا به بازی روز چهارشنبه برسد.

فرشاد احمدزاده در دقایق پایانی دیدار روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی وارد زمین شد و سپاهان را همراهی کرد اما ظاهراً بعد از مسابقه مجدداً احساس درد کرده است.

دیدار پرسپولیس - سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 847502 منبع: تسنیم برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • یک سپاهانی دیگر به بازی با پرسپولیس نمی رسد
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد ؛ بارش‌ سیل‌آسای باران و تگرگ | طوفان گرد و خاک ۵ استان را در می‌نوردد
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • شانس بالای حاج‌صفی برای ماندن در لیگ یونان
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟