Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنبش حماس از دولت مصر خواسته است تا به عنوان میانجی، پیام هشدارآمیز این جنبش را به اطلاع سران صهیونیست برساند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه المیادین به نقل از منابع مطلع خود از رایزنی میان رهبران جنبش حماس با مقامات مصری (در نقش میانجی‌گر) در خصوص تجاوزات صهیونیست‌ها بر مسجدالاقصی و عملیات‌های شهادت طلبانه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این شبکه، جنبش حماس از رژیم صهیونیستی خواسته است تا دست از حملات خود به مسجدالاقصی برداشته و شرایط به سال‌های قبل از ۲۰۰۰ باز گردد.

حماس همچنین به مقامات مصری گفته است که این جنبش از تهدیدات صهیونیست‌ها مبنی بر ترور رهبرانش هراسی ندارد و تل آویو به خوبی از تبعات «چنین حماقتی» آگاه است و در صورتی که عملیات‌های ترور رهبران مقاومت آغاز شود، بمب‌گذاری‌ها در شهر‌های صهیونیست‌نشین نیز از سر گرفته خواهد شد.

جنبش حماس همچنین به اطلاع مصری‌ها رسانده است که اگر رژیم صهیونیستی تهدیدات خود را عملی کند، موشک‌های مقاومت تل آویو و اطراف آن را هدف قرار خواهند داد.

«حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس نیز روز گذشته (جمعه) درخصوص درخواست نمایندگان و مقامات سابق و روزنامه‌نگاران رژیم صهیونیستی برای ترور «یحیی السنوار» رهبر این جنبش در غزه گفت: «این تهدیدات مبتنی بر ترور رهبران جنبش حماس، تهدیدات جدیدی نیستند و ما به این غلتکِ ترک‌خورده‌ی [صهیونیست‌ها]عادت کردیم».

روز گذشته (جمعه) برخی از نمایندگان و مقامات سابق رژیم موقت صهیونیستی و روزنامه‌نگاران آن‌ها به صراحت خواستار ترور رهبر جنبش حماس شده بودند. آنان مسئولیت دو عملیات مقاومتی اخیر در «العاد» شرق تل‌آویو را با السنوار دانستند؛ عملیات‌هایی که شب پنج‌شنبه انجام و منجر به کشته‌شدن سه شهرک‌نشین و زخمی‌شدن تعدادی دیگر شد.

پیش از این یحیی السنوار طی سخنانی از مردم فلسطین و غزه درخواست کرده بود تا عملیات‌های مقاومتی در تل‌آویو را ادامه دهند و این عملیات‌ها پاسخی به تجاوزات رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی خواهند بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حماس فلسطین جبهه مقاومت مسجدالاقصی نابودی اسراییل مبارزه با صهیونیزم رژیم صهیونیستی ترور رهبران جنبش حماس عملیات ها تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۶۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: عملیات «کرم ابو سالم» پیامی بود مبنی بر آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن

یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس عملیات راکتی امروز به گذرگاه «کرم ابوسالم» را که به زخمی شدن بیش از ۱۴ نفر از صهیونیست‌ها منجر شده است، را نشانه آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن صهیونیست دانست.

به گزارش ایسنا، «اسامه حمدان» عضو ارشد جنبش حماس در گفت‌‍وگو با تلویزیون «العربی» عنوان کرد مقاومت از طریق عملیات امروز علیه پایگاه نظامی کرم ابو سالم این پیام را به دشمن داد که اگر بخواهد به رفح حمله زمینی کند، کاملا آماده مقابله با آن و دفاع از ملت خود است.

حمدان اظهار داشت: سخت است از تغییر موضع آمریکا در قبال جنگ علیه غزه سخن گفت مگر اینکه آتش‌بس محقق شده و دشمن صهیونیستی نیز به آن پایبند باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: پیشرفت‌هایی در مذاکرات صورت گرفته و هیئت حماس برای مشورت با رهبران خود قاهره را ترک کرده است.

حمدان تصریح کرد: رژیم اشغالگر بر موضوع مبادله اسرا متمرکز شده و پاسخی به مسائلی که ما مطرح کردیم، نمی‌دهد.
عضو ارشد حماس بیان کرد مقاومت قادر است بسیار فراتر از آنچه دشمن تصور می‌کند، به مقابله و رویارویی با آن ادامه دهد.

رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند تعداد نظامیان اسرائیلی زخمی در حمله موشکی امروز به پایگاه نظامی کرم ابو سالم به ۱۴ نفر افزایش یافته است. این منابع عبری حال دست کم ۳ نفر از این زخمی‌ها را وخیم اعلام کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چرا حمله صهیونیست‌ها به رفح محکوم به شکست است؟
  • حماس: عملیات «کرم ابو سالم» پیامی بود مبنی بر آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن
  • بن گویر خواستار حمله فوری به رفح شد
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • چرا صهیونیست‌ها جرأت مقابله با حملات یمن را ندارند؟
  • «نابودی حماس»، رویای بر باد رفته صهیونیست‌ها
  • افشاگری مقام صهیونیست: «نتانیاهو» به دنبال آتش‌بس در غزه نیست
  • مشاور امنیت رژیم صهیونیستی: صحبت درباره پساجنگ در غزه مضحک است
  • چرا تل‌آویو یک گلوله هم به سمت یمن شلیک نکرده است؟
  • «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است