Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@00:19:25 GMT

واکسیناسیون کرونا در گناوه به خوبی اجرا شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۷۶۲۸

واکسیناسیون کرونا در گناوه به خوبی اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، عصمت حیدری بعد از ظهر شنبه در نشست شورای اداری شهرستان گناوه با دستور کار تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار این شهرستان با گرامیداشت هفته سلامت در این نشست اظهار داشت: هفته سلامت امسال از ۱۷ تا ۲۳ اردیبهشت برگزار می‌شود و از برنامه‌های این هفته با شعار «سلامت ما، سلامت سیاره ما» از امروز آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شبکه بهداشت درمان شهرستان گناوه افزود: داشتن سلامت دغدغه هر فرد و جامعه بشری تا کنون بوده و هست و این هفته فرصت بسیار خوب برای تمرکز مردم، مسئولان، تصمیم گیران و رسانه‌ها بر جنبه‌های مختلف سلامت است.

وی گفت: هرسال هفته سلامت با عناوین مختلف نامگذاری می‌شود و به موضوعات مختلف می‌پردازد، شعار هفته سلامت امسال در راستای شعار سازمان بهداشت جهانی «سلامت ما، سلامت سیاره ما» نشان می‌دهد که بدون داشتن یک محیط و سبک زندگی سالم تأمین سلامتی افراد امکان پذیر نیست.

وی گفت: این نشان می‌دهد که موضوع سلامت یک موضوع فرابخشی و مقوله گسترده‌ای بوده که تأمین آن در جامعه تنها توسط حوزه سلامت امکان پذیر نیست و نیاز به همکاری و تعامل برون و بین بخشی است.

۲۰۰ نفر جان باختند

وی گفت: بیش از دو سال مردم شهرستان گناوه مانند سایر نقاط کشور و جهان در مقابله با کرونا هستند و اگر چه هزینه‌های گزافی در این زمینه مصرف و بیش از ۲۰۰ نفر نیز جان خود را از دست دادند اما در کنار همه این عوامل منفی شاهد موفقیت‌ها اتحاد و همبستگی نیز بوده‌ایم که این موفقیت‌ها ثمره همکاری و همدلی گروه‌ها، سمن‌ها، مردم و مسئولان و اقشار مختلف بوده که توانسته‌اند در این زمینه تلاش کنند.

وی ادامه داد: در کنار همه مجاهدت‌هایی که نیروهای حوزه درمان و بیمارستان‌ها در طی این دو سال انجام دادند همکاران ما در حوزه بهداشت نیز در قسمت پیشگیری و درمان فعالیت‌های ارزشمندی انجام داده‌اند.

حیدری یادآور شد: اجرای برنامه گسترده واکسیناسیون به خوبی در شهرستان اجرا شد و نقش بسیار زیادی در فروکش کردن این بیماری در شهرستان داشته است که افراد مختلف کارشناسان بهداشتی، بهورزان، مراقبان سلامت، مدیران، در سطوح مختلف بهداشتی توانستند این امر را پوشش دهند که همه این کارها در کنار سایر بخش‌ها، ادارات، خیرین، سازمان‌های مردم نهاد و مردم انجام شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه با اشاره به روزشمار هفته سلامت امسال خاطر نشان کرد: روزشمار هفته سلامت شامل نقش مردم، مسئولان و سمن‌ها در تحقق عدالت و تعالی نظام سلامت، نقش مردم، مسئولان و سمن‌ها در دستیابی به انرژی پاک، نقش مردم، مسئولان و سمن‌ها در مدیریت حوادث و بلایا، نقش مردم، مسئولان و سمن‌ها در سلامت خانواده و جوانی جمعیت، نقش مردم، مسئولان و سمن‌ها در تولید پاک و مدیریت پسماند، نقش مردم، مسئولان و سمن‌ها در تغذیه سالم از مزرعه تا سفره، نقش مردم، مسئولان و سمن‌ها در کاهش / کنترل مصرف دخانیات است.

همایش پیاده روی کارکنان ادارات

رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه با اشاره به برنامه‌های هفته سلامت در شهرستان گفت: همایش پیاده روی کارکنان ادارات امروز با حضور مسئولان و کارکنان بسیاری از ادارات برگزار شد.

وی افزود: از دیگر برنامه‌ها نشست با مسئولان سمن‌ها و اصحاب رسانه، همایش دوچرخه سواری دانش آموزی، دیدار با فرماندار و امام جمعه، عیادت بیماران بستری در بیمارستان، ت، همایش سلامت، آموزش در مدارس، غربالگری فشارخون برای نمازگزاران بالای ۴۰ سال در مصلی، کارگران و صنوف مختلف، آموزش پاکبانان، تقدیر از کارکنان و خانواده‌های حوزه سلامت بخصوص مرتبط با پاندومی کرونا و برپایی مسابقات فرهنگی و کمپین صیانت از جمعیت و جوانی جمعیت در طول هفته از عمده برنامه‌های هفته سلامت در این شهرستان است.

وی از همکاری همه دارات، گروه‌ها و مسئولان در برنامه‌های شبکه به خصوص مقابله با کرونا تقدیر کرد.

کد خبر 5484068

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه شبکه بهداشت و درمان هفته سلامت عید فطر 1401 بوشهر نماز عید سعید فطر کرمانشاه عید سعید فطر خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا آمار کرونا گرد و غبار عملیات بازی دراز صعود به بازی دراز سرپل ذهاب گروههای جهادی آلودگی هوا مسئولان و سمن ها شهرستان گناوه هفته سلامت برنامه ها نقش مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۷۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه گناوه چهارشنبه شب در این مراسم به بیان اهمیت ارزش و جایگاه کار و کارگر در اسلام پرداخت و گفت: دین مبین اسلام برای کار و کارگر ارزش ویژه ای قائل شده است.

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی گفت: امنیت شغلی کارگران یکی از مشکلات این قشر است که دولت و مسئولان مربوط با کار کارشناسی باید این دغدغه کارگران را رفع کنند و نسبت به حل موضوع بیمه ملوانان نیز نگاه ویژه ای داشته باشند.

محمد تقی صفری، فرماندار گناوه نیز در این آئین ضمن تبریک هفته کار و کارگر گفت: حمایت از قشر زحمت کش کارگران و توجه به دغدغه‌های آنها همواره موجب رونق تولید خواهد شد.

در ادامه این مراسم، سیامک وطنخواه مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر نیز در این مراسم ضمن تبریک این هفته و ابلاغ سلام و خدا قوت رهبر فرزانه انقلاب به بیان دیدگاه‌های معظم له در این حوزه پرداخت.

در ابتدای این برنامه کریم صفایی، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گناوه نیز پس از خیر مقدم و تبریک هفته کار و کارگر گزارشی از عملکرد این اداره در سال گذشته ارائه کرد.

در این جشن باشکوه برنامه‌های متنوعی اجرا و و از ۳۷ کارگر نمونه شهرستان گناوه تقدیر شد.

کد خبر 6094741

دیگر خبرها

  • میامی نیازمند ایجاد کارخانه‌های فرآوری/ مسئولان به فکر باشند
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد