Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین جلسه کمیته‌ تخصصی بانوان در سال جاری و در شهرستان اراک در پایان برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان دخترکشور برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی و به گفته حمیدرضا فردین‌پور مدیر تیم‌های ملی دو و میدانی نشست تخصصی کمیته بانوان در پایان مسابقات دو و میدانی قهرمانی جوانان کشور در شهرستان اراک با حضور علی رضایی دبیرکل فدراسیون، حمیدرضا فردین پور مدیرتیم های ملی، پریسا بهزادی نایب رییس بانوان و اعضای کمیته بانوان برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر تیم های ملی در خصوص این جلسه اظهار داشت: با توجه به لغو شدن بازیهای آسیایی و همچنین در پیش بودن بازیهای کشورهای اسلامی وهمچنین رقابتهای جوانان جهان که در کلمبیا برگزار خواهد شد، در خصوص مسائل و برنامه ریزی های آینده برای ورزشکاران دو و میدانی در بخش بانوان  بحث و تبادل نظر داشتیم که مهم ترین تصمیم این جلسه معرفی و انتخاب پنج  نفر از ورزشکاران جهت اعزام به مسابقات بین المللی به میزبانی کشور آذربایجان بود.

وی ادامه داد: نظر به اینکه قرار است مسابقات بین المللی باکو  درتمام مواد برگزار نشود، بر همین اساس این ورزشکارن با توجه به مواد مورد نظری که در این رویداد بین‌المللی برگزار خواهد شد انتخاب شده‌اند. ضمن اینکه به دلیل نزدیک بودن مسابقات باکو با رقابتهای قهرمانی بزرگسالان کشور در بخش بانوان که قرار است در مشهد مقدس برگزار شود تعدادی از مربیان بانوان برای حضور ورزشکارانشان  درمسابقات باکو نظر مساعد نداشتند و
در نهایت و با در نظر گرفتن جمیع جهات پنج ورزشکار  انتخاب و معرفی شدند.

فردین پور تصریح کرد،ساناز امیری پور و کژان رستمی در ۲۰۰و ۴۰۰ متر، پریچهر شاهی در ۱۵۰۰ و ۳۰۰۰ متر، سارینا ساعدی در پرش طول و پرش سه‌گام والهام السادات هاشمی در پرتاب وزنه افرادی هستند که در این نشست با نظر همه اعضاء برای حضورشان در این مسابقات تصمیم گیری شد.

فردین پور درباره برگزاری جلسات تخصصی در پایان مسابقات توضیح داد: از دیگر ویژگی های این جلسه حضور اعضای کمیته و نفرات تصمیم گیر در حین برگزاری مسابقات بود. در جلسات گذشته معمولا یک تعداد افراد در مسابقه حضور نداشتند و با جو مسابقات از نزدیک روبرو نشده بودند به این ترتیب مواردی از نظرها  پنهان می ماند و انجام نمی‌گرفت. به طور مثال در اراک برای لحظه‌ای بادسنج حتی عدد منفی ۸ را ثبت کرد. طبیعی است ورزشکاری که در چنین شرایط جوی مسابقه میدهد و ما در حین برگزاری حضور داریم و می‌بینیم، بسیار در تصمیم گیری تاثیرگذار خواهد بود تا اینکه این نکته را بدون حضور در روند رقابتها در جلسات آتی بررسی کنیم.

وی ادامه داد: بنا داریم از این پس تا جای ممکن تمامی جلسات کمیته های تخصصی در حین مسابقات برگزار شود تا هم اعضای کمیته حضور فعالی برای نظارت بر ورزشکاران داشته باشند و همچنین تصمیمی که اتخاذ می‌شود قطعا بسیار نزدیک‌تر به عدالت خواهد بود.

فردین پوردر پایان گفت: بعنوان مدیر تیم های ملی از مجید فروتن نیا رییس هیات دوو مید انی استان مرکزی، پریسا جعفری نایب رییس بانوان آن استان، حمید کهریزی نایب رییس هیات و تمامی پرسنل هیات دو و میدانی استان و اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی تشکر می‌کنم و امیدوارم در مسابقات جوانان پسر هم شاهد برگزاری  عالی و منظم مسابقات همچون رقابتهای بانوان باشیم .

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دو و میدانی تیم های ملی فردین پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۷۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان از برگزاری کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان در سال ۱۴۰۵ خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سرهنگ سعید شعبانی عصر امروز در جلسه ستاد پشتیبانی راهیان نور که در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی از برگزاری نمایش اقتدار رزمی در طول 45شب در مرکز استان خبر داد و اظهار داشت: گرچه چندین ماه تا اجرای این برنامه زمان باقی است، اما برگزاری باشکوه نیازمند اعتبارات لازم است که امیدواریم همانند سال گذشته به خوبی برگزار شود.

وی از برگزاری و تداوم اردوی راهیان پیشرفت در کردستان خبر داد و افزود: در قالب این اردو بسیجیان، دانش‌آموزان، دانشجویان و اساتید به داخل و خارج از استان اعزام و با پیشرفت‌ها و اقدامات صورت گرفته آشنا خواهند شد. 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: این برنامه در راستای نهضت جهاد تبیین، امیدآفرینی و آشنایی نسل جوان با پیشرفت‌ها و دستاوردها انجام خواهد شد.

وی گفت: هدف اصلی از برگزاری اردوی راهیان پیشرفت، تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف علمی است که با توجه به پیشرفت کشور، لازم است که این دستاوردها در قالب اردوی راهیان‌ پیشرفت بیان شود.

شعبانی همچنین از اعزام زائران به حرم حضرت امام(ره) خبر داد و خاطرنشان کرد: سال گذشته 3 هزار نفر از کردستان در این برنامه شرکت کردند که امسال سهمیه به 4 هزار نفر افزایش پیدا کرده است.

وی اذعان کرد: البته دنبال این هستیم که این سهمیه به همان 3 نفر کاهش یابد چراکه ناوگان استان پاسخ‌گوی تعداد زائران نیست.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان اظهار کرد: همچنین دانش‌آموزان نیز در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق غربی و جنوب کشور اعزام خواهند شد.

وی اضافه کرد: امسال نیز همانند سالیان گذشته آمادگی میزبانی از کاروان اردوهای راهیان نور را خواهیم داشت.

شعبانی با اشاره به اینکه امروز با حضور فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان، دبیرخانه کنگره 5530 شهید کردستان آغاز به‌کار کرد، گفت: قرار شده که این کنگره سال 1405 در سنندج برگزار شود.

معاون سپاه استان کردستان اعلام کرد: هفته آینده نیز کاروانی از استان به عملیات بازی دراز کرمانشاه اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در تربت حیدریه
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • برگزاری آزمون کسب مدرک تخصصی ۱۵۴ حافظ قرآن در بوشهر
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • اعزام تیرانداز ساروی به مسابقات جام جهانی باکو
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • اعزام گلبال به پارالمپیک قطعی شد
  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات