Web Analytics Made Easy - Statcounter

22 شهریور 1376 تیم ملی ایران مقابل چین یک کامبک به یاد ماندنی زد

تیم ملی فوتبال کشورمان در روز 22 شهریور 1376 اولین بازی خود در مرحله دوم مسابقات مقدماتی جام جهانی 1998 فرانسه را برابر تیم ملی چین در شهر دالیان برگزار کرد.

به گزارش طرفداری، ایران که در دور مقدماتی با قدرت برابر سوریه، مالدیو و قرقیزستان موفق شده بود 5 برد، یک مساوی، 39 گل زده و تنها 2 گل خورده کسب کند برابر حریفی قرار گرفت که در شهر دالیان چین پیش از آن هیچ وقت بازنده نشده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی با ترکیب امیر عابدزاده، استاد اسدی، خاکپور، پیروانی، شاهرودی، مهدوی کیا، منصوریان، استیلی، کریم باقری، علی دایی و خداداد عزیزی به مصاف تیم ملی چین رفت.

اتفاقی که نباید رخ می داد رقم خورد و ایران تا 15 دقیقه اول نیمه دوم با 2 گل از حریف خود عقب افتاد اما ناگهان معجزه ای به وقوع پیوست و تیم ملی فوتبال کشورمان در یک چهارم پایانی دیدار 4 گل زد و با این 4 گل بزرگترین بازگشت تاریخ فوتبال خود را جشن گرفت.

در این بازی بی شک مهدی مهدوی کیا ستاره میدان بود که گلهای دوم و سوم تیم ملی ایران را به ثمر رساند، گل دوم او بعد از یک فرار دیدنی و حضور در محوطه جریمه رخ داد و گل سوم او برای ایران، از فاصله دور وارد دروازه تیم ملی چین شد.

گل اول بازی یک ضربه پنالتی بود، این ضربه پنالتی از سوی کریم باقری وارد دروازه حریف شد ضمن این که گل چهارم تیم ملی ایران هم روی اشتباه مدافعان تیم ملی چین و با ضربه مدیرروستا به ثمر رسید که به جای خداداد عزیزی وارد میدان شده بود.

ایران در این مسابقات با تیم های چین، عربستان، کویت و قطر همگروه بود.

اخبار داغ 

رکنا برگشت فرزاد حاتمی: خودم دیدم مربی تیمم چطور مراعات پرسپولیس را کرد! مصوبه سازمان لیگ و فدراسیون درباره قانون تعیین قهرمان لیگ + سند پیراهن فصل آینده رئال مادرید در فروشگاه های آدیداس موجود شد / عکس انتقاد یورگن کلوپ از بلیت فروشی فینال لیگ قهرمانان اروپا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۷۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپرایز ویژه اوسمار برای سپاهان؛ بیرانوند وارد می‌شود؟

احتمال دارد علیرضا بیرانوند در بازی پرسپولیس برابر سپاهان حضور داشته باشد.

طرفداری | طبق شنیده‌ها و ادعای برخی خبرگزاری‌ها، ممکن است علیرضا بیرانوند به بازی پرسپولیس برابر سپاهان برسد.

علیرضا بیرانوند چند هفته‌ای است به علت مصدومیت از ترکیب اصلی پرسپولیس دور است و حالا شنیده می‌شود در آستانه بازی حساس سرخ‌ها برابر سپاهان، می‌تواند اوسمار را همراهی کند.

ابتدا دکتر علیرضا بیرانوند تاکید کرد او آماده است و می‌تواند در بازی با سپاهان حضور داشته باشد اما بعدا این صحبت را تکذیب کرد و البته به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس از او خواسته صحبت‌های خود را تکذیب کند.

ممکن است بیرو سوپرایز ویژه اوسمار برای سپاهان باشد و باید دید او به این دیدار می‌رسد یا خیر.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • سوپرایز ویژه اوسمار برای سپاهان؛ بیرانوند وارد می‌شود؟
  • همه فارغ‌التحصیلان دانشگاه بخوانند؛ بزرگترین استخدام تاریخ ایران برگزار می‌شود +جزئیات
  • تیم ملی فوتبال در این تاریخ به اردو می‌رود
  • اعلام زمان اردوی تیم ملی
  • زمان اردوی تیم ملی مشخص شد
  • بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • روز کارگر ۱۴۰۳ چه روزی است؟ / تاریخ دقیق روز کارگر در سال ۱۴۰۳