Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-27@10:22:15 GMT

راهیابی تیم فوتبال ناشنوایان به جمع ۸ تیم برتر المپیک

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۷۷۶۴

راهیابی تیم فوتبال ناشنوایان به جمع ۸ تیم برتر المپیک

به گزارش ایسنا، قادر تیموری در ارزیابی عملکرد تیم ملی فوتبال ناشنوایان در بازیهای المپیک برزیل، اظهار کرد: فوتبالیست های ناشنوا در مرحله مقدماتی تا به امروز سه برد برابر تیم های هلند، ایتالیا و برزیل داشتند که با این پیروزیها به عنوان صدرنشین از گروه خود صعود کردیم و در جمع هشت تیم برتر قرار گرفتیم.

وی گفت: فردا یکشنبه ۱۸ اردیبهشت یک بازی تشریفاتی با کامرون خواهیم داشت که این بازی به دلیل این که به جمع هشت تیم برتر راه یافتیم، اهمیت زیادی برای ما ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان در پاسخ به این پرسش که در مرحله یک هشتم نهایی با چه تیمی دیدار خواهید داشت گفت: هنوز مشخص نیست و بعد از بازی فردا معلوم می شود که با چه تیمی در مرحله یک هشتم رقابت خواهیم کرد. البته در مرحله یک چهارم نهایی به احتمال زیاد حریف ما فرانسه یا مصر خواهد بود.

تیموری افزود: دوره قبل در المپیک ترکیه هشتم شدیم، اما این دوره تنها برای مدال جنگ خواهیم کرد.

وی با اشاره به میزبانی بد برزیل برای برگزاری المپیک ناشنوایان، تصریح کرد: برای برگزاری رقابتهای فوتبال، میزبان زمین چمن مناسب و استانداردی در اختیار تیم ایران قرار نداده و طی سه بازی که در برزیل داشتیم، به دلیل بارندگی های شدید بازیکنان در زمین چمن باتلاقی و کاملا نامناسب برابر ایتالیا، هلند و برزیل به برتری دست یافتند.

سرمربی تیم‌ ملی فوتبال ناشنوایان خاطرنشان کرد: تاکنون چهار دوره در المپیک حضور داشتیم، اما ضعیف ترین میزبانی در بیست وچهارمین دوره بازیهای المپیک ناشنوایان را برزیل برعهده داشت.

وی یکی دیگر از مشکلات این دوره از بازیهای المپیک را طولانی بودن مسافت  هتل استقرار بازیکنان تا محل برگزاری مسابقات عنوان کرد و افزود: این مساله سبب خستگی بازیکنان می شود و روی عملکرد آنها تاثیر نامطلوبی گذاشته است.

تیموری در پایان ضمن تشکر از سایر کادر فنی تیم ملی فوتبال ناشنوایان، گفت: با زحماتی که این دوره کادر فنی کشیده اند،  سعی داریم بهترین عملکرد را در این دوره داشته باشیم و روی سکو قرار بگیریم.

منبع: الف

کلیدواژه: ملی فوتبال ناشنوایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۷۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان – مس رفسنجان به جای یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • سهمیه قطعی ایران برای اولین دوره لیگ نخبگان آسیا ۱+۲ است
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل
  • راهیابی تایلند به هفدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم
  • کشتی فرنگی در چه اوزانی در المپیک شانس مدال دارد؟
  • ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم ملی امید است/ شانس کسب ۲ مدال طلا در المپیک
  • راهیابی نوجوانان چهارمحال و بختیاری به باشگاه استعداد‌های برتر کشور
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی