Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@03:06:35 GMT

تیراندازی بعد از کری‌خوانی

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۸۱۸۸

ساعت 2:30 ظهر چهارشنبه 14اردیبهشت، صدای تیراندازی پیاپی در یکی از خیابان‌های یافت‌آباد، باعث ترس و وحشت رهگذران و کسبه شد.

به گزارش ایران، به‌دنبال این تیراندازی مرد جوانی مورد اصابت چهار گلوله قرار گرفت و سپس سرنشینان خودروی تیبا از محل متواری شدند.

مرد جوان بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت اما دو ساعت بعد به علت شدت خونریزی جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با مرگ مرد جوان، مأموران کلانتری 151یافت‌آباد در تماس با بازپرس میثم حسین‌پور، این جنایت مرموز را مخابره کردند.

با اعلام این خبر بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند. در بازرسی از جیب‌های لباس مقتول و تحقیقات محلی، هویت وی به نام بابک برملا شد. محل تیراندازی در نزدیکی یک آرایشگاه و روبه‌روی درمانگاهی بود و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت به بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل پرداختند.

دوربین‌ها نشان می‌داد مقتول وقتی از آرایشگاه بیرون آمده در حال پیاده‌روی بوده که ناگهان خودروی تیبای سفیدی مقابلش توقف کرده و یکی از سرنشینان خودرو که مجهز به سلاح کلاشنیکف بوده شروع به تیراندازی به سمت مقتول کرده و از محل متواری شده‌اند.

دوربین‌ها تصویر عامل جنایت را ضبط کرده بودند و در تحقیقات میدانی هویت وی به نام اشکان شناسایی شد. بررسی‌ها نشان می‌داد که اشکان و مقتول بر سر قدرتنمایی از قبل با هم کری‌خوانی داشتند و همین موضوع باعث اختلاف بین دو مرد جوان شده و این درگیری‌ها به فضای مجازی نیز کشیده شده بود.

یک روز قبل از جنایت نیز آنها با هم درگیر شده بودند و شامگاه همان روز اشکان در صفحه اینستاگرامش در پیامی تهدید‌آمیز برای مقتول نوشته بود: «انتقام سخت نزدیک است.» روز حادثه نیز وقتی متوجه شد بابک به آرایشگاه رفته است، اسلحه برداشته و به همراه یکی از نوچه‌هایش راهی خیابان شده است.

با شناسایی هویت متهم فراری، به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت، تحقیقات برای دستگیری اشکان آغاز و جسد مقتول به پزشکی قانونی منتقل شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نادر طالب زاده حمید نوری یوزپلنگ آسیایی گرانی ماکارونی رتبه بندی معلمان تیراندازی کری خوانی تهران نادر طالب زاده حمید نوری یوزپلنگ آسیایی گرانی ماکارونی رتبه بندی معلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۸۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌خوانی سرود در ابتدای دیدار معلمان

هم‌زمان با سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

     

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078233 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • کری خوانی به سبک روس ها برای آمریکایی‌ها
  • فیلم/کری خوانی به سبک روس ها برای آمریکایی‌ها
  • معمای اتوبان
  • هم‌خوانی سرود در ابتدای دیدار معلمان
  • فیلم| هم‌خوانی سرود در ابتدای دیدار رهبر با معلمان
  • فیلم/ هم‌خوانی معلمان در دیدار امروز با رهبر انقلاب
  • هم‌خوانی معلمان در دیدار با رهبر انقلاب
  • دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی | ماجرای تلخ عروسی هایی که عزا می شوند