Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@20:44:58 GMT

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی ایرانی

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۸۲۴۶

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی ایرانی

در سال‌­های اخیر با وجود تحریم، نرخ ارز و تورم، قیمت دستگاه ­های تصفیه آب مونتاژ تایوان بسیار افزایش یافت. بالا رفتن قیمت دستگاه تصفیه آب قدرت خرید برخی افراد را تحت تأثیر قرار داد. این در حالی است که با وجود آلودگی و آلاینده‌­های بسیار آب، خرید دستگاه تصفیه آب در سراسر جهان ضروری است. با ما در این مقاله همراه شوید تا بررسی کنیم که چگونه برند آکواجوی توانسته مشکل خرید دستگاه تصفیه آب را حل کند و با مونتاژ دو مدل دستگاه تصفیه آب الیت و دستگاه تصفیه آب خانگی پرایم موفقیت بزرگی را در بازار تصفیه آب خانگی در ایران به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

چگونه به بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی ایرانی اعتماد کنیم؟ از برند معتبر بخرید!

آیا اعتماد به دستگاه تصفیه آب ایرانی برای شما هم سخت است؟ فکر می‌کنید دستگاه تصفیه آب ایرانی کیفیت نداشته و نمی‌تواند آب را به درستی تصفیه کند؟ نگرانی­‌های موجود در زمان خرید دستگاه تصفیه آب تا حدی مفید است. زیرا باعث می­‌شود شما با دقت بیشتری بازار را برای خرید دستگاه تصفیه آب برند جستجو کنید.

آکواجوی اولین وارد کننده دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران است. آکواجوی از سال 1382 تا کنون با داشتن 500 نماینده رسمی در سراسر ایران فعالیت می کند. در سال 1399 آکواجویبا مونتاژ 2 دستگاه تصفیه آب در ایران تصمیم به کاهش هزینه‌ها برای مصرف کنندگان گرفت. مونتاژ دو مدل دستگاه تصفیه آب خانگی الیت و پرایم نتیجه ماه‌ها تفکر، پژوهش، کار و ایده‌پردازی در اتاق فکر شرکت آکواجوی است. هدف اصلی مونتاژ دستگاه تصفیه آب با قطعات وارداتی در ایران این بود که مشتریان بتوانند با حفظ کیفیت، دستگاه تصفیه آب خانگی را با قیمت به صرفه­‌تری خریداری کنند. به دلیل کاهش هزینه های گمرکی، حمل و نقل دریایی، بیمه و ارز قیمت تمام شده دستگاه های تصفیه آب مونتاژ ایران به صرفه تر است.

قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی ایرانی، داشتن استانداردهای جهانی مهم است!

قطعات اصلی دستگاه تصفیه آب خانگی مونتاژ ایران از مواد درجه یک و با کیفیت وارداتی پریمیوم است. فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی مدل پرایم و الیت از مواد خوراکی و بهداشتی ساخته شده است. آکواجوی یکی از معتبرترین برندهای جهانی است و استانداردهای جهانی مانند NSF، WQA و تأییدیه سازمان غذا و دارو ایران را دارا است. هنگام خرید تصفیه آب خانگی حتما به گواهینامه­‌های استاندارد جهانی دستگاه توجه کنید.

تصفیه آب الیت، دستگاه تصفیه آب خانگی ایرانی مدل اینلاین

دستگاه تصفیه آب آکواجوی مدل الیت از بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی مونتاژ ایران است. الیت نمونه اقتصادی دستگاه تصفیه آب خانگی مدل لوتوس مونتاژ تایوان است. دستگاه تصفیه آب الیت مجهز به تکنولوژی اسمز معکوس است و تا 90 درصد سختی و سنگینی آب را کاهش می دهد. فیلترهای اینلاین به محفظه فیلتر وکیوم شده و هنگام تعویض فیلتر تصفیه آب هر دو با هم عوض می‌شوند. مزیت فیلتر اینلاین شامل موارد زیر است:

سرعت تعویض فیلترها امکان تماس مستیقم دست با فیلتر وجود ندارد

تصفیه آب الیت طی 5 مرحله آلاینده‌های آب را حذف و آب سالم و تصفیه شده را در دسترس شما قرار می‌‌دهد. 

تصفیه آب پرایم، بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی مدل کارتریجی

دستگاه تصفیه آب آکواجوی پرایم

AQUAJOY PRIME یکی دیگر از با کیفیت ترین دستگاه‌های تصفیه آب خانگی ایرانی است. پرایم نمونه اقتصادی مدل لجند مونتاژ تایوان است. دستگاه تصفیه آب پرایم نیز مجهز به تکنولوژی اسمز معکوس یا RO است و تا 90 درصد سختی و سنگینی آب را کاهش می‌دهد.

دستگاه تصفیه آب ایرانی پرایم مانند مدل الیت مطابق با استانداردهای جهانی دارای قطعاتی وارداتی بوده و طی 5 مرحله آلودگی و آلاینده های آب را حذف و آب تصفیه شده و سالم را در دسترس شما قرار می‌دهد. تفاوت مدل پرایم و الیت در نوع فیلترهای دستگاه است. فیلترهای دستگاه تصفیه آب پرایم به محفظه(هوزینگ) فیلترها وکیوم نیست. در زمان تعویض فیلتر تصفیه آب پرایم فقط فیلترها عوض می‌شوند و همین باعث شده تا هزینه تعویض فیلتر ارزان‌تر باشد.

فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی ایرانی، مراقب فیلترهای تقلبی در بازار باشید!

سه فیلتر اول دستگاه تصفیه آب را پیش تصفیه می‌گویند. فیلترهای پیش تصفیه هر 6 ماه یکبار تعویض می‌شوند. سه فیلتر اول شامل:

فیلتر الیافی 5 میکرون فیلتر کربن فعال و فیلتر الیافی 1 میکرون

فیلتر چهارم دستگاه تصفیه آب مونتاژ ایران، اسمز معکوس یا RO نامیده می‌شود. فیلتر ممبران اصلی­‌ترین فیلتر دستگاه تصفیه آب است که با استفاده از تکنولوژی اسمز معکوس ‌‌آلاینده‌های شیمیایی، مواد رادیواکتیو، ویروس، قارچ، باکتری‌ها، جیوه، نیترات، نیتریت، سرب، آرسنیک و فلزات و جامدات معلق در آب را حذف می‌کند.

درصورتی‌که دیگر فیلترهای دستگاه تصفیه آب به موقع تعویض شوند، عمر مفید فیلتر ممبران بین 1 تا 3 سال است. فیلتر پنجم دستگاه تصفیه آب ایرانی، فیلتر کربن نهایی است و عمر مفید آن یک سال است.

 

قیمت بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی، لیست قیمت ­های روز را از آبینو بخواهید!

در سال‌های اخیر استقبال از دستگاه ­های تصفیه آب خانگی افزایش یافته است. بالا رفتن تقاضا، متاسفانه فرصتی را برای سودجویان پیش آورده که از بازار فروش سواستفاده کنند. سودجویان با تولید و فروش دستگاه­ ها و فیلترهای تصفیه آب فیک، سلامت افراد جامعه را در معرض خطر قرار داده­‌اند. قیمت هرگز تنهاترین ملاک برای خرید نیست. گول قیمت‌های بسیار بالا یا پایین دستگاه‌های تصفیه آب را نخورید. بهتر است استعلام قیمت روز را از نمایندگان آکواجوی بخواهید. آبینو نماینده رسمی و آنلاین آکواجوی است. شما می‌توانید با شماره 09220818026 تماس بگیرید و از کارشناسان آبینو لیست آخرین قیمت دستگاه و فیلترهای تصفیه آب را بخواهید.

گارانتی بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی ایرانی، خدمات پس از فروش مهم است!

آکواجوی از معتبرترین برندهای تصفیه آب خانگی در ایران است و هرگز اعتبار خود را با فروش دستگاه و فیلترهای فیک و بی کیفیت تهدید نمی­‌کند. اعتبار بسیار سخت به دست می آید و ثمره سال­‌ها تلاش و فعالیت مداوم است. دستگاه تصفیه آب ایرانی مدل پرایم و  تصفیه آب الیت مانند دستگا­ه های تصفیه آب مونتاژ تایوان دارای 3 سال گارانتی بی قید و شرط است. تعویض هر کدام از قطعات برای شرکت هزینه­‌های بسیاری را به همراه دارد. به عنوان مثال هزینه تعویض پمپ دستگاه تصفیه آب در حال حاضر بیش از 1 میلیون تومان هزینه دارد و همین موضوع نشان می‌دهد که کیفیت قطعات دستگاه های مونتاژ ایران آکواجوی بسیار مطلوب است و در صورت بی کیفیت بودن قطعات هرگز 36 ماه ضمانت نمی­‌شدند.

خدمات پس از فروش، گارانتی بی قید و شرط 3 ساله، تأمین قطعات و فیلترهای استاندارد و بهداشتی برای تمامی مشتریان، داشتن بیش از 500 نمایندگی رسمی در سراسر ایران، همگی نشان دهنده این است که برند آکواجوی به منظور حفظ و ارتقا سطح سلامت افراد جامعه، محصولی باکیفیت و طبق استاندارد جهانی خلق کرده است.

 

آبینو نماینده آنلاین شرکت آکواجوی، حتما قبل از خرید مشاوره بگیرید!

در این مقاله بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی ایرانی را بررسی کردیم. دو مدل تصفیه آب الیت و تصفیه آب پرایم برند آکواجوی در ایران با قطعات وارداتی مونتاژ می­‌شوند. قطعات دستگاه ­تصفیه آب خانگی ایرانی از بهترین و باکیفیت­ ترین مواد ساخته شده است و به همین دلیل دارای 36 ماه گارانتی تعویض هستند. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه دستگاه­ های تصفیه آب ایرانی و تایوانی با کارشناسان آبینو تماس بگیرید. بهتر است قبل از خرید دستگاه تصفیه آب با شماره 09220818026 تماس بگیرید و با توجه به نیاز و بودجه خود دستگاه تصفیه آب مناسبی را تهیه کنید. با آبینو آب گوارا و سالم بنوشید.

منبع: فردا

کلیدواژه: فیلترهای دستگاه تصفیه آب دستگاه تصفیه آب ایرانی خرید دستگاه تصفیه آب مونتاژ ایران تصفیه آب تعویض فیلتر تصفیه آب اسمز معکوس دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۸۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ فارسی گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران نیروی انتظامی مراغه در حین گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون باری فوتون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور تعداد ۷۵ دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بود را کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با اشاره به اینکه کارشناسان امر ارزش تقریبی این محموله را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با عوامل قاچاق از شهروندان خواست موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و هرگونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

دیگر خبرها

  • ویژگی‌ بهترین ردیاب‌های خودروی ایرانی که باید بدانید
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • معرفی آوین شاپ فروشگاه تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی
  • فیلتر شکست خورد / حضور بیش از 40 میلیون ایرانی در اینستاگرام
  • مقاومت کسب و کارهای کوچک اینستاگرامی در مقابل فیلترینگ
  • شگفت‌زدگی خارجی‌ها از دستگاه ایرانی درمان سرطان
  • گزارش‌های غیررسمی: بیش از ۴۰ میلیون ایرانی همچنان کاربر اینستاگرام هستند
  • عملکرد فیلتر ممبران در دستگاه تصفیه آب
  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌های ایرانی
  • چرا پخش سریال حشاشین پس از انتشار ممنوع شد؟/ ممیزی سریال‌های خارجی پسینی است