Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد تیم استقلال شخصیت شکست‌ ناپذیری پیدا کرده و این مسئله به قهرمانی این تیم کمک می‌کند.

داریوش یزدی، پیشکسوت باشگاه استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره هفته بیست و چهارم لیگ برتر اظهار داشت: بازی‌های این هفته با توجه به وقفه ایجاد شده به خاطر ماه رمضان و جام حذفی افت نسبی پیدا کرده بود و تیم‌ها به دلیل حضور در هفته‌های آخر با استرس و احتیاط فوتبال بازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این احتیاط باعث رد و بدل شدن تعداد کمتری گل شد. به طور کلی هفته پرگل و پرشوری نبود و امیدواریم از هفته آینده بازی‌های هیجان‌انگیز و بهتری از تمام تیم‌ها مشاهده کنیم.

وی درباره عملکرد آبی‌های تهرانی و کسب یک امتیاز برابر سپاهان گفت: تساوی برابر سپاهان نتیجه بدی نبود زیرا سپاهان تیمی است که برای قهرمانی بسته شده و قدرت فراوانی دارد. هرچند که این تیم امسال نتوانسته موقعیت صدرنشینی و مدعی بودن برای خود ایجاد کند. زردپوشان تیم باکیفیتی هستند و تساوی با آن‌ها بد نیست. درست است که اختلاف کم شده اما باعث هیجان‌انگیزتر شدن لیگ می‌شود و در هفته‌های پایانی لیگ جذاب‌تری خواهیم دید.

بازیکن اسبق آبی‌پوشان در دهه 70 درباره اینکه بازی‌های آینده اسقتلال سخت‌تر از رقیب است یا خیر گفت: خیلی موافق این نیستم که بازی‌های یک تیم سخت باشد یا آسان. در هفته‌های پایانی هر بازی می‌توان سخت باشد. تیم‌های پایین جدول می‌خواهند در لیگ برتر بمانند و بازی‌های‌شان شرایط خاص خود را دارد و تیم‌های بالای جدول هم اهداف خود را دارند. به این ترتیب تمام بازی‌های سخت خواهد بود. این مسئله می‌تواند به استقلال کمک کند که تمام بازی‌ها را جدی بگیرد. مسئله روانی در هفته‌های پایانی حرف اول را می‌زند و کادر فنی استقلال باید توجه ویژه ای داشته باشد.

یزدی درباره عملکرد مجیدی تا اینجای فصل گفت: اینکه 25 هفته شکستی متحمل نشوید یک آمار فوق‌ العاده است و عملکرد خوب مجیدی را اثبات می‌کند. برخی کارشناسان به کیفیت فنی بازی استقلال انتقاد می‌کنند که این انتقاد را وارد نمی‌دانم زیرا استقلال امسال نیازی شدید به قهرمانی دارد. سال آینده فرصت برای بهتر کردن کیفیت وجود دارد اما امسال قهرمانی اولویت اصلی است. امسال از لحاظ تاکتیکی تیم بدی شاهد نبودیم و ثمره‌اش آمار خوبی دفاعی بوده است چیزی که در صدرنشینی اهمیتی فراوان دارد.

وی درباره نکاتی که کادر فنی آبی‌ها در هفته‌های پایانی به آن توجه کنند هم گفت: هرچه به هفته‌های پایانی می‌رویم باید به مسائل روحی و روانی توجه بیشتری کرد. در لیگ قهرمانان مشاهده کردیم که رئال مادرید چقدر از لحاظ روانی عالی بود و توانست تا لحظه‌های آخر هر بازی بجنگد و موفق شود. استقلال هم تیمی است که می‌خواهد قهرمان شود و به همین دلیل نیاز به تمرکز بالا و افزایش روحیه دارد. خود من البته با توجه به اینکه تا اینجای کار شخصیت شکست ناپذیر خود را حفظ کرده و شخصیت قهرمانی هم دارد به کسب جام توسط این تیم بسیار امیدوارم زیرا این دو نکته به قهرمانی کمکی شایان می‌کند.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال داریوش یزدی هفته های پایانی بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۸۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور

پیشکسوت باشگاه استقلال تأکید کرد، شاگردان جواد نکونام با برتری مقابل تراکتور تبریز ۸۰ درصد راه دستیابی به قهرمانی را طی خواهند کرد. - اخبار ورزشی -

مجید نامجومطلق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دیدار پیش روی استقلال مقابل تراکتور اظهار داشت: استقلال وضعیت خوبی دارد و سرنوشت قهرمانی دست خودش است. قطعاً بازی با تراکتور در تبریز یک بازی سنگین است و اگر استقلال به برد برسد 80 درصد راه قهرمانی را طی خواهد کرد. استقلال در وضعیتی است که حق اشتباه ندارد و اگر کوچک‌ترین لغزشی داشته باشد امکان دارد که قهرمانی را از دست بدهد.

آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد و اگر باخت این تیم برابر آلومینیوم را نادیده بگیریم باید گفت که آنها خوب نتیجه گرفته‌اند و فوتبال خوبی را هم به نمایش می‌گذارند، ولی استقلال باید روی بازی‌های خودش تمرکز کند و استرس نتایج دیگر تیم‌ها را نداشته باشد. اینکه سرنوشت قهرمانی دست استقلال است، یک امتیاز مهم برای این تیم محسوب می‌شود، ولی مهم این است که آنها بابت نتایج رقیبان استرس یا نگرانی نداشته باشند و کار خودشان را انجام دهند.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه بازی در تبریز برای آبی‌پوشان آسان نیست، تصریح کرد: این درست است که تراکتور در این فصل بازی‌های مهم خودش را از دست داده و نیاز به زمان دارد تا شخصیت قهرمانی در این تیم شکل بگیرد، ولی من معتقدم استقلال بازی آسانی نخواهد داشت و تراکتور می‌خواهد در تبریز و مقابل هوادارانش یک نتیجه خوب بگیرد. تراکتور بازیکنان تأثیرگذار و توانمندی دارد و استقلال قطعاً بازی آسانی نخواهد داشت.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد واگذاری این تیم به هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس گفت: اگر این اتفاق باعث حل مشکلات مالی شود بسیار خوب است، چون حداقل اگر استقلال یا پرسپولیس به آسیا بروند و اجازه هزینه کردن برای جذب بازیکن خارجی را داشته باشند، می‌توانند با تیم‌های عربی تا حدودی رقابت کنند، ولی من معتقدم استقلال و پرسپولیس همچنان دولتی هستند و این اقدام فقط به این خاطر صورت گرفت که ما ملزومات AFC را رعایت کنیم. همه ما می‌دانیم مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دولتی هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • بایرلورکوزن ۲ - ۲ اشتوتگارت/ رکورد شکست ناپذیری باز هم در ثانیه‌های پایانی حفظ شد + فیلم
  • لورکوزن در آخرین ثانیه از شکست گریخت/ ادامه روند شکست‌ناپذیری تیم آلونسو
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • بایرلورکوزن 2-2 اشتوتگارت؛ بازهم حفظ شکست‌ناپذیری در ثانیه آخر
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!