Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور اظهار کرد: سنگرها یکی پس از دیگری آماده فتح هستند، امروز ابر قدرت‌ها در برخی از مسائل‌شان محتاج ما هستند و این افتخار بزرگی است.

به گزارش ایسنا؛ احمد وحیدی عصر امروز ۱۷ اردیبهشت‌ماه در آئین تکریم استاندار کرمان گفت: چهارمین سفرم به استان کرمان به عنوان وزیر کشور است.

وی به تشریح ویژگی‌های شاخص سردار دل‌ها و تاثیرات شهید حاج قاسم سلیمانی در کشور و در جهان پرداخت و اظهار کرد: خدا مهر کسی را بی دلیل در دل‌ها نمی‌اندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور صداقت، صراحت، شفافیت، نگاه ملی، پایبندی به ارزش‌ها و تلاش برای سربلندی نظام، فهم خوب و عمیق نسبت به مسایل، بی تکبر بودن، با مردم بودن، غم مردم خوردن، صعه صبر و ... را از خصوصیات علی زینی‌وند برشمرد و گفت: ایشان فرد بسیار خوش فکر هستند.

وی افزود: سیستان و بلوچستان اصرار داشتند که زینی‌وند را به آن استان ببریم و در ۹ ماهی که در این دولت استاندار کرمان بودند، مسائل روی کارهای ایشان تاثیر نگذاشت و پیگیر مسائل استان بودند و عملکرد خیلی خوبی داشتند.

وحیدی درباره استاندار جدید کرمان گفت: رزمنده دوران دفاع مقدس بودند و بیش از ۴۰ درصد جانبازی دارند. نمایندگان استان کرمان که با بنده صحبت کردند از عملکرد زینی‌وند راضی بودند.

وی با بیان این مطلب که انقلاب و نظام ما یک انقلاب بی نظیر است، تصریح کرد: دنیا در حال تغییر است و جمهوری اسلامی در نقطه ای قرار گرفته که می‌تواند مرزهای سیاسی، فرهنگی، هویتی و ژئوپلیتیک عوض کند و تمام آزادی‌خواهان و انقلابیون دارای وجدان بیدار، هویت‌شان را با هویت جمهوری اسلامی می‌شناسند.

وزیر کشور ادامه داد: انقلاب اسلامی مرزهای جدید ایجاد کرده است و این مرزها مرتبا به جلو رانده می شود و امروز دنیای غرب اسیر مرزهایی‌ست که جمهوری اسلامی جلو می‌برد.

وی اضافه کرد: زوزه‌های غرب و رژیم صهیونیستی به علت احساس فروپاشی خودشان است، این هویت بلند و قوی جمهوری اسلامی بر جان‌های آنها چنگ انداخته است و آنها را رها نمی‌کند.

وحیدی ادامه داد: دشمنان به میزانی از این مسئله دچار وحشت هستند که با انواع حیله ها سعی می کنند بزرگی‌های در انقلاب بدست آورده است با عملیات روانی و جنگ رسانه در ذهن مردم کوچک کنند و نمی توانند.

وی به علت هجمه‌های که رئیس جمهور می‌شود، عنوان کرد: رئیس‌جمهور بار مسوولیت‌های بزرگی را بر عهده گرفته است همین که ریل اقتصادی می‌خواهد تغییر کند مهم است و رئیس‌جمهور برای اینکه می‌داند این برای نظام مهم است شانه‌اش را زیر این بار قرار می‌دهد.

وزیر کشور تاکید ریل اقتصادی گام اول دولت دانست و بیان کرد: شفافیت و روشنی و اقتدار در ریل اقتصادی وجود دارد با اقتدار و با اطمینان امروز این گام‌های بلند در حال برداشته شدن است و به مرور زمان آثار آن نشان داده می‌شود.

وی تصریح کرد: در استان بزرگ‌ کرمان یکی از کارکردهای بزرگ اجرا و به جلو بردن برنامه‌های ملی است و اتفاقات بزرگی باید بیفتد و مطمئنم این کارها با قدرت انجام می‌شود و جمهوری اسلامی در حوزه اقتصاد هم بسیار شکوفا می‌شود.

وی در ادامه درباره اقدامات دولت گفت: در حداکثر تحریم اما طرح‌های عمده‌ای اتفاق می‌افتد و عادلانه کردن یارانه‌ها و فرم جدیدی از یارانه مسئله مهمی است و خیلی‌ها ممکن است نسبت به نتایج آن مطلع نباشند.

وحیدی با تشریح اقدامات دولت در زمینه طرح رتبه بندی معلمان، کرونا، مسائل کارگری اظهار کرد: اینکه همه کارها در فشار حداکثری اتفاق بیفتد نشان‌دهنده اقتدار نظام و قوی بودن پایه‌های نظام است، راه‌های مهمی در پیش داریم، کمربندها را محکم ببندیم و به حاشیه‌ها توجه نکنیم.

وی کشور با بیان اینکه سنگرها یکی پس از دیگری آماده است که به دست مردم ما فتح شود، اظهار کرد: خواهید دید که جمهوری اسلامی در حوزه اقتصاد بسیار شکوفا می‌شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: وزیر کشور احمد وحیدی جمهوری اسلامی وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۸۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و بورکینافاسو امضا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «کیلم دو تامبلا» نخست وزیر بورکینافاسو که به منظور شرکت در دومین همایش بین‌المللی ایران و آفریقا به تهران سفر کرده است، با «سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار کرد.

مرتضوی در این دیدار به تشریح مهمترین ظرفیت‌های صادرات محور جمهوری اسلامی ایران برای توسعه همکاری‌های دو کشور پرداخت.

وزیر کار با اشاره به امضای ۸ یادداشت تفاهم همکاری میان جمهوری اسلامی ایران و بورکینافاسو در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و آموزشی بر تسریع در اجرای این برنامه‌ها تاکید کرد.

مرتضوی از طرف دولت جمهوری اسلامی ایران ریاست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی با بورکینافاسو را عهده دار است.

کد خبر 6089617

دیگر خبرها

  • پیام امیرعبداللهیان به همایش روز ملی خلیج فارس
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • همکاری‌ های ایران و کوبا در حوزه حمل‌ ونقل توسعه می‌یابد
  • جزئیات دیدار و گفتگوی مقام بلندپایه نظامی ایران با وزیر دفاع بلاروس
  • پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی عاقلانه و مدبرانه بود
  • دیدار وزیر دفاع ایران با همتای بلاروسی
  • آمادگی بلاروس برای همکاری با ایران باوجود تحریم‌های غرب
  • اعلام آمادگی بلاروس برای توسعه همکاری‌های نظامی
  • دیدار وزیر دفاع ایران با وزیر دفاع بلاروس
  • ۸ یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و بورکینافاسو امضا شد