Web Analytics Made Easy - Statcounter



روزنامه شرق نوشت: اینترنت همراه و خانگی در برخی شهرها و روستاهای استان خوزستان از بعدازظهر پنجشنبه به دنبال برخی اعتراضات به افزایش قیمت نان، به شدت کند و در برخی موارد قطع شده است.

افزایش قیمت نان در سراسر ایران با انتقادات بسیاری در شبکه‌های اجتماعی مواجه شد. ناظران و کارشناسان نیز نسبت به خطر گسترش بیش از پیش فقر با چند برابر شدن قیمت نان هشدار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین روند افزایشی سبب شد تا تجمعاتی اعتراضی در برخی شهرهای خوزستان نظیر ایذه شکل بگیرد. فراخوان این تجمعات از ظهر روز پنجشنبه داده شده بود و از بعدازظهر همان روز تا کنون، اینترنت در بخش‌هایی از خوزستان به شدت کند و یا قطع شده است.

براساس پیگیری‌های خبرنگار شبکه شرق، علاوه بر ایذه که با کندی و‌یا قطعی اینترنت مواجه است، از غروب جمعه اینترنت در بخش‌هایی از شهر اهواز نیز قطع و یا کند شده است. میزان قطعی اینترنت موبایل در اپراتورهای همراه اول و ایرانسل بیش از رایتل است. اینترنت خانگی نیز در برخی مناطق همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد اما سرعت آن به شکل محسوسی کاهش یافته است.

علاوه بر اهواز و ایذه، سوسنگرد، حمیدیه و آبادان نیز با مشکل قطعی و کاهش سرعت اینترنت مواجه شده‌اند. برخی منابع نیز از برگزاری تجمعاتی اعتراضی در این شهرها گزارش داده‌اند. پیگیری‌های خبرنگار شرق نیز از افزایش حضور نیروهای انتظامی در خیابان‌های این شهرها حکایت دارد.

اوضاع در دزفول اما از قرار معلوم عادی است. پیگیری‌های خبرنگار شرق حکایت از آن دارد که در این شهر هم اینترنت همراه و هم خانگی همچون گذشته در حال فعالیت است البته با سرعتی کمتر از روزهای گذشته.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۸۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از راهکار‌های اصولی و فنی به جای قطع اینترنت در زمان کنکور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد احسان خرامید، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ویراستی نوشت:

«از دورانی که برای هر چیزی مثل کنکور اینترنت را قطع می‌کردند رسیدیم به وضعیتی که به جای قطع اینترنت راهکار‌های اصولی و فنی مقابله با تقلب را به سازمان سنجش نشان دادیم و در مقابل قطع اینترنت برای کنکور ایستادیم. گفتیم و شد.»

             

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قطعی آب شرب در ده چشمه
  • دانشجویان فرانسه به دنبال گسترش تظاهرات ضد صهیونیست
  • به دنبال مسئول سازی، اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌ها هستیم
  • بارندگی منجر به کندی حرکت در برخی مسیرهای اصلی مشهد شده است
  • اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد
  • ۹۵ درصد روستاهای خوزستان از اینترنت بهره‌مند هستند
  • قطعی برق برخی از مناطق ارومیه
  • استفاده از راهکار‌های اصولی و فنی به جای قطع اینترنت در زمان کنکور
  • بهبود سرعت و کیفیت اینترنت با اجرای فیبرنوری در خوزستان
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط