Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@19:01:55 GMT

ایلام وارد وضعیت آبی کرونایی شد/ بدون فوتی و ۴ ابتلای جدید

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۸۹۹۱

ایلام وارد وضعیت آبی کرونایی شد/ بدون فوتی و ۴ ابتلای جدید

گروه استان‌ها - گروه استا‌ن‌ها- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از ابتلای ۴ نفر به کرونا در این استان خبرداد و گفت: در شبانه‌روز گذشته هیچ بیماری بر اثر ابتلا به کرونا فوت نکرده است - اخبار استانها -

جاسم محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام ، با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان ایلام، اظهار کرد: تاکنون تعداد 79 هزار و 518 نفر بیمار مبتلا به کرونا در کل استان بستری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان آمار بیماران جدید مبتلا به ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته، افزود: در این بازه زمانی چهار مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با تاکید بر اینکه در حال حاضر 16 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان ایلام بستری هستند، تصریح کرد: در 24 ساعت اخیر شش بیمار جدید در بیمارستان‌ها بستری شدند و تاکنون کل آمار بهبودیافته‌ها 78 هزار و 41 نفر بوده است.

محمدی گفت: در 24 ساعت گذشته مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش نشده و مجموع فوت‌شدگان ناشی از کرونا تا کنون یک هزار و 250 نفر بوده است.

سرپرست  دانشگاه علوم پزشکی ایلام در ادامه یادآورشد: وضعیت کرونا در ایلام از زرد به آبی تغییر یافت و شهرستان‌های نارنجی نیز به زرد تغییر وضعیت دادند.

کاهش قابل ملاحظه بیماران کرونایی در استان سمنان / تنها یک بیمار بستری شد 48 درصد مردم استان گیلان هر 3 دوز واکسن کرونا را دریافت کردند جمعیت بستری‌های کرونایی در قزوین 10 درصد افزایش یافت

وی افزود: همچنین شهرستان‌های دره شهر، بدره، سیروان و هلیلان نیز از وضعیت نارنجی به زرد تغییر یافتند.
نکته پایانی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آن بود که گفت: هم‌ اکنون شهرستان‌های دره‌شهر، بدره، سیروان، هلیلان، چرداول، ایوان، چوار، ملکشاهی، مهران، آبدانان و دهلران در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام/180/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۸۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان

حسین زاده گفت : پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیصی – درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده در این بیمارستان ها باید به صورت رایگان انجام شود .

بر اساس اعلام وزارت بهداشت ؛ موضوع رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در هیأت دولت تصویب شده بود، به بیمه‌های پایه ابلاغ شده و همه سازمان‌های بیمه گر پایه مکلف به پرداخت ۱۰۰ درصد تعرفه دولتی برای خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال از جمله معاینه، آزمایشگاه، تصویربرداری، توانبخشی و همچنین استفاده از کیت غربالگری نوزادان در مراکز دولتی دانشگاهی سراسر کشور هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • احتمال ابتلای مادران باردار به آلرژی در فصل بهار چقدر است؟
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • هشدار به رانندگان در پی ورود سامانه بارشی به ایلام
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • بارش شدید باران در ایلام آغاز شد
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت