Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@18:40:04 GMT

سرپرست ۳ فرمانداری‌ در استان سیستان و بلوچستان منصوب شدند

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۹۰۳۳

سرپرست ۳ فرمانداری‌ در استان سیستان و بلوچستان منصوب شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، استاندار سیستان و بلوچستان طی احکامی سرپرست فرمانداری شهرستان‌های زهک، هیرمند و سیب و سوران و نماینده ویژه در امور گروه‌های جهادی و خیرین را منصوب کرد.

طی احکامی از سوی حسین مدرس خیابانی حسن دهمرده، میثم برازنده و فرشاد گرگیچ به ترتیب به عنوان سرپرست فرمانداری‌های شهرستان‌های زهک، هیرمند و سیب و سوران منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین طی حکمی از سوی استاندار سیستان و بلوچستان جواد قنبری به عنوان نماینده ویژه استاندار و دبیر قرارگاه جهادی، خیرین و نهادهای انقلابی استانداری سیستان و بلوچستان منصوب شد.

کد خبر 5484207

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سیستان و بلوچستان قرارگاه جهادی حکم انتصاب عید فطر 1401 بوشهر کرمانشاه نماز عید سعید فطر عید سعید فطر خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا آمار کرونا گرد و غبار عملیات بازی دراز صعود به بازی دراز سرپل ذهاب گروههای جهادی آلودگی هوا سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۹۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مزرعه اکولوژیک پرورش شتر داشتی درزاهدان،بزودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، محمد کرمی، استاندار گفت: این مزرعه اکولوژیک پرورش شتر داشتی با ظرفیت سه هزار نفر شتر داشتی و اعتباری هزار میلیارد ریال، با افق توسعه پرورش شتر در استان و تولید سالیانه دو هزارتن گوشت و هزارتن شیر شتر و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید برای ١٠٠ نفر به صورت مستقیم و ۵٠٠ نفر به صورت غیرمستقیم بزودی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در مجتمع لواریاب زاهدان به بهره برداری می‌رسد.

 استاندار سیستان و بلوچستان به همراه فداحسین مالکی نماینده مردم شریف زاهدان در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مدیران استانی و شهرستانی از روند احداث بزرگترین مزرعه شتر داشتی کشور در منطقه لواریاب شهرستان زاهدان بازدید کرد.

دیگر خبرها

  • دولت ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل سیستان و بلوچستان اختصاص داد
  • صادرات مرغ برای نخستین بار در کشور انجام شد
  • سرپرست جدید جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان معرفی شد
  • سرپرست فرمانداری البرز منصوب شد
  • استاندار: طرح تامین آب اضطراری سیستان و بلوچستان یک طرح الگو برای کشور
  • نخستین کارخانه فرآوری مس و طلا در سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شود
  • بهره برداری از مزرعه اکولوژیک پرورش شتر داشتی درزاهدان،بزودی
  • تربیت نیروهای متخصص جهادی از نیاز مهم سیستان و بلوچستان
  • نجات ۴۳ هزار زن باردار در مناطق درگیر سیل بلوچستان
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است