Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام دلفان گفت:رعایت عدالت در بهداشت درمان در سنوات گذشته به درستی انجام نشده است و پس از این، فشار‌های سیاسی تاثیری بر بی عدالتی‌های خدماتی در بهداشت و درمان استان نخواهد داشت و هر آنچه که اولویت سلامت مردم باشد اجرایی خواهد شد و عدالت و امکانات در لرستان عادلانه توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه در برخی موارد ضعف در نظارت‌ها وجود دارد و متاسفانه برخی افراد سهم خواهی می‌کنند که تلاش شده است به سرعت با اینگونه رفتار‌ها در دانشگاه علوم پزشکی استان برخورد شود و تغییرات لازم به زودی در دانشگاه انجام خواهد شد، می گوید: طی ماه گذشته اضافه کار پرستاران استان پرداخت شده است و کارانه نیز در صورت تامین مالی و پرداخت بدهی‌های بیمه‌ها به دانشگاه پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی لرستان هشت ماه از بیمه تامین اجتماعی طلبکار است گفت: بیمه تامین اجتماعی ۲۲۰ میلیارد تومان به دانشگاه علوم پزشکی استان بدهکار است و این در حالی است که بدهی بیمه‌ها به علوم پزشکی استان ۳۰۰ میلیارد تومان است.

دلفان گفت: در صورت پرداخت بدهی‌های بیمه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی کارانه پرستاران استان پرداخت خواهد شد و این دانشگاه در بین دانشگاه‌های کشور به لحاظ پرداخت کارانه در حد متوسط قرار دارد.

وی در خصوص ارایه خدمات درمانی به بیماران خاص استان می گوید: مرکز خدمات دهی به بیماران خاص استان به زودی بصورت تجمیعی در بیمارستان شهدای عشایر استان راه اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه در برخی رشته‌های تخصصی کمبود پزشک در استان وجود دارد، ادامه داد: اکنون ۲ پزشک جراح قلب و یک پزشک جراح مغز و اعصاب در استان فعال هستند، اما در خصوص توزیع پزشک در سال آینده مشکلی در زمینه پزشک عمومی در استان نخواهیم داشت.

دلفان با اشاره به رتبه‌های علمی این دانشگاه گفت: طرح‌های تحقیقاتی و پایان نامه‌هایی در این دانشگاه منجر به تولید انحصاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی لرستان طلب علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی خواهد شد بیمه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۹۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، ۶ تا ۱۳ اردیبهشت، هفته جهانی واکسیناسیون نام گذاری شده است و در این راستا مجتمع حضرت رسول اکرم (ص) نیز براساس آمار سال ۱۴۰۲ بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون ارائه کرده است.

خدمت واکسیناسیون از بدو تولد تا دوره سالمندی براساس پروتکل کشوری و به صورت رایگان انجام می‌شود.

واکسیناسیون روشی برای کنترل حذف و ریشه کنی بیماری‌های واگیردار است. واکسن با پیشگیری از ابتلا به عفونت‌ها و برخی سرطان‌ها و بیماری‌ها مانند فلج اطفال سطح کیفی زندگی را بهتر می‌کند. واکسیناسیون به نوعی آمادگی سیستم ایمنی بدن انسان را افزایش می‌دهد و نه تنها برای کودکان بلکه برای تمام سنین مورد نیاز است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات خودکشی یک فوق‌تخصص روماتولوژی | سمیرا آل‌سعیدی که بود و چرا دست به خودکشی زد؟
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • آغاز ماراتن آزمون سراسری در لرستان