Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-27@06:50:35 GMT

مرگ مرموز جوان ایرانی در آب‌های ترکیه

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۹۴۱۹

مرگ مرموز جوان ایرانی در آب‌های ترکیه

به گزارش همشهری‌آنلاین، چند روز قبل خانواده پسری ۱۸ساله به دادسرای جنایی تهران رفتند و مدعی شدند که پسرشان در ترکیه به قتل رسیده است. آنها به بازپرس محمدتقی شعبانی گفتند: پسرمان سهیل که متولد سال ۸۳ بود، چند وقت پیش همراه با یکی از اقوام نزدیک راهی ترکیه شد. آنها قصد داشتند برای کار و زندگی به یونان بروند، اما آنطور که ما متوجه شدیم تلاش‌شان برای گرفتن ویزای یونان نتیجه نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل تصمیم گرفتند که به‌صورت غیرقانونی از ترکیه به یونان سفر کنند. ظاهرا در آنجا با یک قاچاقچی انسان آشنا شده بودند که آنها را از طریق آب‌های ترکیه و به‌صورت گروهی با قایق به یونان ببرد. 

خانواده پسر جوان ادامه دادند: پسرمان سهیل با همراهش به شهری مرزی در نزدیکی استانبول رفتند. آنجا مهاجران در قالب گروه‌های ۱۲نفره سوار قایق‌ها راهی یونان می‌شدند. به‌گفته خویشاوندمان، سهیل و دوستش در گروه آخر بودند که هنگام حرکت متوجه شدند که قایق آنها کم باد است. درحالی‌که سرگرم پر کردن باد قایق بودند ناگهان صدای فریاد سهیل شنیده شد و آب او را با خودش برد. به‌گفته دوست پسرمان، او به همراه قاچاقچی انسان در آب بودند و به‌نظر می‌رسید با هم درگیر شده بودند و شکی نداریم که قاچاقچی انسان جان پسرمان را گرفته است.

به‌ گفته پدر و مادر جوان جان‌باخته، آن روز گزارش ناپدید شدن جوان ایرانی به پلیس ترکیه اعلام شد و تیم جست‌وجو گر، تلاش خود را برای یافتن او آغاز کردند تا اینکه یک روز بعد جسد پسر جوان در آب‌های ترکیه کشف شد. پزشکی قانونی ترکیه علت اولیه مرگ جوان ایرانی را غرق‌شدگی اعلام کردند و بعد جسد تحویل ایران داده شد. از سوی دیگر فردی که قاچاقچی انسان بود در ترکیه بازداشت شد اما مدعی بود که نقشی در مرگ جوان ایرانی نداشته و آب او را با خودش برده است. همین کافی بود تا فرد ترکیه‌ای که مظنون در پرونده بود آزاد شود. با شکایت خانواده جوان ایرانی در دادسرای جنایی تهران، بازپرس جنایی تهران دستور داد تا جسد جوان جانباخته برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شود که تیم پزشکی پس از معاینه جسد و کالبد شکافی علت مرگ را ضربات متعدد و اصابت جسم سخت به بدن اعلام کرد. در این شرایط بازپرس جنایی تهران دستور مکاتبه با پلیس ترکیه و ارسال پرونده به تهران را صادر کرد تا معمای این حادثه مرموز آشکار شود.

کد خبر 674857 برچسب‌ها ترکیه قتل - قاتل حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ترکیه قتل قاتل حوادث ایران قاچاقچی انسان جنایی تهران جوان ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۹۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) پریناز ایزدیار همزداش را پیدا کرد؛ شباهت عجیب دو بازیگر زن ایرانی و ترکی!

تصویری از شباهت پریناز ایزدیار به فحریه اوجن بازیگر مشهور ترکیه‌ای مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

پریناز ایزدیار از چهره‌های مشهور عرصه بازیگری در ایران است. بسیاری از مخاطبان فیلم و سریال پریناز ایزدیار را با بازی در سریال زمانه و بسیاری دیگر با بازی در سریال شهرزاد می‌شناسند. پریناز ایزدیار در سینما نیز خوش درخشیده و برای فیلم ابد و یک روز جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر را تصاحب کرد. پریناز ایزدیار ۳۷ ساله و مجرد است.

تصویری از شباهت پریناز ایزدیار به فحریه اوجن بازیگر مشهور ترکیه‌ای مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

ایران و ترکیه دو کشور همسایه هستند و مردمان هر دو کشور چهره‌های شرقی و تقریبا مشابهی دارند. بسیاری از طرفداران سینما‌های این دو کشور، به مقایسه چهره بازیگران ایرانی و ترکی پرداخته و شباهت‌های زیادی را نیز میان قیافه‌های آنها پیدا کرده‌اند.

شباهت حالت چشم‌ها، لب‌ها و بینی این دو بازیگر توجهات را جلب کرده است. البته برخی نیز معتقدند که پریناز ایزدیار و فحریه اوجن خیلی هم شبیه نیستند.

خانم اوجن همسر بوراک اوزچویت بازیگر مشهور ترکیه است.

tags # پریناز ایزدیار سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • قایق هایی از جنس ملودی (عکس)
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • برخی از بناهای تاریخی در گذشته چگونه به نظر می رسیدند (عکس)
  • روایت یک دلداگی به همسر؛ مرد ایرانی ۲۵ سال در دریا سرگردان بود! +تصویر
  • (تصاویر) پریناز ایزدیار همزداش را پیدا کرد؛ شباهت عجیب دو بازیگر زن ایرانی و ترکی!
  • (عکس) متین ستوده هر روز جوان‌تر و زیباتر می‌شود؛ چهره او در سریال لیسانسه‌ها باورنکردنی‌ست!
  • رفع موانع ازدواج و فرزندآوری مقدمه جوان سازی و ازدیاد جمعیت
  • لیر ترکیه در بازار تهران چقدر قیمت خورد؟
  • بخش اندکی از حق آبه هیرمند آزاد شده است
  • «س.ق» زن بازیگر ایرانی است که تتلو در اعترافاتش از او نام برد