Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-06@22:27:07 GMT

کشف ۱۴ تُن ماکارونی و ۱۸ تُن روغن احتکار شده در فیروزه

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۹۵۱۷

کشف ۱۴ تُن ماکارونی و ۱۸ تُن روغن احتکار شده در فیروزه

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزه از کشف انبار کالای احتکاری به ارزش ۵ و نیم میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حمیدرضا خوشخو فرمانده انتظامی شهرستان فیروزه  اظهار کرد: در اجرای طرح ضربتی مقابله با احتکار کالا و وسایل ضروری و کسب اطلاعاتی مبنی بر احتکار کالاهای اساسی و مصرفی در فیروزه دستورات لازم برای بررسی سریع موضوع صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی فیروزه در عملیاتی مشترک با دیگر ماموران انتظامی و همراهی کارشناسان وزارت جهاد کشاورزی وارد عمل شدند و پس از هماهنگی با مرجع قضایی محل مورد نظر را بازرسی کردند.
سرهنگ خوشخو خاطرنشان کرد: در این عملیات ۱۴ تن ماکارونی به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و ۱۸ تن روغن جامد و مایع به ارزش تقریبی ۴ میلیارد ریال کشف شد و یک نفر نیز دستگیر شد.
وی با بیان این که به دستور مرجع قضایی انبار مذکور پلمپ و اقدامات قانونی به‌عمل آمد، گفت: عملیات گسترده مقابله با قاچاق کالا و وسایل مورد نیاز با جدیت و قاطعیت در دستور کار پلیس فیروزه قرار دارد و از شهروندان انتظار داریم در صورت کسب هر گونه اطلاعاتی مبنی بر احتکار و نگهداری یا توزیع کالا و وسایل خارج از شبکه توزیع مراتب را به فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند. انتهای پیام منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: احتکار ماکارونی فیروزه نیشابور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۹۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری روغن زیتون با نام تجاری «سابرسو»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیر کل استاندارد استان از جمع آوری فرآورده روغن تفاله زیتون پالایش شده مخلوط با روغن زیتون بکر با نام تجارتی «سابرسو» از مراکز عرضه خبر داد.
آقای پروهش گفت: طبق استاندارد ملی ایران به شماره ۱۴۴۶ با عنوان «انواع روغن زیتون خوراکی- ویژگی‌ها و روش‌های آزمون» مخلوط روغن تفاله زیتون پالایش شده با انواع روغن زیتون بکر، قابلیت مصرف خوراک انسان را ندارد.
مدیر کل استاندارد استان چهارمحال و بختیاری در ادامه خاطر نشان کرد: مطابق قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد ایران هر گاه اجرای استاندارد در مورد کالا‌هایی اجباری اعلام شود، تولید، تمرکز، توزیع و فروش  این کالا‌های مشمول اجرای اجباری استاندارد با کیفیت پایین‌تر از استاندارد یا بدون علامت استاندارد ایران ممنوع است.
مهدی پژهش از عموم هم استانی‌ها خواست که در صورت مشاهده کالا‌های فاقد علامت استاندارد در مراکز عرضۀ استان، مشخصات کالا را با شماره تلفن ۱۵۱۷ به سازمان ملی استاندارد ایران اطلاع دهند تا بازرسان و کارشناسان استاندارد ضمن بازرسی، نسبت به جمع آوری آنها اقدام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • کشف کالا‌های قاچاق در کهگیلویه به ارزش ۲ میلیارد ریال
  • برنج و روغن شامل ارز ترجیجی شد
  • جمع آوری روغن زیتون از بازار چهارمحال و بختیاری
  • جمع آوری روغن زیتون با نام تجاری «سابرسو»
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان