Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه‌های مقاومت فلسطین هشدار دادند که هرگونه تهدید دشمن صهیونیستی درباره ترور یحیی السنوار یا هریک از رهبران مقاومت در داخل و خارج درهای جهنم را به روی اشغالگران باز خواهد کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای در واکنش به تهدیدهای رژیم صهیونیستی درباره ترور «یحیی السنوار» رئیس جنبش حماس در نوار غزه اعلام کردند که تهدید به ترور السنوار یا هریک از رهبران مقاومت فلسطین در داخل و خارج درهای جهنم را به روی اشغال‌گران باز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه گروه‌های مقاومت فلسطین آمده است که ارتکاب چنین حماقتی ارکان رژیم بحران‌زده صهیونیستی که در حالتی از آشفتگی و سردرگمی آشکار به سر می‌برد را متزلزل می‌کند.

«ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس در این زمینه اعلام کرد که هرگونه آسیب رسیدن به یحیی السنوار یا هر یک از رهبران مقاومت به معنای  شروع زلزله‌ای بی‌سابقه در منطقه است که نبرد شمشیر قدس در برابر آن یک حادثه عادی خواهد بود.

تظاهرات در فلسطین اشغالی علیه دولت بنت/ درگیری شهرک‌نشینان با پلیسعملیات فلسطینیان کنست رژیم صهیونیستی را در آستانه انحلال قرار داد

وی با هشدار درباره هرگونه آسیب به رهبران مقاومت تاکید کرد  هرکسی چنین تصمیمی بگیرد فصل فاجعه‌باری را در تاریخ رژیم صهیونیستی رقم زده و مرتکب حماقت بزرگ می‌شود که با خون و ویرانی باید بهای آن را بپردازد.

همچنین گروه‌های مقاومت فلسطین تاکید کردند که  در صورت بازگشت سیاست ترورهایی که رژیم اشغالگر اخیراً به آن تهدید کرده، مقاومت از طریق میانجی‌ها درباره بازگشت به عملیات‌های انفجاری در داخل اراضی اشغالی 1948 به دشمن صهیونیستی اخطار می‌دهد.

منابع آگاه در گفتگو با شبکه المیادین اعلام کردند که تماس‌هایی میان جنبش حماس و میانجی‌ها برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی برقرار شده و حماس خواستار عقب‌نشینی اشغالگران از تجاوز و یورش به مسجد الاقصی و بازگشت اوضاع به قبل از سال 2000 شده است.

این منابع تأکید کردند که جنبش حماس به میانجی‌های مصری اعلام کرده که به تهدیدات اشغالگران در خصوص ترور رهبران این جنبش اهمیتی نمی‌دهد و صهیونیست‌ها به خوبی می‌دانند که بهای این حماقتشان را چگونه پرداخت خواهند کرد.  مقاومت شهرهای مرکزی رژیم اشغالگر را خواهد سوزاند و ضربات موشکی بزرگی به دشمن وارد خواهد شد که تصور آن را نمی‌کند.

رسانه‌های عبری زبان پس از عملیات استشهادی اخیر در شهرک العاد، در فراخوان‌هایی، تل‌آویو را به ترور رهبر جنبش حماس در نوار غزه دعوت کردند.

این در حالی است که این نخستین‌بار نیست که درخواست برای ترور این رهبر حماس از سوی صهیونیست‌ها طرح می‌شود.

این تهدید‌ها در حالی است که گزارش‌های رسانه‌ای نشان می‌دهد سرویس‌های امنیتی اسرائیل شبانه‌روز در حال جمع‌آوری اطلاعات درباره السنوار و بزرگترین همرزم وی در نبرد نظامی علیه صهیونیست‌ها یعنی «محمد الضیف» فرمانده «کتائب عز الدین القسام» شاخه نظامی حماس هستند، اما تاکنون موفق نشده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فلسطین فلسطین گروه های مقاومت فلسطین رژیم صهیونیستی رهبران مقاومت جنبش حماس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۹۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب حمله به رفح در کابینه نتانیاهو/ مقاومت فلسطین هشدار داد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، پس از مانع تراشی «بنیامین نتانیاهو» نخست‎وزیر رژیم صهیونیستی برای به نتیجه رسیدن مذاکرات آتش‌بس غزه، کابینه اسرائیل به اتفاق آرا به آغاز تجاوز علیه رفح رای داد.

بنا بر گزارش روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت»، انتظار می‌رود که ظرف چند روز (آینده)، تجاوز نظامی اسرائیل علیه رفح آغاز شود.

اقدام کابینه نتانیاهو در شرایطی انجام شده که پیش از این ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز تخلیه ساکنان شرق رفح خبر داده بود.

همزمان، «سامی ابوزهری» یکی از مقامات ارشد حماس به خبرگزاری «رویترز» گفته است که دستوراسرائیل برای خارج کردن فلسطینی‌ها در بخش‌هایی از رفح «تشدید تنش خطرناکی است که پیامدهایی در پی خواهد داشت».

در همین حال، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی با تکرار مواضع قبلی، مدعی شد که جنگ در غزه دقیقاً با همان اهداف قبلی ادامه دارد: آزادی همه گروگان‌ها و شکست حماس.

 یک منبع آگاه در مقاومت فلسطین هم به «المیادین» گفت: هرگونه حمله زمینی رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه ممکن است به توقف مذاکرات برای دستیابی به آتش‌بس منجر شود.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصمیم کابینه جنگ رژیم صهیونیستی برای ادامه حملات به رفح
  • تجلیل امیرعبداللهیان از ایستادگی ملت ‌و گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر صهیونیست‌ها
  • حماس با پیشنهاد آتش بس موافقت کرد/ توپ در زمین اسرائیل!
  • هیأت مذاکره‌کننده تل‌آویو در حال بررسی پاسخ حماس است
  • تصویب حمله به رفح در کابینه نتانیاهو/ مقاومت فلسطین هشدار داد
  • نامه حماس به گروه‌های فلسطینی پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌ بس
  • نامه حماس به گروه‌های فلسطینی پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌بس
  • تاکید مقاومت فلسطین بر کارشکنی اشغالگران در مذاکرات/ الرشق رژیم صهیونیستی را تهدید کرد
  • شلیک ۴ موشک به مرکز نظامی اشغالگران در مزارع اشغالی شبعا
  • حماس: برای توافق درباره آتش‌بس و تبادل اسرا به قاهره می‌رویم