Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@04:21:49 GMT

عیسی پایین محلی فرماندار گرگان شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۹۸۰۹

عیسی پایین محلی فرماندار گرگان شد

مراسم معارفه سرپرست فرمانداری گرگان در کانون طه گرگان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما، مراسم معارفه سرپرست فرمانداری گرگان عصر شنبه در کانون طه گرگان برگزار شد.

منتظری نماینده گرگان و آق قلا در این مراسم با بیان لزوم تشکیل میز توسعه گرگان اظهار کرد: ما نمایندگان دو عضو افتخاری این میز خواهیم بود تا نظام مسائل توسعه گرگان روی میز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به ازوم تشکیل مجموعه اندیشه ورز برای تحول گرگان نیز خاطرنشان کرد: آخر هر فصل عملکرد مدیران مورد ارزیابی قرار گیرد.
مسئولینی باید پای کار بیایند که بین مردم باشند

رمضانعلی سنگدوینی نیز در ادامه این جلسه ابراز کرد: مرکز استان گلستان عقب ماندگی زیادی نسبت به استان های دیگر دارد به همین جهت زیبنده نیست مردم مشکل آب شرب و کمبود برق داشته باشند.
دبیر مجمع نمایندگان گلستان پایین محلی را نیرویی انقلابی، ولایی، جهادی و با اخلاق دانست و یادآورشد: زیبنده نیست درآمد سرانه کردم گلستان در این جایگاه باشد اما در سال گذشته با سفر سران قوا تصمیمات خوبی گرفته شد که باید عملیاتی شود.
وی افزود: مردم امتحان خود را پس داده اند بعد از کرونا پای همه چیز ایستاده اند وظیفه ما این است بایستیم و در کنار مردم باشیم
سنگدوینی در خصوص عملکرد حمیدی فرماندار گرگان نیز عنوان کرد: در دوسال کرونا مدیریت خیلی سخت بود و حمیدی به خوبی توانست برخی شرایط را کنترل کند که جای تشکر دارد.
وی متذکرشد: حق نداریم مردم را ناامید کنیم محکوم به امیدواری مردم هستیم، گلستان استانی است که شرایط اقتصادی و صنعتی خوبی ندارد و مسئولینی باید پای کار بیایند که بین مردم باشند.
نماینده گرگان و آق قلا تصریح کرد: در خصوص بیمارستان شرق گرگان مردم جلین ۱۲سال دوازده هکتار زمین را هدیه کردند و هم معاون رییس جمهور و وزیر بهداشت با این موضوع موافق و به دنبال آن هستند.
سعی داشته ایم در انتصابات جوان‌گرایی داشته باشیم

سیدعلی مهاجر گفت: این مراسم ها جلسه عبرت و موعظه است، امیدوارم روح بزرگان و شهیدان حاضر و ناظر این مراسم باشند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان تصریح کرد: این مراسم دو امدادی است که یک بعد آن تکریم و خداقوت گویی است و بعد دیگر معارفه مدیر با اخلاق و حرفه ای معرفی است که تجربه کار را در شهرهای متعدد داشته اند.
وی افزود: سعی داشته ایم در انتصابات جوان‌گرایی داشته باشیم به همین جهت حتی برخی فرمانداران دهه شصتی داشته ایم
مهاجر عنوان کرد: مدیریت ما اعتقادی است و اعتقاد داریم مدیر مردمی خدایی است و کدخدا خود خداوند است به همین جهت نگاه ما این است فرماندار عامل وحدت است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۹۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از فراجا در گلستان شهدای اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛  این اجتماع مردمی برای قدردانی از فراجا به دلیل اجرای طرح نور و مطالبه‌گری از مسئولان برای صیانت از عفاف و حجاب در جامعه پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.
مردم اصفهان از سردار رادان فرماندهی انتظامی کل کشور نیز برای حضور در این مراسم دعوت کرده‌اند و قرار است وی در این مراسم شرکت کند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • پایان همایش ملی هویت اصلی زنان در آئینه قرآن و حدیث با معرفی مقالات برتر در گرگان
  • آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات
  • قدردانی از فراجا در گلستان شهدای اصفهان
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان