Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@16:11:23 GMT

تاثیر نیروی انسانی با نشاط در پیشرفت کشور غیرقابل انکار است

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۹۸۶۰

تاثیر نیروی انسانی با نشاط در پیشرفت کشور غیرقابل انکار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز رحیم‌زاده صبح امروز در مراسم تجلیل از کارگران نمونه شرکت کشت، صنعت و دامپروری مغان اظهار کرد: تاثیر نیروی انسانی با نشاط، با انگیزه و رشد یافته  در تحول، پیشرفت و توسعه یک کشور غیرقابل انکار است.

وی افزود: باید توجه کنیم که نیروی انسانی جدا از اینکه عامل پیشرفت یک جامعه می‌باشد دارای ارزش و اهمیت است و باید به همه‌ی ابعاد وجودی آن توجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با بیان اینکه نشاط، ورزش و سلامت کارگران برای ما اهمیت دارد و یکی از جنبه‌های انگیزه‌بخشی به نیروی کار الگوسازی است تصریح کرد: نیروی انسانی نقش تعیین کننده‌ای در شکوفایی و اقتصاد کشور ایفا می‌کند و می‌توان گفت بدون حضور نیروهای متخصص ماهر، بهره برداری از منابع و ثروت‌های یک کشور تقریبا امکان‌ناپذیر خواهد بود.

 رحیم‌زاده با اشاره به کسب رتبه کارگران شرکت کشت و صنعت مغان در سی‌وسومین جشنواره امتنان از نخبگان کار و تولید به‌عنوان گروه کار نمونه‌بخش کشاورزی استان اردبیل، ادامه داد: دغدغه‌ی اصلی ما در اولویت قراردادن نیروی کار است.

وی اذعان داشت: در سالی که با شعار «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» مزین شده‌است، با رویکرد شناسایی، الگوسازی از نیروی مبدع، مبتکر و نخبه در راستای تحقق بیانیه «گام دوم انقلاب» و همچنین تبیین رویکردهای فرهنگی اجتماعی دولت مردمی در حمایت از بنگاه‌های اقتصادی، جهت تحقق اقتصاد مقاومتی قدم خواهیم برداشت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: کارگران از مهم‌ترین مولفه‌های تولید هستند و بی‌تردید کار متعهدانه سنگ بنای توسعه و پیشرفت جامعه بشری است وکه محور اصلی کار، سرمایه‌ انسانی می‌باشد.

 وی گفت: توجه به این سرمایه‌های بی‌بدیل، پاسداشت خدمات و تلاش در جهت مراقبت هر چه بیشتر از آن‌ها موفقیت و تعالی کشور را تضمین و تثبیت خواهد کرد. 

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: نیروی کار کارگر نیروی انسانی شرکت کشت و صنعت مغان تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل بهروز رحیم زاده تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل نیروی انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۹۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سومین گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب در اراک برگزار شد.

در این گردهمایی که با عنوان «یاد یاران» برگزار شد، همسنگران و رزمندگان دوران هشت سال حماسه و ایثار به بازخوانی و روایتگری خاطرات این دوره پرداختند.

سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله گفت: در گردهمایی رزمندگانی از استان‌های زنجان، قزوین، قم، سمنان، تهران، یزد، مازندران و استان مرکزی حضور داشتند که علاوه بر دیدار دورهمی وقایع، اتفاقات و خاطرات دفاع مقدس را بازگو و آن را به عنوان یک گنجینه ثبت و ضبط می‌کنند تا به نسل آینده انتقال دهند.

یار محمدی جزو ادوار مسئولان پرسنلی لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب هم گفت: رزمندگانی که در این دورهمی حضور دارند، واحد پرسنلی لشکر علی ابن ابی طالب در بحث مدیریت منابع انسانی هستند که هم گزینش و استخدام و هم به کارگیری همه خدمات تا بعد از پایان خدمت که در عضویت‌های مختلف مسئولیت داشتند و این‌ها جوان‌هایی بودند که تقریبا تا پایان سال ۶۷ نیروی انسانی در لشکر را مدیریت کردند.

یار محمدی با عنوان اینکه این گردهمایی دوسالانه در استان‌های مختلف که در تشکیل لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب نقش داشتند برگزار می‌شود، افزود: ما در این برنامه علاوه بر یادآوری دوران دفاع مقدس به دنبال تدوین عملکرد واحد پرسنلی لشکر در دوران دفاع مقدس هستیم.

در پایان از خانواده شهدای واحد پرسنلی نیز تجلیل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب
  • اردبیل در شاخص بهره وری نیروی کار پنجم کشور است
  • جهش تولید بدون تکیه بر نیروی کار میسر نیست
  • پایداری نظام به تقویت و در صحنه‌ بودن نیروی انسانی است
  • تحت تاثیر پیشرفت دفاتر اسناد رسمی ایران قرار گرفتم
  • معلمان ورزشکار نشاط را به مدارس تزریق می کنند
  • مسئولان مشکلات کارگران را مورد توجه قرار دهند
  • کارگران موتور محرکه و بازوان پرتوان جامعه‌ هستند
  • پیشرفت‌های علمی و صنعتی کشور نتیجه زحمات و تلاش‌های نیروی کار است
  • کارگری نماد بالندگی، رشد و اثربخشی است/ کارگران حرف اول و آخر را در جهش تولید می‌زنند